Jeśli chcesz uzyskać pomoc mieszkaniową z tytułu zdarzenia losowego (w szczególności klęski żywiołowej, katastrofy lub pożaru), wykonaj poniższe czynności:
Usługa dotyczy osoby, która utraciła możliwość zamieszkiwania w lokalu, który uległ zniszczeniu w wyniku zdarzenia losowego (klęski żywiołowej, katastrofy lub pożaru).
Wniosek i załącznik do niniejszej procedury winny być złożone w oryginale.
W przypadku doręczenia kserokopii pozostałych wymaganych dokumentów należy przedłożyć ich oryginały do wglądu.
| Nazwa | Adres | Godziny otwarcia | Umówienie wizyty | telefon |
|---|---|---|---|---|
| Wydział Mieszkalnictwa, Referat Pomocy Mieszkaniowej (ML-02) |
Rynek Podgórski 1 - parter, 30-533 Kraków, Dziennik Podawczy |
Pn.- pt. 7:40-15:30 |
brak | 12 616 55 55 |
| Wydział/Jednostka | Nazwa komórki |
|---|---|
| Wydział Mieszkalnictwa | Referat Pomocy Mieszkaniowej |
Protokół z wizji lokalnej sporządzony przez osoby posiadające samodzielne uprawnienia budowlane w celu potwierdzenia faktu, iż mieszkanie uległo zniszczeniu- w przypadku braku jednoznacznego orzeczenia Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 unijnego ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (tzw. RODO) informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych jest Prezydent Miasta Krakowa z siedzibą Pl. Wszystkich Świętych 3-4, 31-004 Kraków. Z administratorem możesz się skontaktować listownie (adres jw.) lub drogą elektroniczną – adres e-mail: ml.umk@um.krakow.pl.
Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu weryfikacji wniosków osób ubiegających się o pomoc mieszkaniową Gminy Miejskiej Kraków.
Twoje dane są objęte rejestrem czynności przetwarzania pod nazwą „Ewidencja wnioskodawców ubiegających się o pomoc mieszkaniową Gminy Miejskiej Kraków”.
Informujemy, że:
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres pocztowy – jw., adres e-mail: iod@um.krakow.pl.