- obywatelstwo polskie
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie:
a) ukończył studia wyższe na kierunku lub w specjalności terapia zajęciowa, uzyskał tytuł licencjata,
lub
b) ukończył szkołę policealną publiczną lub niepubliczną o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskał tytuł zawodowy terapeuty zajęciowego lub dyplom potwierdzający kwalifikacje zawodowe w zawodzie terapeuty zajęciowego.
- doświadczenie w pracy na stanowisku terapeuty zajęciowego,
- doświadczenie w pracy z osobami z niepełnosprawnością,
- umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office,
- umiejętność gry na instrumentach klawiszowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność prowadzenia różnych form terapii,
- umiejętność sprawnej organizacji pracy, kreatywność i elastyczność w działaniu,
- umiejętność radzenia sobie ze stresem,
- mile widziane zdolności plastyczne, artystyczne/wokalno-teatralne,
Cechy osobowości: komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność, cierpliwość, wrażliwość, kreatywność i zaangażowanie.
-organizowanie zajęć terapeutycznych z uwzględnieniem indywidualnego programu terapeutycznego oraz pracy w grupie,
-prowadzenie zajęć terapeutycznych z wykorzystaniem różnorodnych form i metod i technik pracy,
-prowadzenie dziennika zajęć i dokumentacji pracy z podopiecznym,
-dokonywanie okresowej oceny efektów terapii i przygotowywanie wynikających z oceny wniosków,
-organizowanie terapii zajęciowej: grupowej oraz indywidualnej,
-udzielanie wsparcia emocjonalnego mieszkańcom,
-udział w tworzeniu i realizacji programów mających na celu usprawnienie podopiecznych,
-współpraca z całym zespołem pracowników Domu będącym w bezpośrednim kontakcie z mieszkańcem,
-prowadzenie zajęć indywidualnych i grupowych z mieszkańcami,
-kreowanie i realizacja wydarzeń artystycznych, kulturalnych w domu jak i prowadzenie zajęć tematycznych dla mieszkańców,
-aktywizacja mieszkańców.
4. Warunki pracy i płacy:
- Wynagrodzenie 5600,00 zł, plus inne elementy wynagrodzenia (premia, dodatek stażowy, nagroda uznaniowa) zgodnie z Regulaminem Wynagradzania Pracowników Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43,
- Praca w godzinach 7.30-15.30,
- Miejsce pracy: Dom Pomocy Społecznej ul. Łanowa 43, 30-725 Kraków,
- Umowa na zastępstwo.
- CV zawierające nr telefonu komórkowego;
- list motywacyjny;
- kserokopie dyplomów i świadectw potwierdzających wykształcenie kandydata;
- kserokopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia zawodowe kandydata;
- kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe;
- oświadczenie o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 moich danych osobowych wskazanych w dokumentach rekrutacyjnych w związku z prowadzonym naborem na stanowisko.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Łanowa 43 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sekretariat@dpslanowa43.pl. Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 6532041 (wew. 106)
Joanna Litwińska-Leszczyńska
Dyrektor
Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że administratorem danych czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Wasze dane osobowe, jest Dom Pomocy Społecznej z siedzibą ul. Łanowa 43, 30-725 Kraków. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji usług świadczonych przez Dom Pomocy Społecznej, między innymi na podstawie ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej. Informujemy, że:
Macie Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania lub prawie wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Macie Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa.
Podanie danych osobowych jest warunkiem realizacji usług świadczonych przez naszą jednostkę, określonych w przepisach prawa. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości świadczenia usługi, o którą się Państwo staracie.
Podstawę prawną przetwarzania Waszych danych stanowi art. 6 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), tzn. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych – e-mail: iod@dpslanowa43.pl.