znak sprawy:ZP/MDDPS/5/2006 Kraków, 16 listopada 2006 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
w trybie przetargu nieograniczonego
o wartości nie przekraczającej 60.000 euro
na dostawę fabrycznie nowych dwóch samochodów izotermy – rok produkcji 2006
Zamawiający:
MIEJSKI DZIENNY DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE
ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10
30-611 KRAKÓW
telefon: (0-12) 425-64-65
telefaks:(0-12) 655-93-11
e-mail: sekretariat@mddps.neostrada.pl
www. mddps.neostrada.pl
Opis przedmiotu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych dwóch samochodów izotermy – rok produkcji 2006.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.13.00.00,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia: w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy.
Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu dokonywania oceny ich spełniania:
W postępowaniu może wziąć udział wykonawca, który:
spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.), w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Kryterium oceny ofert: cena oferty – 100%.
Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w siedzibie MDDPS ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków (sekretariat), w terminie do dnia 24 listopada 2006 r. godz. 10.00
Oferty zostaną otwarte w siedzibie Zamawiającego: MDDPS ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków, pokój administracji, w dniu 24 listopada 2006 r. godz. 10.30
Termin związania ofertą: 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia udostępniona jest na stronie www. mddps.neostrada.pl
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia na wniosek Wykonawcy można odebrać w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie, od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00 lub za zaliczeniem pocztowym. Cena Specyfikacji: 5 zł.
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH
WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(oznaczana dalej jako SIWZ)
dla postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
w trybie przetargu nieograniczonego
Nazwa zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych dwóch samochodów izotermy – rok produkcji 2006.
Zamawiający:
MIEJSKI DZIENNY DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE
ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10
30-611 KRAKÓW
telefon: (0-12) 425-64-65
telefaks:(0-12) 655-93-11
e-mail: sekretariat@mddps.neostrada.pl
www. mddps.neostrada.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”. Do czynności podejmowanych w postępowaniu przez Zamawiającego i Wykonawców stosuje się przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy nie stanowią inaczej.
KRAKÓW, LISTOPAD 2006
_________________________
Znak sprawy:ZP/MDDPS/5/2006 SIWZ
CZĘŚĆ I
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa fabrycznie nowych dwóch samochodów izotermy – rok produkcji 2006.
Wymagane parametry techniczne:
1) Agregaty z możliwością mrożenia skrzyni przynajmniej do - 7° C,
2) Silniki samochodów wysokoprężne,
3) Masa całkowita samochodu 3500 kg ( dopuszczalna mniejsza do wartości 50 kg t.j. do 3450 kg ),
4) Kabina 3 osobowa,
5) Skrzynia z drzwiami tylnymi, dwuskrzydłowymi z drzwiami bocznymi,
6) Wymiary skrzyni izotermy:
a) minimalna długość 3450 mm ( wymiar wewnętrzny )
b) minimalna szerokość 1700 mm ( wymiar wewnętrzny )
c) minimalna wysokość 1800 mm ( wymiar wewnętrzny )
7) Ściany boczne izotermy blacha ALU –powlekana hutniczo lakierem – kolor biały,
8) Podłoga z blachy aluniminiowej
- maksymalne zużycie paliwa: cykl miejski – 13 l/100km
- cykl pozamiejski – 8,4 l/
- cykl mieszany – 10 l/100km
Wymagane wyposażenie
- poduszka dla kierowcy
- przednie pasy bezpieczeństwa z regulacją wysokości mocowania
- pirotechniczne napinacze pasów bezpieczeństwa
- zagłówki z regulacją wysokości
- 2 zabezpieczenia antywłamaniowe
- wspomaganie układu kierowniczego
- koło kierownicy z regulacją wysokości
- regulacja ustawienia świateł przednich z miejsca kierowcy
- sygnalizacja dźwiękowa włączonych świateł
- obrotomierz
- wycieraczki szyby przedniej z regulacją prędkości
- wyłącznik dopływu powietrza z zewnątrz ( cyrkulacja wewnętrzna )
- przednie światła przeciwmgielne
- centralny zamek zdalnie sterowany
- szyby atermiczne
Wymagania dodatkowe
- gwarancja – minimum 2 lata
- gwarancja na powłokę lakierniczą – minimum 3 lata
- gwarancja na perforację nadwozia – minimum 7 lat
Dostawca jest zobowiązany do dokonywania przeglądów okresowych i głównych samochodów do osiągnięcia przebiegu 100.000 km.
Znak sprawy:ZP/MDDPS/5/2006 SIWZ
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 34.13.00.00,
CZĘŚĆ II
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie powinno być wykonane w terminie czternastu dni od dnia podpisania umowy.
