a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
b) wykształcenie wyższe: informatyka, statystyka, matematyka, analiza danych, analiza i przetwarzanie danych, elektrotechnika, elektronika, automatyka.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość:
- Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
- Ustawy Prawo Budowlane,
- Ustawy Prawo Energetyczne,
- Ustawy o Odnawialnych Źródłach Energii,
- Ustawy o pracownikach samorządowych,
- Ustawy o samorządzie gminnym,
- technologii w zakresie OZE,
- systemów zarządzania energią,
- procesu inwestycyjnego,
- obowiązującego Statutu KEGW,
- programów MS Office (Word, Excel),
- języka angielskiego na poziomie B2.
b) umiejętności:
- przygotowania, realizacji, odbioru, monitorowania i raportowania projektów inwestycyjnych,
- sporządzania pism, protokołów, notatek,
- czytania i analizowania dokumentacji projektowej,
- oceny techniczno-ekonomicznej przedsięwzięć w branży OZE,
- komunikatywność,
- rozwiązywania złożonych problemów,
- szybkiego uczenia się i podejmowania decyzji,
- zdolność przetwarzania i analizowania danych różnego rodzaju,
- analitycznego myślenia,
c) odpowiedzialność i terminowość,
d) kreatywność,
e) współpracy w zespole,
f) dobrej organizacji pracy.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia-Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy
niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego związanego z odnawialnymi źródłami energii, poprzez: zlecanie, nadzór nad przebiegiem i terminowością realizacji procesu projektowego, uzyskiwaniem wymaganych opinii, uzgodnień, ekspertyz i decyzji formalno-prawnych niezbędnych do rozpoczęcia procesu realizacji inwestycji, weryfikację dostarczonej dokumentacji projektowej pod względem kompletności, zgodności z umową i zakresem rzeczowym stanowiącym integralną część umowy, przygotowanie dokumentów do przetargu, udział w postępowaniu przetargowym wraz z weryfikacją i oceną ofert, prowadzenie negocjacji z kontrahentami, odbiór prac, rozliczanie umów, prowadzenie kontroli porealizacyjnych, rozpatrywanie uwag gwarancyjnych, dokumentowanie podejmowanych działań, raportowanie,
b) inwentaryzacja budynków i obiektów należących do Gminy Miejskiej Kraków pod względem tworzenia systemu do analizy i zarządzania zużyciem mediów oraz wykonania instalacji fotowoltaicznych
c) bezpośredni udział w realizacji systemu monitorowania zużycia mediów,
d) reprezentowanie jednostki budżetowej Klimat-Energia-Gospodarka Wodna przed innymi podmiotami uczestniczącymi w realizacji procesu inwestycyjnego,
j) prowadzenie działań edukacyjnych obszarze tematyki związanej z właściwością działu,
k) sprawozdawanie, prowadzenie korespondencji z podmiotami zewnętrznymi w zakresie właściwości Działu.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: pełny etat,
c) Miejsce pracy: Kraków, os. Szkolne 27
d) opis stanowiska pracy:
praca administracyjno-biurowa w siedzibie jednostki,
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 4242,00 zł do 6000,00 zł brutto (w zależności od stażu pracy) + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),
b) dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia),
c) kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@kegw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@kegw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/05-24”- w terminie do dnia 18.03.2024 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/05-24
Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@kegw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.