Podstawowe akty prawne regulujące funkcjonowanie naszej placówki:
Popatrz na:
I. REJESTR ZARZADZEN DYREKTORA DPS
II. WYKAZ PROWADZONYCH EWIDENCJI I REJESTRÓW
LP |
Ewidencje/ Rejestry |
1 |
Rejestr Zarządzeń i Poleceń Dyrektora DPS |
2 |
Rejestr Kontroli zewnętrznych i wewnętrznych |
3 |
Rejestr korespondencji ( przychodzącej i wychodzącej) |
4 |
Ewidencja dokumentów zarchiwizowanych |
5 |
Ewidencja pracowników i dokumentów dotyczących pracowników DPS |
6 |
Ewidencja czasu pracy, urlopów i godzin nadliczbowych pracowników DPS |
7 |
Rejestr wypadków i ryzyka zawodowego |
8 |
Rejestr szkoleń bhp pracowników |
9 |
Rejestr druków ścisłego zarachowania |
10 |
Rejestry dokumentów księgowych ( komputerowe wynikające z programu komputerowego) |
11 |
Rejestr faktur |
12 |
Ewidencja składników majątku DPS ( środki trwałe, pozostałe środki trwałe, ewidencja ilościowa) |
13 |
Ewidencja protokołów przyjęcia, likwidacji, kasacji, przekazania i inwentaryzacji składników majątku DPS |
14 |
Rejestr postępowań przetargowych ( protokoły) |
15 |
Rejestr umów |
16 |
Ewidencja pieczęci i pieczątek DPS |
17 |
Ewidencja kartotekowa artykułów w magazynie żywnościowym, gospodarczym i inwestycyjnym |
18 |
Ewidencja protokołów przyjęcia darów |
19 |
Ewidencja środków transportu (karty drogowe, książki pojazdów) |
20 |
Ewidencja odzieży roboczej i ochronnej pracowników |
21 |
Ewidencja materiałów do napraw bieżących i remontów |
22 |
Ewidencja dokumentów systemu HACCP prowadzona w Dziale Żywienia, Magazynie Żywnościowym, Pralni i Zespołach Opiekuńczo Terapeutycznych |
23 |
Ewidencja akt osobowych i dokumentów dotyczących mieszkańców DPS |
24 |
Rejestr wypłat dla mieszkańców |
25 |
Ewidencja kartotekowa odzieży mieszkańców |
26 |
Ewidencja ruchu mieszkańców |
27 |
Ewidencja dokumentacji medycznej mieszkańców (zleceń lekarskich, historii chorób, konsultacji medycznych, planów indywidualnego wsparcia) |
28 |
Ewidencja rzeczy wartościowych mieszkańców |
Instrukcja w sprawie zasad i trybu udostępniania informacji publicznej