Jak mogę złożyć wniosek?
Wniosek można wysłać pocztą, wypełniony wrzucić do urny w Wydziale lub dla poszczególnych usług złożyć elektronicznie ( w przypadku ML-07 procedury ML-19 i ML-27).
Co z potwierdzeniem wniosku przez administrację?
Wniosek nie musi być potwierdzony przez administrację. Z uwagi na epidemię Wydział Mieszkalnictwa sam pozyska niezbędne informacje z administracji.
Problemy z pozyskaniem potrzebnych dokumentów.
Dokumenty, których pozyskanie z uwagi na epidemię jest utrudnione (np. zaświadczenia) można donieść w terminie późniejszym. Jeżeli mają Państwo wyznaczony termin uzupełnienia dokumentacji, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Z uwagi na epidemię nie złożyłem wniosku w terminie. Co z wysokością opłat?
W trakcie procedowania jest zarządzenie PMK, zgodnie z którym osoby, którym umowa najmu socjalnego lokalu lub pomieszczenia tymczasowego wygasa w okresie 14.03.2020r. – 30.06.2020r. nadal będą miały naliczaną stawkę socjalną. Należy pamiętać, aby wniosek złożyć do 30.06.2020 roku (choćby nieuzupełniony).
Oglądanie lokali.
W celu obejrzenia zaoferowanego lokalu należy skontaktować się z administracją. Jeżeli są Państwo zainteresowani, istnieje możliwość zapoznania się ze stanem lokalu poprzez obejrzenie zdjęć zrobionych przez administrację.
Do kogo należy kierować prośbę w sprawie obniżki/ rezygnacji z pobierania opłat czynszowych za lokale użytkowe w nieruchomościach z udziałem GMK/SP i jak wygląda podejmowanie decyzji?
Wnioski o obniżkę/rezygnacje z pobierania opłat czynszowych za lokal użytkowe należy składać do zarządcy/administratora nieruchomości. Decyzja podejmowana jest po uzgodnieniu ze współwłaścicielami nieruchomości lub ich przedstawicielami ustawowymi.