Na wniosek
Referat Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, ul. Grunwaldzka 8, Kierownik Referatu - Robert Łoś, pok. 327, tel. 12-616-9768
Art. 40 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287 z późn. zm) i pkt 3 załącznika do rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 marca 1999 r. w sprawie standardów technicznych dotyczących geodezji, kartografii oraz krajowego systemu informacji o terenie (Dz. U. Nr 30, poz. 297) i § 32 Instrukcji technicznej „O-4 Zasady prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego” wprowadzona do stosowania zarządzeniem nr 5 Prezesa GUGiK z dnia 10 lipca 1987 r.