Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
- Zdobycie doświadczenia przy innowacyjnych projektach.
- Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
- Dostęp do najnowszych technologii.
- Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
- Pracę w świetnie skomunikowanej lokalizacji w centrum Krakowa.
- Dofinansowanie do zakupu okularów i soczewek.
- Zakup na preferencyjnych warunkach atrakcyjnego ubezpieczenia na życie, opieki medycznej dla pracownika oraz członka rodziny, karty MultiSport.
- Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
Od kandydatek/kandydatów przystępujących do naboru oczekujemy:
1. Wymagania niezbędne (formalne):
- spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe magisterskie,
- minimum dwa lata doświadczenia zawodowego w zakresie geodezji lub w jednostkach sektora finansów publicznych przy sprawach związanych ze zmianą stanu prawnego lub oznaczenia nieruchomości,
*„staż pracy” rozumiany jako okres zatrudnienia, do którego zastosowanie mają przepisy kodeksu pracy (zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, aktu powołania, mianowania, wyboru)
*„doświadczenie zawodowe” rozumiane jako okres nabywania umiejętności w oparciu o umowę o pracę, umowę cywilno – prawną, staż, praktykę, wolontariat, prowadzoną działalność gospodarczą itp.
*wykształcenie - w oparciu o przepisy rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 20 września 2018 r. w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 10 maja 1990 r. „Przepisy wprowadzające ustawę o samorządzie terytorialnym i ustawę o pracownikach samorządowych ze szczególnym uwzględnieniem rozdziału 2 „Nabycie mienia komunalnego”.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 19 października 1991 r. o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa ze szczególnym uwzględnieniem art. 13.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. „Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną” ze szczególnym uwzględnieniem rozdziału 4 „Nabycie mienia” oraz art. 87.
- Znajomość przepisów ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece ze szczególnym uwzględnieniem Działu I – „Księgi wieczyste”.
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania cywilnego ze szczególnym uwzględnieniem przepisów dotyczących postępowania wieczystoksięgowego.
- Znajomość przepisów kodeksu postępowania administracyjnego i ustaw dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego.
- Praktyczne zastosowanie i interpretacja wyżej wymienionych przepisów.
- Znajomość zagadnień z zakresu działania Wydziału Geodezji, a zwłaszcza Oddziału Komunalizacji.
- Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności lub decyzja o przyznaniu renty.
- Posiadanie geodezyjnych uprawnień zawodowych określonych w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie 2 (rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych).
Uwaga: Wynik postępowania to łączny wynik z testów, rozmów kwalifikacyjnych i ewentualnej analizy dokumentów sprawdzający stopień spełnienia powyższych wymagań.
Do zakresu obowiązków wykonywanych na stanowisku będzie należało:
- Sporządzanie dokumentów na posiedzenia Komisji Inwentaryzacyjnej Gminy Miejskiej Kraków powołanej zgodnie z uchwałą nr 104 Rady Ministrów z dnia 9.07.1990 r. w sprawie sposobu dokonywania inwentaryzacji mienia komunalnego.
- Sporządzanie dokumentów w celu wystąpienia do Wojewody Małopolskiego o wydanie decyzji stwierdzających nabycie prawa własności nieruchomości Skarbu Państwa przez Gminę Miejską Kraków z mocy prawa.
- Sporządzanie dokumentów w celu wystąpienia do Wojewody Małopolskiego o wydanie decyzji przekazujących nieruchomości Skarbu Państwa na własność Gminy Miejskiej Kraków.
- Sporządzanie dokumentów w celu wystąpienia do Wojewody Małopolskiego o wydanie decyzji stwierdzających nabycie prawa własności nieruchomości zajętych w dniu 31.12.1998 r. pod drogi publiczne przez Skarb Państwa lub właściwą jednostkę samorządu terytorialnego.
- Przygotowywanie dokumentów w celu wystąpienia do sądu wieczystoksięgowego o ujawnienie w księgach wieczystych prawa własności nabytego na podstawie decyzji wydanych przez Wojewodę Małopolskiego.
- Ustalanie czy droga została zaliczona do kategorii dróg publicznych i określanie jej przebiegu.
- Rejestracja w systemie komputerowym informacji o etapie prowadzonych postępowań.
- Sprawdzanie stanu prawnego nieruchomości w księgach wieczystych wraz ze sporządzaniem odpisów z tych ksiąg.
