Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Broszura "Katalog dopuszczonych reklam" do pobrania w PDF - tutaj ->
Dodatkowe zasady sytuowania reklam i urządzeń reklamowych znajdują się w tekście tzw. uchwały krajobrazowej - Odnośnik do tekstu uchwały ->
Wybrane pojęcia:
Zapisy w uchwale:
Słup plakatowo-reklamowy „okrąglak” - należy przez to rozumień urządzenie w kształcie walca, służące do umieszczania reklam: bezpośrednio na nim lub w umieszczonej na nim gablocie lub elektronicznej powierzchni reklamowej (§ 4 ust. 1 pkt 18)
w § 9 ust. 1 pkt 5 zawarto zapisy dot. gabarytów oraz materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane „okrąglaki”
w § 13 zawarto zapisy dotyczące zasad lokalizacji oraz zwieńczenia „okrąglaka”
Panel reklamowy - należy przez to rozumień urządzenie, służące do eksponowania reklam umieszczonych gablocie lub elektronicznych powierzchniach reklamowych (§ 4 ust. 1 pkt 13)
w § 9 ust. 1 pkt 3 zawarto zapisy dot. gabarytów oraz materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane panele reklamowe
w § 12 zawarto zapisy dotyczące zasad lokalizacji paneli reklamowych
Billboard - tablica reklamowa, o wymiarach: 12 m2 albo 18 m2, z tolerancją +/- 5%, o nie więcej niż dwóch powierzchniach ekspozycji (§ 4 ust. 1 pkt 2)
w § 9 ust. 1 pkt 2 zawarto zapisy dot. materiałów budowlanych z jakich mogą być wykonane billboardy
w § 11, § 18 oraz § 19 zawarto zapisy dotyczące zasad lokalizacji billboardów
„Reklama” do 5 m2 - tablica reklamowa albo urządzenie reklamowe nieumieszczone na obiekcie budowlanym lub urządzeniu budowlanym (§ 4 ust. 1 pkt 23)
w § 9 ust. 1 pkt 6 zawarto zapisy dot. gabarytów
w § 14 oraz § 19 zawarto zapisy dotyczące zasad lokalizacji wolnostojących tablic lub urządzeń reklamowych