a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe;
c) staż pracy: minimum 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych;
d) doświadczenie zawodowe: 2 lata w realizacji zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość:
- przepisów prawa z obszaru zamówień publicznych , w szczególności ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, umiejętność ich interpretacji i zastosowania do wykonywania zadań.
b) umiejętności:
- samodzielnego opracowania i kompletowania dokumentacji, pozwalającej na przeprowadzenie i udzielenie zamówienia publicznego,
- obsługi komputera, programów MS Office,
- rozwiązywania problemów,
- analitycznego myślenia,
c) motywacja do podjęcia pracy w nowej jednostce;
d) odpowiedzialność, terminowość, odporność na stres;
e) doświadczenie w reprezentowaniu Zamawiającego w sprawach przed Krajową Izbą Odwoławczą będzie dodatkowym atutem.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) przygotowanie procesu udzielania zamówień publicznych w KEGW, tworzenie, opiniowanie i zatwierdzanie dokumentacji przetargowej;
b) czuwanie nad prawidłowością i poprawnością przygotowania dokumentacji przetargowej, w szczególności weryfikacja faktu uzgodnienia procedowanej dokumentacji z wszystkimi właściwymi komórkami organizacyjnymi KEGW, a także koordynacja działań w tym zakresie;
c) koordynowanie czynności komórek organizacyjnych związanych z realizacją zamówień publicznych w KEGW;
d) sporządzanie i przekazywanie do publikacji ogłoszeń dotyczących zamówień publicznych procedowanych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych;
e) prowadzenie rejestru udzielonych zamówień publicznych oraz zbioru dokumentacji dotyczącej realizowanych zamówień publicznych;
f) czynne uczestnictwo w posiedzeniach Komisji Przetargowych; przygotowywanie materiałów dla Komisji Przetargowych na sesję otwarcia ofert i wyboru wykonawców;
g) obsługa techniczna komisji przetargowych i sądów konkursowych;
h) przygotowywanie umów z wykonawcami po wyborze najkorzystniejszej oferty;
i) przechowywanie i zabezpieczanie materiałów, dotyczących udzielonych zamówień publicznych.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: pełny etat
c) miejsce: Siedziba pracodawcy os. Szkolne 27 Kraków
d) opis stanowiska pracy: praca administracyjno-biurowa
e) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 5200 zł do 6000 brutto (w zależności od stażu pracy) +dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia)
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@kegw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@kegw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/02-24”- w terminie do dnia 03/04/2024 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/02-24
Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@kegw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.