Jeżeli chcesz, żeby Zespół ds. Murali zaopiniował projekt muralu:
Wniosek w sprawie muralu może być zgłoszony przez osoby fizyczne, osoby prawne, jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi lub grupy tych podmiotów.
Wniosek wraz z załącznikami może złożyć osoba prywatna jak i osoba prawna.
Wniosek można złożyć:
Dane kontaktowe: Stanowisko ds. Estetyki Miasta (12) 616 11 29, (12) 616 65 87.
| Link do portalu | Wytyczne |
|---|---|
| Pismo ogólne - formularz na ePUAP |
|
Spotkania Zespołu odbywają się raz w miesiącu, z reguły w wyznaczone środy, kiedy nie odbywa się sesja Rady Miasta Krakowa. Aby wniosek został rozpatrzony na konkretnym spotkaniu Zespołu, należy kompletny wniosek dostarczyć maksymalnie do 15 dnia poprzedzającego miesiąca. Zespół opracowuje i wydaje opinię sporządzaną w oparciu o zatwierdzony przez Zespół protokół i przekazywaną wnioskodawcy, nie później niż do 14 dni roboczych od dnia spotkania na którym rozpatrzono wniosek.
Termin wydania opinii może ulec zmianie w przypadku gdy:
| Wydział/Jednostka | Nazwa komórki |
|---|---|
| Biuro Architekta Miasta | Stanowisko ds. Estetyki Miasta - Plastyk Miasta |