Na wniosek, do wglądu, telefonicznie, e-mailem oraz przez wywieszenie na tablicach ogłoszeń (informacja dotycząca położenia działki).
Referat Inwentaryzacji Mienia Komunalnego, ul. Grunwaldzka 8, Kierownik Referatu - Zofia Jurek, pok. 307, tel. 12-616-9758 dzielnice I-III: pok. 316, tel. 12-616-9760, dzielnice IV-VII: pok. 317, tel. 12-616-9761, dzielnice VIII-XIII, pok. 318, tel. 12-616-9759, dzielnice XIV-XVIII: pok. 315, tel. 12-616-9762
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 i Nr 27, poz. 140)