Wydanie terenu budowy w celu wykonania Inwestycji drogowej spowodowanej realizacją inwestycji niedrogowej
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych wnioskodawcy oraz pełnomocnika (jeśli występuje), w zakresie: imienia, nazwiska, numeru ewidencyjnego PESEL, adresu do korespondencji/ adres zamieszkania/ adres siedziby, adres e-mail, numeru telefonu, a także osób na rzecz których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy/decyzja pozwolenia na budowę w zakresie: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania/do korespondencji, a ponadto osób, których dane są wpisane w księgach wieczystych nieruchomości będącej przedmiotem umowy w zakresie: numeru księgi wieczystej, Zarządowi Dróg Miasta Krakowa, z siedzibą ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, który będzie ich administratorem.
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych nie powoduje cofnięcia skutków ich dotychczasowego przetwarzania. Twoje dane będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, Instrukcją Archiwalną, stanowiącymi załącznik do Zarządzenia Nr 130/2017 Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych:
e-mail: iod@zdmk.krakow.pl
Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych stanowi art. 16 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, art. 22 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, art. 66 § 1, art. 78 § 1, art. 781 § 2, art. 3531 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, § 18 pkt 1 do 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Nie dotyczy.
Zarząd Dróg Miasta Krakowa, Dział Umów Inwestorskich, 31-586 Kraków, ul. Centralna 53
Nie dotyczy
I. Wniosek obejmujący następujące dane:
1. Dane Inwestora w tym:
a) imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres do korespondencji - w przypadku osoby fizycznej;
b) nazwa, adres do korespondencji, adres siedziby – w przypadku osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej;
c) adres poczty elektronicznej, na który ma zostać przesłany projekt umowy;
d) numer telefonu kontaktowego.
2. Tytuł inwestycji drogowej w oparciu o:
a) Decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
b) Ostateczną decyzją Prezydenta Miasta Krakowa zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę
c) Zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych
II. Załączniki do wniosku:
a) umowa o zastępstwo inwestycyjne realizacji inwestycji drogowej,
b) harmonogram prac zawierający termin rozpoczęcia oraz zakończenia prac z rozbiciem na poszczególne elementy w technologicznej kolejności wykonania (tylko i wyłącznie związane z realizacją inwestycji drogowej) – realizacja pozostałych prac w oparciu o procedurę ZDMK-24,
c) zatwierdzony projekt czasowej organizacji ruchu wraz z kopią zawiadomienia odpowiednich służb o planowanym czasie wprowadzenia,
d) mapa sytuacyjna z projektu wykonawczego z zakresem realizowanych robót wraz z przekrojami i częścią opisową,
e) aktualna mapa ewidencji gruntów z zaznaczonym przebiegiem inwestycji drogowej,
f) kserokopie dziennika budowy Inwestycji niedrogowej wskazującą termin rozpoczęcia budowy;
g) w przypadku podmiotu innego niż osoba fizyczna dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu,
h) dodatkowe dokumenty np. pełnomocnictwo dla wykonawcy, telefony i e-maile kontaktowe do osób upoważnionych do reprezentowania inwestora w tym kierownika budowy.
Zarząd Dróg Miasta Krakowa może wezwać wnioskodawcę do dostarczenia dodatkowych dokumentów wynikających z indywidualnego charakteru sprawy.
Dokumenty urzędowe stanowiące załączniki do wniosku należy składać w oryginale, ewentualnie w odpisie potwierdzonym za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli dokument znajduje się w aktach organu lub podmiotu, o którym mowa w art. 76 § 1 lub 2 Kodeksu postępowania administracyjnego, wystarczy przedstawić urzędowo poświadczony przez ten organ lub podmiot odpis lub wyciąg z dokumentu.
Dokumenty mogą być również złożone w kopii, pod warunkiem okazania ich oryginałów przez stronę, z jednoczesnym złożeniem pisemnego oświadczenia, że okazany dokument jest oryginałem.
Postępowanie nie podlega opłacie.
Pisemna zgoda akceptująca przedstawiony harmonogram albo pisemna odmowa akceptacji przedstawionego harmonogramu.
Do 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku.
Pisemne wewnętrzne opinie lub uzgodnienia Zarządu Dróg Miasta Krakowa – w zależności od potrzeb.
Nie dotyczy.
Procedura jest dostępna w siedzibie Zarządu Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków lub na stronach internetowych: www.zdmk.krakow.pl oraz www.bip.krakow.pl.
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych.
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych wnioskodawcy oraz pełnomocnika (jeśli występuje), w zakresie: imienia, nazwiska, numeru ewidencyjnego PESEL, adresu do korespondencji/ adres zamieszkania/ adres siedziby, adres e-mail, numeru telefonu, a także osób na rzecz których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy/decyzja pozwolenia na budowę w zakresie: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania/do korespondencji, a ponadto osób, których dane są wpisane w księgach wieczystych nieruchomości będącej przedmiotem umowy w zakresie: numeru księgi wieczystej, Zarządowi Dróg Miasta Krakowa, z siedzibą ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, który będzie ich administratorem.
Informujemy, że ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych nie powoduje cofnięcia skutków ich dotychczasowego przetwarzania. Twoje dane będą przechowywane przez okres wynikający z zapisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w związku z Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, Instrukcją Archiwalną, stanowiącymi załącznik do Zarządzenia Nr 130/2017 Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych:
e-mail: iod@zdmk.krakow.pl
Podstawę prawną przetwarzania Twoich danych osobowych stanowi art. 16 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, art. 22 ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących, art. 66 § 1, art. 78 § 1, art. 781 § 2, art. 3531 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, § 18 pkt 1 do 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.