Zbywanie nieruchomości na rzecz osób fizycznych oraz prawnych, które prowadzą działalność charytatywną, opiekuńczą, kulturalną, leczniczą, oświatową, naukową, badawczo-rozwojową, wychowawczą, sportową lub turystyczną, na cele niezwiązane z działalnością zarobkową a także organizacjom pożytku publicznego na cel prowadzonej działalności pożytku publicznego.
Drogi Kliencie, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celach związanych z gospodarowaniem nieruchomościami Gminy Miejskiej Kraków i Skarbu Państwa.
Informujemy, że:
Ponadto informujemy, że masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków, adres e-mail: iod@um.krakow.pl
Wydział Skarbu Miasta, Kasprowicza 29, 31-523 Kraków
Referat Zbywania Nieruchomości w Trybie Bezprzetargowym
Podgórze:
Nowa Huta, Śródmieście:
Krowodrza:
Referat Gospodarowania Nieruchomościami Skarbu Państwa
Krowodrza, Nowa Huta, Podgórze, Śródmieście:
Zadaj pytanie w sprawie procedury: www.bip.krakow.pl/idz
Kopie dokumentów może uwierzytelnić instytucja, która dokument wydała, notariusz; występujący w sprawie pełnomocnik strony będący adwokatem, radcą prawnym, rzecznikiem patentowym lub doradcą podatkowym.
Do 2 miesięcy od daty zgromadzenia pełnej dokumentacji (tj. podpisania protokołu z rokowań).
1). Wypis z rejestru gruntów oraz poświadczenie prawa własności.
2). Materiały geodezyjno-kartograficzne i wieczysto – księgowe.
3). Opinie innych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Krakowa, miejskich jednostek organizacyjnych w szczególności:
w miarę potrzeby:
4). Dokumentacja oględzin w terenie.
5). Dokumentacja dotycząca ustalenia poprzednich właścicieli i ich ewentualnych roszczeń.
6). Operat podziału nieruchomości (w przypadku, gdy jest wymagany).
7). Operat szacunkowy.
8). Uchwała RMK w sprawie zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Kraków.
9). Zarządzenie Wojewody Małopolskiego wyrażające zgodę na zbycie nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa.
10). Zarządzenie Prezydenta Miasta Krakowa w sprawie przeznaczenia do zbycia nieruchomości stanowiącej własność Gminy Miejskiej Kraków lub Skarbu Państwa.
11). Podanie do publicznej wiadomości wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia.
12). Protokół z rokowań.
Nie dotyczy.
Dopuszcza się możliwość wykorzystania dokumentów i danych, którymi dysponuje Wydział Skarbu Miasta, w tym informacji o treści ksiąg wieczystych dostępnych w Portalu Podsystemu Dostępu do Centralnej Bazy Danych Ksiąg Wieczystych, dostępnym w systemie internetowym www.ms.gov.pl, raportów oraz wydruków map z programu ISDP (Internetowego Serwer Danych Przestrzennych bez wzywania wnioskodawcy do uzupełnienia brakujących dokumentów oraz jako kontrola aktualności przedłożonych dokumentów.