Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe z zakresu ekonomii
lub
wykształcenie wyższe z potwierdzonym minimum 2-letnim stażem pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11 października 2022 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- znajomość Ustawy o samorządzie gminnym;
- znajomość Ustawy o finansach publicznych w zakresie działu I, IV, V;
- znajomość Ustawy Prawo ochrony środowiska w zakresie finansowania ochrony środowiska i gospodarki wodnej;
- znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych
- ogólna wiedza dotycząca zakresu problematyki pracy Wydziału ds. Jakości Powietrza oraz realizowanych programów;
- umiejętność weryfikowania faktur oraz innych dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym zgodnie z zapisami Ustawy o podatku od towarów i usług oraz Ustawy o rachunkowości;
- doświadczenie w zakresie realizacji lub rozliczania projektów współfinansowanych ze środków krajowych lub UE;
- orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty (nie wykluczające wykonywania obowiązków na wskazanym stanowisku).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- obsługa realizacji budżetu Wydziału według zadań i klasyfikacji budżetowej z wykorzystaniem obowiązujących systemów informatycznych;
- udział w przygotowywaniu projektu budżetu, projektu WPF oraz planu finansowego Wydziału;
- opracowywanie okresowych i rocznych analiz i sprawozdań z realizacji budżetu Wydziału oraz innych analitycznych opracowań w zakresie finansowym;
- sporządzanie wniosków zmian do budżetu oraz WPF,
- przeprowadzanie rozliczeń finansowych w ramach realizowanych zadań;
- opracowanie prognoz wydatków;
- prowadzenie wewnętrznej ewidencji zaangażowania i wydatków w ramach budżetu Wydziału;
- opracowanie, konsultowanie, określenie zapisów finansowych projektów umów, zleceń, porozumień i aneksów przygotowywanych i zawieranych przez Wydział jak również potwierdzanie finansowe zaangażowanych środków, wprowadzenie danych do podsystemu GRU;
- opracowywanie planów zamówień publicznych Wydziału oraz obsługa systemu SOZP;
- udział w komisjach przetargowych oraz współpraca w zakresie organizacji procedur przetargowych;
- realizacja zadań zgodnie z uregulowaniami prawnymi dotyczącymi pomocy publicznej;
- przygotowywanie analiz, opinii, projektów zarządzeń, uchwał oraz innych materiałów w ujęciu finansowym w zakresie rocznych i wieloletnich planów rzeczowo – finansowych, sprawozdań z działalności Wydziału, informacji do Raportu o Stanie Miasta i innych opracowań sprawozdawczych;
- współpraca w zakresie finansowym przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE;
- przygotowanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie informacji publicznej lub interpelacje zgodnie z zakresem obowiązków;
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Stanowisko: Podinspektor/Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział ds. Jakości Powietrza – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, Rynek Podgórski 2.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 5 000 złotych brutto do 6 300 złotych brutto oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność: nie
- praca przy komputerze: tak
- praca w terenie: nie
- praca w soboty: nie
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 1 kwietnia 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 5 kwietnia 2024 o godz. 10.00 w sali 303 Urzędu Miasta Krakowa, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do
testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)