Kraków, 7 grudnia 2006 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości nie przekraczającej 60.000 euro
na wykonanie monitoringu w budynku Centrum Kultury i Rekreacji Seniorów w Krakowie os. Szkolne 20
Zamawiający:
MIEJSKI DZIENNY DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE
ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10
30-611 KRAKÓW
telefon: (0-12) 425-64-65
telefaks:(0-12) 655-93-11
e-mail: sekretariat@mddps.neostrada.pl
www. mddps.neostrada.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie monitoringu w budynku Centrum Kultury i Rekreacji Seniorów w Krakowie os. Szkolne 20.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.81.61.00
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: do 29 grudnia 2006 r.
Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:
spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Kryterium oceny ofert: cena oferty – 100%.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie MDDPS ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków (sekretariat), w terminie do dnia 15 grudnia 2006 r. godz. 10.00
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego: MDDPS ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków, pokój administracji, w dniu 15 grudnia 2006 r. godz. 10.30
Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona jest na stronie www. mddps.neostrada.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wniosek Wykonawcy można odebrać w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji: 5 zł.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(oznaczana dalej jako SIWZ)
dla postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego
Nazwa zamówienia:
Wykonanie monitoringu w budynku Centrum Kultury i Rekreacji Seniorów w Krakowie os. Szkolne 20
Zamawiający:
MIEJSKI DZIENNY DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE
ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10
30-611 KRAKÓW
telefon: (0-12) 425-64-65
telefaks:(0-12) 655-93-11
e-mail: sekretariat@mddps.neostrada.pl
www. mddps.neostrada.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”. Do czynności podejmowanych w postępowaniu przez Zamawiającego i Wykonawców stosuje się przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
KRAKÓW, GRUDZIEŃ 2006
CZĘŚĆ I
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu w budynku Centrum Kultury i Rekreacji Seniorów w Krakowie os. Szkolne 20
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumencie „Załącznik A”.
Wykonawca odpowiada za organizację usług i BHP.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 29.81.61.00
CZĘŚĆ II
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie powinno być wykonane do dnia 29 grudnia 2006 r.
CZĘŚĆ III
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca powinien spełniać następujące warunki:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.
CZĘŚĆ IV
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
UWAGA 1. Dokument, o którym mowa w pkt 2 może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzony datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem „za zgodność z oryginałem” oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów – w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej.
UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę.
UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców.
UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert.
CZĘŚĆ V
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentu złożonego przez Wykonawcę, określonych w części IV SIWZ. Dokument powinien potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki określone w części III SIWZ, przy czym z dokumentu oraz oświadczenia powinno wynikać, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
CZĘŚĆ VI
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI,
SPOSÓB PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,
OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie.
2. Oświadczenie i dokument, o których mowa w części IV SIWZ, Wykonawca powinien dostarczyć wraz z ofertą.
3. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest:
Pani Bożena Stolarczyk tel. (12) 425-64-65,
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00.
CZĘŚĆ VII
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
CZĘŚĆ VIII
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w części X SIWZ.
CZĘŚĆ IX
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy. (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna).
Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.
2. Dla sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz „Oferta” (Załącznik 1 do SIWZ).
3. Cena oferty powinna być wpisana do odpowiedniej rubryki formularza „Oferta”.
4. Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny.
6. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokument, o których mowa w części IV SIWZ. Ofertę wraz z oświadczeniem i dokumentem należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym:
„Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków”
Przetarg nieograniczony – znak sprawy:
„wykonanie monitoringu w budynku Centrum Kultury i Rekreacji Seniorów w Krakowie os. Szkolne 20”
OFERTA I DOKUMENTY
oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy.
CZĘŚĆ X
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę należy złożyć w siedzibie MDDPS ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków, w sekretariacie, w terminie do dnia 15 grudnia 2006 r. do godz. 10.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego.
Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu (część XVI ust. 3 SIWZ) zostanie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie MDDPS ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków, w pokoju administracji w dniu 15 grudnia 2006 r. o godz. 10.30.
CZĘŚĆ XI
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę oferty (brutto) należy podać jako cenę ryczałtową, tzn. cenę za wykonanie całości zamówienia.
2. Cenę oferty należy obliczyć na podstawie dokumentu „Załącznik A”.
3. W cenie oferty (brutto) należy uwzględnić kwotę podatku od towarów i usług (VAT) według stawki 22 %.
Wszystkie ceny powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.
Cena oferty brutto jest ceną oferty i zostanie przyjęta do oceny ofert (część XII SIWZ).
CZĘŚĆ XII
KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty (cena brutto).
Oferta, której cena będzie najniższa, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będzie taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Rozliczenia będą prowadzone w PLN.
CZĘŚĆ XIII
FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
– wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz uzasadnienie wyboru,
– Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
– Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
2. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamieści informacje, o których mowa w ust. 1 tiret 1, na stronie internetowej i miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
CZĘŚĆ XIV
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA
UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
CZĘŚĆ XV
WZÓR UMOWY
Wzór umowy zawarty jest w Załączniku 3 do SIWZ.
CZĘŚĆ XVI
POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Środki ochrony prawnej określone w ustawie (protest,) przysługują Wykonawcy, jeżeli jego interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, Wykonawca może wnieść protest do Zamawiającego.
3. Protest wnosi się na piśmie, w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z tym, że protest dotyczący ogłoszenia oraz postanowień SIWZ wnosi się w terminie 7 dni od dnia publikacji ogłoszenia lub zamieszczenia SIWZ na stronie portalu UZP lub stronie internetowej.
4. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
5. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
6. Od rozstrzygnięcia protestu nie przysługuje odwołanie.
CZĘŚĆ XVII
CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE,
OFERTY WARIANTOWE, PODWYKONAWCY
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenie podwykonawcom części zamówienia.
Kraków 7 grudnia 2006 r.
Druk - umowy na wykonanie monitoringu
Druk - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu