DYREKTOR
ZARZĄDU INWESTYCJI MIEJSKICH W KRAKOWIE
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO STARSZEGO SPECJALISTY
W DZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
NR REF. 1-ZIM-2024
I. OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Ruchomy czas pracy, w godzinach pomiędzy 7:00 a 17:00.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Wynagrodzenie wypłacane na koniec przepracowanego miesiąca.
- Wsparcie kierownika działu oraz pracowników w bieżących działaniach.
- Pracę w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek korekcyjnych.
- Dofinansowanie do wypoczynku („wczasy pod gruszą”).
- Możliwość skorzystania z ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach.
II. WYMAGANIA NIEZBĘDNE (FORMALNE):
- Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- Wykształcenie wyższe.
- Co najmniej 3 lata stażu pracy, w tym co najmniej 2 lata w dziedzinie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.
Uwaga: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu (ocena zerojedynkowa).
III. WYMAGANIA DODATKOWE (BĘDĄCE PRZEDMIOTEM OCENY):
- Posiadanie wiedzy specjalistycznej i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów z zakresu zadań realizowanych przez Biuro Zamówień Publicznych.
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do niej.
- Znajomość przepisów:
a) Kodeks Cywilny;
b) Prawo Budowlane;
c) Ustawa o finansach publicznych;
d) Ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
e) Ustawa o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;
f) Ustawa o samorządzie gminnym;
g) Ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
Dodatkowym atutem będą:
- Studia podyplomowe z zakresu prawa zamówień publicznych lub udział w szkoleniach i warsztatach;
- Znajomość problematyki i uwarunkowań przy realizacji procesu inwestycyjnego.
Uwaga: Po analizie przedłożonych dokumentów potwierdzających spełnienie powyżej wymienionych wymagań zastrzega się prawo zaproszenia na rozmowy kwalifikacyjne jedynie wybranych osób.
IV. ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
Samodzielne przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie – Prawo zamówień publicznych oraz z wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień, który obowiązuje w ZIM, w tym m.in.:
- Przygotowanie i przeprowadzenie pod względem formalnoprawnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych w jednym z trybów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych.
- Opracowanie projektów Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
- Sporządzanie pełnej dokumentacji z zakresu prowadzonych postępowań,
- Przygotowanie projektów ogłoszeń i publikowanie ich.
- Udział w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza.
- Udział w procedurach prowadzonych przed Krajową Izbą Odwoławczą.
- Udział w procesie przygotowywania planu zamówień publicznych i sprawozdawczości.
- Prowadzenie rejestrów i ewidencji zamówień zgodnie z przepisami wewnętrznymi.
V. WARUNKI ZATRUDNIENIA:
- Wymiar czasu pracy: 1 etat.
- Miejsce pracy: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Reymonta 20.
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy.
- W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego, pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę.
- Płaca zasadnicza w wysokości od 4700 zł brutto + dodatek funkcyjny zgodnie z regulaminem obowiązującym w ZIM + dodatek stażowy za wysługę lat + miesięczna premia uznaniowa naliczana od płacy zasadniczej i dodatku funkcyjnego (do 50%) + uznaniowa nagroda kwartalna.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. „trzynastka” (zgodnie z Ustawą z dnia 12 grudnia 1997r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej).
VI. INFORMACJA O WSKAŹNIKU ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W JEDNOSTCE W MIESIĄCU POPRZEDZAJĄCYM DATĘ UPUBLICZNIENIA OGŁOSZENIA:
W Zarządzie Inwestycji Miejskich w Krakowie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
VII. WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV
- Dokumenty poświadczające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje
- Dokumenty potwierdzające staż pracy
- Oświadczenie wg załączonego wzoru
- Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy wg załączonego wzoru
VIII. ZASADY NABORU:
Wymagane dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie w siedzibie ZIM lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Inwestycji Miejskich w Krakowie ul. Władysława Reymonta 20, 30 - 059 Kraków lub drogą elektroniczną na adres: rekrutacja@zim.krakow.pl do dnia 16 lutego 2024 roku do godziny 15.00.
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko nr ref. 1-ZIM-2024”
Zgłoszenia przesłane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do ZIM).
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. Złożone przez kandydatów kserokopie dokumentów nie będą zwracane. Zastrzega się możliwość zakończenia postępowania rekrutacyjnego w każdym czasie bez podania przyczyn i bez wyłaniania kandydatów.
IX. TERMIN ROZMÓW KWALIFIKACYJNYCH:
Przeprowadzenie rozmów kwalifikacyjnych na ww. stanowisko planuje się w dniach 22-26 lutego 2024 roku w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, ul. Reymonta 20.
Wybrani kandydaci zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru zostanie przekazana wyłącznie kandydatom, którzy brali udział w rozmowach kwalifikacyjnych, drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy w terminie do dnia 1 marca 2024 roku.
Informacja o nazwisku wyłonionego kandydata zostanie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.krakow.pl/zim najpóźniej do dnia 1 marca 2024 roku.
X. LICZBA ETATÓW:
2 etaty
DYREKTOR: Łukasz Szewczyk