URZĄD MIASTA KRAKOWA
Wydział Spraw Administracyjnych
Krótki opis usługi
Jeśli chcesz sprawdzić, czy jesteś ujęty w spisie wyborców w nadchodzących wyborach:
wypełnij wniosek o udzielenie informacji o ujęciu w spisie wyborców,
udaj się do Urzędu Miasta Krakowa (szczegóły w sekcji „Miejsce przyjmowania dokumentów”).
Kogo dotyczy usługa
Usługa dotyczy wyborców uprawnionych do głosowania w zarządzonych wyborach.
Kryteria dla realizacji usług
Brak
Wymagane dokumenty
Wniosek o udzielenie informacji o ujęciu w spisie wyborców.
Dokument tożsamości (do wglądu).
Miejsce przyjmowania dokumentów
Dokumenty można złożyć w Wydziale Spraw Administracyjnych UMK od poniedzialku do piątku w godzinach 7.40 - 18.00:
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic od I do VII (Śródmieście, Krowodrza) - SA-02, al. Powstania Warszawskiego 10, Centrum Administracyjne 31-541 Kraków,
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic od VIII do XIII (Podgórze) - SA-03, ul. Wielicka 28a, 30-552 Kraków,
Referat Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych dla Dzielnic od XIV do XVIII (Nowa Huta) - SA-04, os. Zgody 2, 31-949 Kraków
Sposób realizacji usługi
Po złożeniu wniosku zostanie udzielona Ci informacja czy zostałeś ujęty w spisie wyborców. Na Twoje żądanie możesz otrzymać informację na piśmie.
Informacje dodatkowe
Wniosek można złożyć między 44 a 5 dniem przed dniem wyborów.