Oddanie w użytkowanie wieczyste w drodze bezprzetargowej nieruchomości, w stosunku do których to prawo wygasło na skutek upływu okresu ustalonego w umowie lub decyzji administracyjnej, na rzecz dotychczasowego użytkownika wieczystego lub jego spadkobiercy
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Z administratorem można się skontaktować listownie (adres jw.) lub drogą elektroniczną – adres e-mail: gs.umk@um.krakow.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa.
Dane są objęte rejestrem czynności przetwarzania pn. Podmioty uczestniczące w obrocie nieruchomościami.
Informujemy, że:
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – jw., adres e-mail: iod@um.krakow.pl
Wydział Skarbu Miasta, Kasprowicza 29, 31-523 Kraków
Referat Zbywania Nieruchomości w Trybie Bezprzetargowym
Podgórze:
Nowa Huta, Śródmieście:
Krowodrza:
Referat Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa
Krowodrza, Nowa Huta, Podgórze, Śródmieście:
Zadaj pytanie w sprawie procedury: www.bip.krakow.pl/idz
Kopie dokumentów może uwierzytelnić instytucja, która dokument wydała, notariusz; występujący w sprawie pełnomocnik strony będący adwokatem, radcą prawnym, rzecznikiem patentowym lub doradcą podatkowym.
Nie podlega opłacie skarbowej - zgodnie z art.2 pkt 1 litera h ustawy z dnia 16 listopad 2006 r. o opłacie skarbowej.
Do 2 miesięcy od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji (tj. podpisania protokołu z rokowań).
1. Wypis z rejestru gruntów oraz poświadczenie prawa własności.
2. Materiały geodezyjno-kartograficzne i wieczysto - księgowe.
3. Opinie innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa, miejskich jednostek organizacyjnych w szczególności:
w miarę potrzeby:
4. Dokumentacja oględzin w terenie.
5. Dokumentacja dotycząca ustalenia poprzednich właścicieli i ich ewentualnych roszczeń.
6. Operat podziału nieruchomości (w przypadku, gdy jest wymagany).
7. Operat szacunkowy.
8. Uchwała RMK w sprawie zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Kraków.
9. Zarządzenie Wojewody Małopolskiego wyrażające zgodę na zbycie nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa.
10. Zarządzenie Prezydenta Miasta Krakowa w sprawie przeznaczenia do zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Kraków lub Skarbu Państwa.
11. Podanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia.
12. Protokół z rokowań.
Nie dotyczy.
Art. 37 ust. 3a pkt 2 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami.
Dopuszcza się możliwość wykorzystania dokumentów i danych, którymi dysponuje Wydział Skarbu Miasta, w tym informacji o treści ksiąg wieczystych dostępnych w Portalu Podsystemu Dostępu do Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych, dostępnym w systemie internetowym www.ms.gov.pl, raportów oraz wydruków map z programu ISDP (Internetowy Serwer Danych Przestrzennych) bez wzywania wnioskodawcy do uzupełnienia brakujących dokumentów oraz jako kontrola aktualności przedłożonych dokumentów.