CZĘŚĆ III
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.
CZĘŚĆ IV
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik 2 do SIWZ),
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
UWAGA 1. Dokument, o którym mowa w pkt 2, może być złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, tzn. opatrzone datą (datą poświadczenia, nie zaś jakąkolwiek inną datą znajdującą się na kserokopii dokumentu, choćby pochodziła z dnia poświadczenia), napisem „za zgodność z oryginałem” oraz podpisane przez osoby podpisujące ofertę lub przez osoby upoważnione do poświadczenia zgodności z oryginałem kserokopii dokumentów – w takim przypadku wraz z dokumentami Wykonawca powinien przedłożyć dokumenty, z treści których wynika umocowanie do dokonania tej czynności, o ile nie wynika ono z innych dokumentów składanych wraz z ofertą. W przypadku, gdy dokument składa się z więcej niż jednej strony, kserokopia każdej strony powinna być poświadczona za zgodność z oryginałem, w sposób opisany wyżej.
UWAGA 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, powinno być podpisane przez osoby podpisujące ofertę.
UWAGA 3. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w pkt 1, w zakresie niepodlegania wykluczeniu z postępowania, oraz dokument, o którym mowa w pkt 2 powinien złożyć każdy z Wykonawców.
UWAGA 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa
Znak sprawy:ZP/MDDPS/5/2006 SIWZ
dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upły-wem terminu składania ofert.
CZĘŚĆ V
OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU
W POSTĘPOWANIU
Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie oświadczenia i dokumentu złożonych przez Wykonawcę, określonych w części IV pkt 1 i 2 SIWZ: powinny potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
CZĘŚĆ VI
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI,
SPOSÓB PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW,
OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI
1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie.
2. Oświadczenie i dokumenty, o których mowa w części IV SIWZ, Wykonawca powinien dostarczyć wraz z ofertą.
3. Do porozumiewania się z Wykonawcami uprawniona jest:
Pani Bożena Stolarczyk tel. (12) 425-64-65,
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 – 14.00.
CZĘŚĆ VII
WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
CZĘŚĆ VIII
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Wykonawca pozostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonego w części X SIWZ.
CZĘŚĆ IX
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, napisana pismem maszynowym, komputerowym lub nieścieralnym atramentem, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, tj. własnoręcznie podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy. (czytelny podpis lub podpis i czytelnie napisane imię i nazwisko, np. pieczęć imienna).
Znak sprawy:ZP/MDDPS/5/2006 SIWZ
Jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocników, Wykonawca powinien dołączyć do oferty pełnomocnictwa, z treści których wynika umocowanie do podpisania oferty przez pełnomocników. Wszystkie pełnomocnictwa dołączone do oferty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie.
W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, do oferty powinno być dołączone pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy.
2. Dla sporządzenia oferty należy wykorzystać formularz „Oferta” (Załącznik 1 do SIWZ).
3. Cena oferty powinna być wpisana do odpowiedniej rubryki formularza „Oferta”.
4. Wszelkie poprawki powinny być dokonane czytelnie i zaparafowane przez osoby podpisujące ofertę.
5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę. Oferta nie może zawierać rozwiązań wariantowych, w szczególności więcej niż jednej ceny.
6. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokument, o których mowa w części IV SIWZ. Ofertę wraz z oświadczeniem i dokumentem należy umieścić w jednym nieprzejrzystym opakowaniu oznaczonym:
„Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków”
Przetarg nieograniczony – znak sprawy:
„Dostawa fabrycznie nowych dwóch samochodów izotermy – rok produkcji 2006”
OFERTA I DOKUMENTY
oraz opatrzonym nazwą i adresem Wykonawcy.
CZĘŚĆ X
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
Ofertę należy złożyć w siedzibie MDDPS ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków, w sekretariacie, w terminie do dnia 24 listopada 2006 r. do godz. 10.00, co oznacza, że z upływem powyższego terminu oferta powinna fizycznie znaleźć się u Zamawiającego.
Oferta złożona po terminie nie zostanie otwarta i po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu (część XVI ust. 3 SIWZ) zostanie zwrócona składającemu ją Wykonawcy.
Oferty zostaną otwarte w siedzibie MDDPS ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10, 30-611 Kraków, w pokoju administracji w dniu 24 listopada 2006 r. o godz. 10.30.
CZĘŚĆ XI
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Wykonawca powinien podać:
1) cenę brutto jednego samochodu,
2) cenę brutto przeglądów okresowych i głównych przy założeniu osiągnięcia przebiegu 100.000 km w ciągu 24 miesięcy dla jednego samochodu,
3) zsumować pozycje, a następnie pomnożyć przez dwa otrzymując cenę oferty brutto,
4) podać kwotę podatku od towarów i usług (VAT).
