a) spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
b) wykształcenie wyższe, jednolite studnia magisterskie lub zawodowe, kierunki o profilu: ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja, prawo, prawo administracyjne;
c) staż pracy: minimum 3 lata, w tym co najmniej 2 lata w jednostkach sektora finansów publicznych.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
a) znajomość:
- funkcjonowania samorządowych jednostek budżetowych, w tym prowadzenia gospodarki finansowej,
- klasyfikacji budżetowej dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów,
- szczególnych zasad rachunkowości dla jednostek budżetowych,
- ustawy o finansach publicznych,
- ustawy o rachunkowości,
- ustawy o samorządzie gminnym,
b) umiejętności:
- prowadzenie księgowości budżetowej, w zakresie księgowania operacji gospodarczych dotyczących wydatków, zobowiązań, zaangażowania wydatków,
- planowania budżetu jst, sporządzania planów finansowych jednostki budżetowej,
- obsługi pakietu Ms Office (m.in. Excel i Word),
- organizacji pracy własnej,
- logicznego i analitycznego myślenia, selekcji informacji,
- pracy w zespole pod presją czasu i w trybie zadaniowym,
c) motywacja do podjęcia pracy w nowej jednostce,
d) odpowiedzialność, terminowość, samodyscyplina, zaangażowanie, wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i interpersonalne.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Jednostce Klimat-Energia Gospodarka Wodna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest niższy niż 6%.
4. Zakres obowiązków:
a) prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i opracowaniem projektu budżetu miasta/planu finansowego KEGW na podstawie danych uzyskanych z komórek merytorycznych,
b) przygotowywanie wniosków dotyczących zmian w budżecie oraz WPF (przy współpracy z komórkami merytorycznymi),
c) obsługa systemu STRADOM, w tym m.in:
- bieżące monitorowanie wykonania planu jednostki,
- terminowe zgłaszanie zmian w planie jednostki oraz w WPF,
- przygotowywanie formularzy planistycznych dla zadań realizowanych w jednostce,
- wprowadzanie informacji statystycznych i geolokalizacyjnych przekazywanych przez komórki merytoryczne,
- wprowadzanie nowych zadań oraz zakresów rzeczowych i zakresów całkowitych nowych zadań zaplanowanych do realizacji przez jednostkę,
d) przekazywanie do działów merytorycznych informacji dotyczących zmian finansowych,
e) opracowanie informacji, sprawozdań i analiz dotyczących wykonywania planów rocznych oraz wieloletnich w zakresie rzeczowym i finansowym,
f) współpraca z odpowiednimi komórkami organizacyjnymi UMK w zakresie planowania budżetu,
g) współpraca ze wszystkimi komórkami jednostki w celu zapewnienia optymalnego jej funkcjonowania,
h) wprowadzanie informacji/danych do programu księgowego, w celu zaewidencjonowania prawnego zaangażowania wydatków na odpowiednich kontach pozabilansowych,
i) sprawozdawanie, prowadzenie korespondencji w zakresie właściwości Działu.
5. Warunki pracy i płacy:
a) pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony,
b) wymiar czasu pracy: pełny etat
miejsce: Kraków, os. Szkolne 27
c) opis stanowiska pracy: biurowa
d) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 4.500 zł do 5.700 brutto (w zależności od stażu pracy) +dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa + dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” /zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
6. Wymagane dokumenty:
a) Kwestionariusz osobowy zawierający podpisaną zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzule informacyjną Administratora o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji – podpisany odręcznie (do pobrania na stronie www.kegw.krakow.pl),
b) Dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia)
c) Kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia,
d) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
e) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Oferty na ogłoszony nabór składa się poprzez: wypełnienie kwestionariusza, załączenie skanów (bądź kopii) wymaganych dokumentów aplikacyjnych (zawartych w wymaganiach formalnych ogłoszenia o naborze) oraz przesłanie ich: na adres mailowy nabory@kegw.krakow.pl lub dostarczenie w formie papierowej - pocztą lub osobiście pod adres os. Szkolne 27. Osoby zainteresowane otrzymaniem potwierdzenia złożonych dokumentów proszone są o przesłanie takiej informacji drogą mailową na adres nabory@kegw.krakow.pl
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/01-24”- w terminie do dnia 29/01/2024 r. do godziny 15:00
Tytuł wiadomości mailowej: Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. KEGW/01-24
Decyduje data wpływu do KEGW. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do kolejnego etapu rekrutacji oraz o terminach testów lub rozmów kwalifikacyjnych kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie KEGW.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod adresem mailowym: sekretariat@kegw.krakow.pl oraz pod numerem telefonu 12 323 30 01.
UWAGI:
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.