REFERAT LOKALI SŁUŻBY ZDROWIA I FORTÓW
p.o. Kierownika: Magdalena Poch
ul. Czerwieńskiego 16, 31-319 Kraków, piętro II, pokój 220
tel. 12 616-61-72
1. Do zadań Referatu Lokali Służby Zdrowia i Fortów należy:
1) z zakresu zarządzania lokalami służby zdrowia:
a) prowadzenie spraw związanych z lokalami służby zdrowia, w tym przygotowanie umów, aneksów i wypowiedzeń,
b) realizacja procedur związanych z najmem lokali służby zdrowia w drodze aukcji, przetargu lub w drodze bezprzetargowej,
c) prowadzenie spraw dotyczących pustostanów w zasobie lokali służby zdrowia,
d) opracowywanie kart informacyjnych dla lokali służby zdrowia przewidzianych do sprzedaży,
e) weryfikacja przekazanej przez Referat Dokumentacji Technicznych inwentaryzacji lokali (budynków) w zakresie jej zgodności z dokumentami dotyczącymi lokalu lub budynku.
2) z zakresu zarządzania obiektami byłej Twierdzy Kraków:
a) prowadzenie spraw związanych z obiektami byłej Twierdzy Kraków, w tym przygotowywanie umów, aneksów i wypowiedzeń,
b) realizacja procedur związanych z wydzierżawianiem obiektów byłej Twierdzy Kraków w drodze przetargu lub w drodze bezprzetargowej,
c) współpraca z jednostkami nadzoru konserwatorskiego,
d) bieżące monitorowanie obiektów w zakresie stanu technicznego substancji, zabezpieczeń poszczególnych pomieszczeń i elementów zabytkowych wyposażenia fortu, potrzeb remontowych,
e) nadzór nad realizacją zadań w zakresie utrzymania należytego stanu porządkowego obiektów, pielęgnacji zieleni, konserwacji krzewów i drzewostanu.
3) pozostałe zadania:
i) sporządzanie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań,
j) prowadzenie akt ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności i chronologii,
k) prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej i technicznej budynków i lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami,
l) prowadzenie i aktualizacja ewidencji, jak również przekazywanie informacji o zmianach w zasobie do Referatu Eksploatacji,
m) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZBK i Urzędu Miasta Krakowa w zakresie realizowanych zadań, w tym w zakresie windykacji należności, jak również z Referatem Technicznym w sprawach wniosków najemców o wydanie zgody na prace remontowe lub adaptacyjne i z Referatem Czynszów Lokali Użytkowych w zakresie wprowadzanych danych mających wpływ na wysokość naliczeń,
k) bieżące wprowadzanie do systemu oraz przekazywanie do właściwych komórek organizacyjnych ZBK i Urzędu Miasta Krakowa oraz zarządców wspólnot mieszkaniowych danych lub dokumentów mających wpływ na wymiar naliczeń lub skutkujących zmianą w zakresie podatku od nieruchomości,
n) weryfikacja merytoryczna faktur wystawianych na podstawie obowiązujących umów związanych z obsługą zasobu w zakresie zadań Referatu oraz bieżąca analiza kosztów oraz zużycia nośników energii i informowanie właściwych komórek organizacyjnych o stwierdzonych nieprawidłowościach,
o) kontrola zgodności wykorzystania lokali służby zdrowia i obiektów byłej Twierdzy Kraków zgodnie z warunkami określonymi w obowiązujących umowach,
p) przyjmowanie zgłoszeń w sprawach stanu technicznego zarządzanego zasobu oraz niezwłoczne przekazywanie właściwym komórkom organizacyjnym ZBK informacji w tym zakresie.