Znak sprawy:ZP/MDDPS/5/2006 SIWZ
Wszystkie ceny powinny być podane z dokładnością do jednego grosza.
Cena oferty brutto jest ceną oferty i zostanie przyjęta do oceny ofert (część XII SIWZ).
CZĘŚĆ XII
KRYTERIA OCENY OFERT WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT.
Jedynym kryterium oceny ofert jest cena oferty (cena brutto).
Oferta, której cena będzie najniższa, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Jeżeli dwie lub więcej ofert zawierać będzie taką samą najniższą cenę, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym przez Zamawiającego terminie ofert dodatkowych. Wykonawcy składając oferty dodatkowe nie będą mogli zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Rozliczenia będą prowadzone w PLN.
CZĘŚĆ XIII
FORMALNOŚCI, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE
OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty o:
– wyborze najkorzystniejszej oferty podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego oferta została wybrana oraz uzasadnienie wyboru,
– Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
– Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego podając uzasadnienie faktyczne i prawne.
2. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamieści informacje, o których mowa w ust. 1 tiret 1, na stronie internetowej i miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
CZĘŚĆ XIV
WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA
UMOWY
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
CZĘŚĆ XV
ISTOTNE POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY
1. Strony postanawiają, że obowiązującą je formę odszkodowania są kary umowne.
2. Wykonawca płaci Zamawiającemu kary umowne:
Znak sprawy:ZP/MDDPS/5/2006 SIWZ
1) za zwłokę w dostawie samochodów – w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki liczonej od daty upływu terminu dostawy,
2) za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji – w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki liczonej od dnia wyznaczonego przez Zamawiającego na usunięcie wad,
3) za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, przez co rozumie się także nieprzystąpienie przez Wykonawcę do wykonania umowy lub jej niewykonanie w terminie 30 dni od upływu terminu dostawy – w wysokości 10% wynagrodzenia brutto.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupełniającego, przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.
4. Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego wszelkie uprawnienia z tytułu gwarancji udzielonych przez producenta samochodów, wydając w tym celu Zamawiającemu właściwe dokumenty gwarancyjne najpóźniej w chwili dostawy samochodów.
5. Płatność z tytułu przedłożonej faktury za przedmiot zamówienia będzie zrealizowana przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia przedłożenia faktury. Za termin zapłaty uważa się obciążenie rachunku bankowego Zamawiającego.
6. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
CZĘŚĆ XVI
POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH
WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Środki ochrony prawnej określone w ustawie (protest,) przysługują Wykonawcy, jeżeli jego interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy.
2. Wobec czynności podjętych przez Zamawiającego w toku postępowania oraz w przypadku zaniechania przez Zamawiającego czynności, do której jest obowiązany na podstawie ustawy, Wykonawca może wnieść protest do Zamawiającego.
3. Protest wnosi się na piśmie, w terminie 7 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia, z tym, że protest dotyczący postanowień SIWZ wnosi się w terminie 7 dni od dnia jej doręczenia, jednak nie później niż 3 dni przed upływem terminu składania ofert określonego w części X SIWZ.
4. Wniesienie protestu jest dopuszczalne tylko przed zawarciem umowy.
5. Protest powinien wskazywać oprotestowaną czynność lub zaniechanie Zamawiającego, a
Znak sprawy:ZP/MDDPS/5/2006 SIWZ
6. także zawierać żądanie, zwięzłe przytoczenie zarzutów oraz okoliczności faktycznych i prawnych uzasadniających wniesienie protestu.
7. Od rozstrzygnięcia protestu nie przysługuje odwołanie.
CZĘŚĆ XVII
CZĘŚCI ZAMÓWIENIA, ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCE,
OFERTY WARIANTOWE, PODWYKONAWCY
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom części zamówienia.
Kraków 16 listopad 2006
Kraków 24.11.2006 r.
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowych dwóch samochodów izotermy – rok produkcji 2006.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) Zamawiający – Miejski Dzienny Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Jana Sas – Zubrzyckiego 10 zawiadamia, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę fabrycznie nowych dwóch samochodów izotermy – rok produkcji 2006 została złożona 1 oferta.
Zamawiający jako najkorzystniejszą wybrał ofertę złożoną przez Wykonawcę RM Filipowicz Auto Salon 30-705 Kraków, ul. Klimeckiego 25
Oferta ta zawiera najniższą cenę.