Rejestry i ewidencje prowadzone w Zarządzie Cmentarz Komunalnych w Krakowie:
1. Indeks zmarłych.
2. Dziennik zmarłych.
3. Rejestr umów.
4. Rejestr zamówień publicznych.
5. Rejestr kontroli.
6. Rejestr skarg.
7. Rejestr interpelacji.
8. Rejestr aktów wewnętrznych.
9. Rejestr wydanych pełnomocnictw i upoważnień.
Udostępnianie informacji zawartych w prowadzonych rejestrach i ewidencjach następuje zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, przy zachowaniu wymogów określonych przepisami szczególnymi, w tym przepisami o ochronie danych osobowych.
Archiwum zakładowe prowadzone jest w siedzibie Zarządu Cmentarzy Komunalnych w Krakowie, ul. Rakowicka 26 w Krakowie.
Udostępnianie dokumentacji z archiwum zakładowego odbywa się w Zarządzie Cmentarzy Komunalnych na podstawie złożonego wniosku, po uzyskaniu zgody Dyrektora i może nastąpić wyłącznie na terenie archiwum zakładowego i pod nadzorem archiwisty. Udostępnianie dokumentacji odbywa się w godzinach pracy zarządu.