Praca w jednostce
DYREKTOR ZARZĄDU TRANSPORTU PUBLICZNEGO W KRAKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA STANOWISKO PRACY
Inspektor(ka)/Specjalista(-tka)
w Dziale Administracji i Zamówień Publicznych - 1 etat
(Nr ref. ZTP 30 - 23)
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych;
- wykształcenie oraz doświadczenie:
- wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie o specjalności: geodezja, gospodarka przestrzenna, gospodarka nieruchomościami, architektura, urbanistyka),
lub
- wykształcenie minimum średnie i trzy lata stażu pracy oraz udokumentowane minimum roczne doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z administrowaniem nieruchomości lub prowadzeniem inwestycji;
- prawo jazdy kat. B.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- doświadczenie na stanowisku związanym z administrowaniem nieruchomości lub prowadzeniem inwestycji;
- znajomość procedur administracyjnych oraz regulacji prawnych ze szczególną znajomością ustaw: o gospodarce nieruchomościami, o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, o księgach wieczystych i hipotece, prawo geodezyjne i kartograficzne, o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych;
- znajomość:
- struktury, statutu ZTP w Krakowie;
- obsługi komputera i programów z pakietu MS Office;
- ukończony kurs na administratora nieruchomościami i świadectwo potwierdzające kwalifikacje do administrowania nieruchomością;
- umiejętność logicznego myślenia, analizy, przewidywania i wysuwania wniosków;
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność, bezstronność, odporność na stres i radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność planowania i organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole;
- mile widziane doświadczenie w pracy, w jednostce samorządowej.
UWAGA: Przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku.
3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Transportu Publicznego w Krakowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, jest wyższy niż 6%.
4. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie inwestycji, remontów i modernizacji na nieruchomościach będących w zasobie ZTP;
- powadzenie spraw związanych z przygotowaniem i realizacją inwestycji w zakresie nieruchomości zarządzanych przez ZTP;
- uzyskiwanie stosownych zezwoleń na wykonywanie robót budowlanych i rozbiórki obiektów budowlanych;
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania procedury przetargowej zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych;
- nadzór merytoryczny nad realizacją inwestycji;
- przygotowanie wniosków umożliwiających pozyskiwanie funduszy o dofinansowanie inwestycji, w tym unijnych;
- współpraca z projektantami inwestycji oraz podmiotami uczestniczącymi w procesie inwestycji;
- administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie;
- dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania;
- bieżący nadzór nad realizacją umów zawartych przez ZTP z dostawcami mediów, usług komunalnych, dzierżawcami i użytkownikami administrowanych nieruchomości;
- bieżący nadzór nad wykorzystywaniem administrowanych nieruchomości zgodnie z zawartymi umowami;
- planowanie oraz nadzór nad realizacją prac serwisowych i konserwacyjnych instalacji, systemów i urządzeń budynkowych;
- planowanie oraz nadzór nad realizacją przeglądów bieżących i okresowych zgodnie z wymogami prawa budowlanego, UDT oraz wytycznymi gwaranta;
- reagowanie na bieżące awarie oraz analiza przyczyn ich powstawania.
Zakres odpowiedzialności:
- właściwe, ścisłe i terminowe wykonywanie zadań określonych w zakresie obowiązków;
- znajomość przepisów dotyczących zagadnień na zajmowanym stanowisku.
Zakres upoważnień:
- stosowny do zajmowanego stanowiska.
5. Warunki pracy i płacy:
- wymiar czasu pracy: pełny etat;
- pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej lub na 7 m-cy z możliwością zawarcia w przyszłości umowy na czas nieokreślony;
- miejsce pracy: Dział Administracji i Zamówień Publicznych, ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków;
- opis stanowiska pracy:
- praca w podstawowym systemie pracy,
- praca wymagająca ogólnej sprawności fizycznej i psychicznej,
- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Zarządu,
- praca w systemie hybrydowym;
- płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 4 700,00 do 5 700,00 zł brutto + dodatek stażowy za wysługę lat zgodnie z regulaminem wynagradzania ZTP + premia uznaniowa zgodnie z regulaminem premiowania ZTP;
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
6. Wymagane dokumenty:
- kwestionariusz osobowy;
- dokumenty potwierdzające wymagane wykształcenie (kserokopia);
- kserokopia świadectw pracy dokumentujących staż pracy lub w przypadku pozostawienia w stosunku pracy zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia;
- w przypadku posiadania: kopie certyfikatów, kursów, szkoleń, itp.;
- informacja o przetwarzaniu danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Zarządzie Transportu Publicznego w Krakowie.
7. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane i podpisane dokumenty aplikacyjne można składać:
- drogą pocztową na adres: Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie, ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków;
- osobiście poprzez złożenie dokumentów na Dzienniku Podawczym ZTP (wejście od ul. Starowiślnej);
- w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@ztp.krakow.pl;
- w przypadku posiadania Profilu Zaufanego, za pośrednictwem portalu ePUAP na adres: /ZTPK/SkrytkaESP.
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. ZTP 30 - 23" – w terminie do dnia: 7 grudnia 2023 r. do godziny 14:30.
Decyduje data wpływu do ZTP. Oferty, które nie będą zawierać wszystkich wymaganych dokumentów lub zostaną złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Oferty, które nie spełnią wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do kolejnego etapu naboru.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do testu/rozmowy kwalifikacyjnej oraz o terminie testu/rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany w kwestionariuszu adres e-mail.
Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie ZTP, ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków.
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. 12 616 86 05, 12 616 86 06.
UWAGI: Zastrzega się prawo niewybrania żadnego kandydata.
Dyrektor
Łukasz Franek
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalneWynik naboru