Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Godziny przyjęć Stron: Poniedziałek - od godz. 10.00 do godz. 13.00 i od godz. 14.00 do godz. 16.00, Wtorek, Środa, Piątek - od godz. 10.00 do godz. 13.30.
Do Biura Obsługi Mieszkańców mogą Państwo zwracać się ze sprawami dotyczącymi usterek technicznych, czystości w budynku i w otaczającym go terenie, zawierania i rozwiązywania umów, przekazywania i zdawania lokali, przyjmowania pism, dokonywania odczytów liczników wody, potwierdzania wniosków o regulację tytułu prawnego do lokalu, dokonywania pomiarów temperatur w lokalu, uzyskania informacji o warunkach wykupu lokali i sporządzenia karty informacyjnej lokalu, bieżącej aktualizacji danych o lokalu i jego mieszkańcach.
Ponadto do zadań BOM-u należy również przyjmowanie i ewidencjonowanie zgłoszeń, interwencji i wniosków mieszkańców oraz załatwianie ich zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz posiadanymi kompetencjami.
Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 2 realizuje swoje obowiązki w odniesieniu do najemców lokali usytuowanych pod niżej wymienionymi adresami: