Wykształcenie wyższe
Znakomita obsługa urządzeń multimedialnych
Komunikatywność i umiejętność dobrej współpracy w zespole.
Znajomość zagadnień będących w zakresie obowiązków dla stanowiska
Znajomość języka angielskiego
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Obsługą korespondencji przesyłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej, Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą, e – PUAP, Biuletynu Informacji Publicznej (BIP)
Nadzór nad przestrzeganiem Polityki Bezpieczeństwa i Instrukcji zarządzania systemem informatycznym Ochrony Danych Osobowych, przetwarzania danych w Poradni, RODO, oraz zarządzanie zbiorami
Wdrożeniem szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych oraz środków technicznych i organizacyjnych przy przetwarzaniu danych w wersji papierowej i elektronicznej i innych szkoleń wg potrzeb z zakresu wdrażanych instrukcji i procedur obowiązujących w Poradni na Radach Pedagogicznych w ustalonych terminach z Dyrektorem SPWPPP
Sporządzaniem planów kontroli zatwierdzonych przez Administratora Danych oraz przeprowadzenie zgodnie z nimi kontroli i raportów pokontrolnych
Udział w pracach jako członek zespołu ds. kontroli zarządczej
Wdrożenie i nadzór nad Instrukcją kancelaryjną, Instrukcją składnicy akt oraz Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt w SPWPPP
Prowadzenie składnicy akt SPWPPP ,dbanie o jego właściwe zabezpieczenie i porządek w przechowywanych aktach, brakowanie akt
Przejmowanie dokumentów poszczególnych działów, porządkowanie i ewidencjonowanie zgodnie z instrukcją archiwalną
Współpraca z Archiwum Państwowym w zakresie brakowania akt
Przygotowywanie z dokumentacji archiwalnej dokumentów wymaganych przepisami ZUS z zakresu spraw emerytalnych i rentowych
Obsługa modułów Zintegrowanego Systemu Zarządzania Oświatą w tym:
moduł Arkusz Organizacyjny
moduł Elektroniczny Obieg Dokumentów
moduł Baza Danych Ogólnych
Przygotowywanie i przekazywanie do akceptacji dyrektora pism i innych dokumentów
Opracowywanie regulaminów i współpraca z radcami prawnymi w tym zakresie
Opracowywanie wzorów umów z kontrahentami Poradni
Opracowywanie i nadzór nad harmonogramami pracowników
Prowadzenie strony internetowej i działania promocyjne Poradni
Występowanie w roli rzecznika prasowego Poradni
Organizacja imprez i wydarzeń na rzecz promocji Poradni
Koordynowanie pracy pracowników administracji i obsługi
W czasie nieobecności dyrekcji i wicedyrektora zarządzanie pracą poradni w zakresie organizacji Pracy
Inne zadania zgodnie z potrzebami i poleceniem dyrektora Poradni
OFERUJEMY:
-pracę w dynamicznie rozwijającej się poradni oświatowej
-zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
-możliwość rozwijania kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach i kursach,
-możliwość rozwoju zawodowego i współpracę z zespołem zorientowanym na pomoc dzieciom i rodzinom w najwcześniejszym okresie życia dziecka
-możliwość korzystania z ZFŚS.
4. Warunki pracy i płacy:
1) Wynagrodzenie zgodnie z XV grupą wg. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 maja 2023 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
Regulaminem wynagradzania obowiązującym w Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagicznej w Krakowie.
2) Miejsce pracy: Specjalistyczna Poradnia Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie, os. Willowe 35, 31-902 Kraków.
3) Zatrudnienie na czas określony, z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony, podległość służbowa Dyrektorowi SPWPPP.
5. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny i CV.
2) Dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (kopie).
3) Dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i odpowiedni staż pracy (kopie).
4) Zaświadczenie o niekaralności (informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe - tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
5) Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z praw publicznych.
6) Oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem.
Oferty prosimy składać w formie mailowej, osobiście lub przez e-PUAP do dnia 7 sierpnia 2023 do godz 13.
lub przesłać pocztą na adres: Specjalistyczna Poradnia Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie, os. Willowe 35, 31-902 Kraków z dopiskiem:
"NABÓR NA STANOWISKO – KIEROWNIK ZESPOŁU" w terminie do dnia 07.08.2023 r.
Decyduje data wpływu do sekretariatu SPWPPP.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie lub oferty niekompletne nie będą rozpatrywane.
dokumentów nie zwracamy.
O terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydaci spełniający wymagania, którzy złożyli wszystkie wymagane dokumenty, zostaną powiadomieni drogą elektroniczną na wskazany w dokumentacji adres e-mail lub telefonicznie.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej. W przypadku zatrudnienia kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginałów dokumentów.
Dyrektor Specjalistycznej Poradni Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Krakowie
mgr Ewa Pohorecka
INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Twoich danych osobowych jest Specjalistyczna Poradnia Wczesnej Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej z siedzibą os. Willowe 35, 31-902 Kraków, tel. 12 412-15-66
Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Informujemy, że:
* Masz prawo do żądania od administratora dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, masz prawo do jej odwołania
w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
* Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie roku odzakończenia rekrutacji, a następnie zostaną zniszczone.
* Masz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
* Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
* Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, umiejętności, przebieg dotychczasowego nauczania, PESEL) stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 26stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela oraz art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie
o ochronie danych, tzw. RODO). Pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1
lit. a RODO.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: e-mail: inspektor1@mjo.krakow.pl