DYREKTOR SOSW pn. CA i CZR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO SPECJALISTA – 0,5 ETATU
nr ref. SOSWCAiCZR. 1102.1/2024
1. Wymagania niezbędne:
spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.) oraz określonych w art. 54 ust. 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 869 z późn. zm. ) w zakresie wykształcenia:
- wykształcenie wyższe i minimum 3-letnie doświadczenie na stanowiskach o podobnym zakresie zadań w placówce oświatowej
- wykształcenie średnie i minimum 5-letnie doświadczenie na stanowiskach o podobnym zakresie zadań w placówce oświatowej
- znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem ewidencji majątku i inwentaryzacji
- znajomość obsługi programu Zintegrowany System Zarządzania Oświatą (ZSZO) oraz sprawozdawczości oświatowej SIO
- znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,
- umiejętność sporządzania dowodów księgowych i redagowania pism urzędowych,
- bardzo dobra znajomość Pakietu MS Office,
- komunikatywność, dokładność, sumienność, rzetelność, odpowiedzialność, terminowość
- pełna zdolność do czynności prawnych,
- kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie ewidencji i dokumentacji majątku w programie ZSZO i w wersji papierowej (środki trwałe, wartości niematerialne i prawne, wyposażenie), ewidencja likwidacji sprzętu zużytego, dokumentacja utylizacji sprzętu, wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu ZSZO
2) sporządzanie aktualizacji wywieszek inwentarzowych sprzętu szkolnego
3) prowadzenie i nadzór nad prawidłowym oznakowaniem składników majątku i wyposażenia
4) przeprowadzanie inwentaryzacji w jednostce i rozliczanie w systemie ZSZO
5) systematyczny przegląd wyposażenia jednostki i kierowanie zniszczonych przedmiotów do likwidacji
6) przygotowywanie danych i raportów dotyczących majątku
7) wykonywanie zadań zleconych przez Głównego księgowego oraz Dyrektora jednostki
3. Informacja o warunkach pracy:
a) wymiar zatrudnienia: 0,5 etatu na stanowisku specjalista; istnieje możliwość uzupełnienia do pełnego etatu na stanowisku sekretarka
b) wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 poz. 936 ze zm.) oraz Regulaminem wynagradzania pracowników samorządowych SOSW pn. CA i CZR w Krakowie ul. Spadochroniarzy 1
c) pracodawca: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy pn. Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych w Krakowie ul. Spadochroniarzy 1 Kraków; miejsce pracy w lokalizacji: Kraków, ul Szopkarzy 8
d) godziny pracy 7:00 – 11:00
4. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w SOSW pn. Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%.
5. Wymagane dokumenty:
a) CV wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z ogłoszonym naborem (zob. lit.i)) – bez zdjęcia,
b) list motywacyjny,
c) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
d) oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
f) zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
g)kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje,
h) kopie dokumentów potwierdzające przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
i) podpisana klauzula o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, na podst. Art. 6 ust. 1 lit. a) /art. 9 ust. 2 lit. a) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016r., str.1)
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Powyższe dokumenty należy składać osobiście w zamkniętej kopercie z adnotacją „Oferta na stanowisko specjalista” w godzinach od 8 do 14 lub przesłać pocztą na adres: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy pn. Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych, ul. Spadochroniarzy 1, 31-455 Kraków lub drogą elektroniczną na adres email: sekretariat@centrum-autyzmu.pl w terminie do 18 stycznia 2024 roku do godz. 10.00.
O terminie postępowania w formie rozmowy kwalifikacyjnej mającego na celu wyłonienie kandydata na stanowisko specjalisty osoby spełniające wymagania osoby zostaną powiadomione telefonicznie.
7.. Klauzula informacyjna - informacja administratora o przetwarzaniu danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy pn. „Centrum Autyzmu i Całościowych Zaburzeń Rozwojowych” z siedzibą w Krakowie przy ul. Spadochroniarzy 1, tel. 12 411 19 40
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Informujemy, że:
1. Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, masz prawo do jej odwołania w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
2. Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie roku od zakończenia rekrutacji, a następnie zostaną zniszczone. W przypadku wyrażonej zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, dane będą wykorzystywane maksymalnie przez 1 rok.
3. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
4. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
5. Podstawą prawną przetwarzania danych (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, umiejętności, przebieg dotychczasowego nauczania, PESEL) stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO). Pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Marlena Dyrek e-mail: inspektor1@mjo.krakow.pl