- Wykonywanie analizy źródłowych dokumentów geodezyjnych.
- Dokonywanie ustaleń odnośnie konieczności i zakresu opracowania dokumentacji geodezyjno-prawnej przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego.
- Sporządzanie dokumentów w celu wystąpienia do sądu o dokonanie wpisów w księgach wieczystych w zakresie niezbędnym dla potrzeb komunalizacji.
- Dokonywanie wizji terenowych.
- Zlecanie uprawnionym jednostkom wykonawstwa geodezyjnego opracowania dokumentacji geodezyjno-prawnej dla komunalizowanych nieruchomości.
- Odbiór dokumentacji wykonanej przez uprawnione jednostki wykonawstwa geodezyjnego.
- Udział w postępowaniach przetargowych i komisjach odbioru.
- Przygotowywanie odpowiedzi na wpływające pisma.
- Bieżące zapoznawanie się z treścią aktów prawnych niezbędnych do wykonywania obowiązków służbowych.
- Przyjmowanie stron i udzielanie informacji o prowadzonych sprawach.
- Prowadzenie rejestru załatwianych spraw.
- Prowadzenie spraw w systemie elektronicznym.
- Wykonywanie innych prac zleconych przez Kierownika Referatu, Kierownika Oddziału, Dyrektora Wydziału lub jego Zastępcę.
- Podejmowanie i prowadzenie współpracy z właściwymi komórkami Urzędu Miasta Krakowa i miejskimi jednostkami organizacyjnymi.
- Korzystanie w niezbędnym zakresie z materiałów i dokumentów będących w posiadaniu Wydziału Geodezji, innych komórek Urzędu Miasta Krakowa i miejskich jednostek organizacyjnych.
- Korzystanie z systemu informatycznego Urzędu Miasta Krakowa, w tym aplikacji niezbędnych w codziennej pracy.
- Udział w szkoleniach i naradach w celu okresowej aktualizacji wiedzy i przepisów.
- Podpisywanie dokumentów, w stosunku do których pracownik został umocowany poprzez stosowne upoważnienie (zarządzenie, inne).
Warunki pracy i płacy oferowane kandydatkom/kandydatom:
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik zobowiązany jest do odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Wymiar czasu pracy: 1 etat, 40 godz. tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami).
- Stanowisko: Podinspektor/Inspektor.
- Miejsce pracy: Wydział Geodezji – Urząd Miasta Krakowa.
- Siedziba Wydziału: Kraków, ul. Grunwaldzka 8.
- Informacje w zakresie dostosowania budynku dla osób z niepełnosprawnością znajdują się na stronie: Dostępność budynków-Biuletyn Informacji Publicznej Miasta Krakowa – BIP MK
- Wynagrodzenie miesięczne: wynagrodzenie zasadnicze z przedziału 4 500 złotych brutto do 5 000 złotych brutto (w zależności od stażu pracy i posiadanych kwalifikacji) oraz dodatek za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy. Wynagrodzenie, o którym mowa, zostanie ustalone na czas trwania pierwszej umowy o pracę zawartej na czas określony.
- Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. „trzynastka”) na warunkach określonych Ustawą z dnia 12 grudnia 1997 r. o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostek sfery budżetowej.
Dodatkowe informacje o warunkach pracy na stanowisku:
- dyspozycyjność: w godzinach pracy
- praca przy komputerze: tak
- praca w terenie: tak
- praca w soboty: nie
- uprawnienia do kierowania pojazdem kat. B: nie
- inne: brak
Urząd Miasta Krakowa zachęca do kandydowania osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wymogi zawarte w ogłoszeniu.
Oferty składa się poprzez wypełnienie i przesłanie wyłącznie drogą elektroniczną formularza zgłoszeniowego dostępnego poniżej, w terminie do 18 lutego 2024 roku. Decyduje data wysłania formularza. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Testy kwalifikacyjne odbędą się w dniu 22 lutego 2024 o godz. 9.00 w sali Lea Urzędu Miasta Krakowa, Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
O spełnieniu wymagań niezbędnych (formalnych) i zakwalifikowaniu się do testów oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych kandydatki/kandydaci będą informowane/informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej www.bip.krakow.pl oraz na tablicy informacyjnej UMK przy Pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Zarządzenie nr 3217/2018 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 30 listopada 2018 roku w sprawie zasad naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze (z późniejszymi zmianami)