OGŁOSZENIE
o naborze na wolne stanowisko
ratownika wodnego
Nazwa i adres jednostki: Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego,
ul. Grochowska 20; 31-521 Kraków
Termin składania ofert : 16 października 2023r. godz. 14.00
WYMAGANIA FORMALNE:
Wymagania niezbędne z art. 6 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 223 poz. 1458) oraz minimalnych wymagań kwalifikacyjnych określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 18.03.2009 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. nr 50, poz. 398 ze zmianami):
1. obywatelstwo polskie,
2. minimum średnie wykształcenie,
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
4. niekaralność (kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo, ścigany z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe),
5. nieposzlakowana opinia,
6. stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku ratownik
WYMAGANIA DODATKOWE
- dokumenty potwierdzające posiadanie innych kwalifikacji przydatnych w ratownictwie wodnym;
- aktualna legitymacja ratownika wodnego lub dokument potwierdzający przynależność w podmiocie uprawnionym do wykonywania ratownictwa (aktualna składka);
– aktualne zaświadczenie o ukończonym kursie w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i uzyskaniu tytułu Ratownika KPP.
Pożądane umiejętności i cechy kandydata:
1. Dyspozycyjność ,
2. Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie i samodzielność,
3. Punktualność, uczciwość
4. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
5. Rzetelność i dbałość o jakość wykonywanej pracy
6. Systematyczność i konsekwencja w działaniu
II. Do zakresu obowiązków należeć będzie w szczególności:
1. Zapewnienie bezpieczeństwa osobom przebywających na terenie pływalni, kąpiących się, jak i przebywających w hali basenowej w godzinach pracy.
2. Pouczanie grup zorganizowanych oraz osób indywidualnych zamierzających korzystać z pływalni o obowiązujących przepisach regulaminowych.
3. Przestrzeganie obowiązku skorzystania przez grupy zorganizowane jak również osoby indywidualne z kąpieli pod natryskiem przed wejściem na halę basenową, posiadania czepków kąpielowych oraz odpowiedniej odzieży (strój kąpielowy).
4. Przestrzeganie ogólnych zasad korzystania z pływalni określonych Regulaminem oraz odrębnymi przepisami WOPR.
5. Prowadzenie Dziennika Pracy Ratowników,
6. Monitorowanie parametrów wody pod względem przejrzystości i zanieczyszczeń z adnotacją w Dzienniku Pracy Ratowników,
7. Prowadzenie obserwacji ścian i dna basenów kąpielowych oraz wypłycenia w basenie 25-cio metrowym.
8. Udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej ,w poważniejszych przypadkach powiadomienie służb medycznych ( Pielęgniarka Szkolna , Pogotowie Ratunkowe).
9. Przestrzeganie porządku i dyscypliny na terenie pływalni, utrzymywanie w należytym stanie technicznym powierzonego sprzętu ratowniczego (koła ratunkowe, rzutki, tyczki itp.).
10. Wykonywanie innych poleceń związanych z obsługą krytej pływalni mogących wystąpić w trakcie eksploatacji.
III. Warunki pracy i płacy:
1. Rodzaj umowy − umowa o pracę na okres próbny z możliwością przedłużenia,
2. Wymiar czasu pracy − pełny etat, praca w systemie zmianowym i dwie soboty w miesiącu (do odebrania dni wolne)
3. Miejsce pracy – siedziba szkoły.
4. Wynagrodzenie zasadnicze oraz inne dodatki zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych z dnia 18 marca 2009 r. (Dz. U. 2014, poz. 1786 z późn. zm.) oraz z obowiązującym w Zespole Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego Regulaminem wynagradzania.
5. Termin rozpoczęcia pracy: 1 listopada 2023r.
IV. Wymagane dokumenty:
1. podanie o pracę,
2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
3. kserokopie dokumentów poświadczających uprawnienia zawodowe,
4. kserokopie świadectw pracy,
5. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
Dokumenty aplikacyjne: podanie o pracę oraz CV należy opatrzyć klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).
V. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 października 2023 roku do godz. 14:00 w siedzibie Zespołu Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego (w sekretariacie) , Kraków, ul. Grochowska 20 , w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: ratownika”, lub drogą elektroniczną na adres: sekretariat@zsoms.eu
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 12 411 29 48.
REKRUTACJA PRACOWNIKA
INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Twoich danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących Mistrzostwa Sportowego im. Mikołaja Kopernika z siedzibą ul. Grochowska 20, 31-521 Kraków. KONTAKT: tel. 12 411 29 38, e-mail: sekretariat@zsoms.eu
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Informujemy, że:
1. Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, masz prawo do jej odwołania w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
2. Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie roku od zakończenia rekrutacji, a następnie zostaną zniszczone. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 1 rok i 6 miesięcy.
3. Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
4. Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
5. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, umiejętności, przebieg dotychczasowego nauczania, PESEL) stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela oraz art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO). Pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektor2@mjo.krakow.pl