Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
znajomość statutu i zakresu działania Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie,
znajomość Regulaminu organizacyjnego Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie,
znajomość uchwały Rady Miasta Krakowa nr XXIV/289/07 z dnia 24 października 2007 r. w sprawie przyjęcia „Wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem Gminy Miejskiej Kraków na lata 2007 – 2012”,
znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz. U. 2001 r. Nr 71 poz. 734 z późn. zm.),
znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (Tekst jednolity: Dz. U. 2005 r. Nr 31 poz. 266 z późn. zm.),
umiejętność współpracy ze stronami w sprawach będących w zakresie zadań referatu,
mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach budżetowych lub instytucjach pomocy społecznej.
Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
przyjmowanie dokumentacji od stron, ich analiza merytoryczna, wstępne rozpatrywanie wniosku, przygotowywanie odpowiedzi pisemnych na wniosek najemcy o obniżkę czynszu,
prowadzenie całości dokumentacji związanej z obniżkami czynszów w lokalach mieszkalnych,
obsługa systemu informatycznego wraz z bieżącym wprowadzaniem niezbędnych danych,
współpraca w tym zakresie z innymi komórkami organizacyjnymi ZBK i Urzędu Miasta Krakowa.
Wymagane dokumenty:
kwestionariusz osobowy,
życiorys (CV),
kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie i kwalifikacje,
kserokopie pozostałych dokumentów o posiadanych dodatkowych kwalifikacjach i umiejętnościach zawodowych oraz dotychczasowym przebiegu pracy zawodowej (kopie świadectw pracy),
oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione z winy umyślnej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Punkcie Obsługi Mieszkańców Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, Kraków os. Złotej Jesieni 14 w zapieczętowanej kopercie lub przesyłać pocztą (liczy się data stempla pocztowego), w terminie 14 dni od dnia opublikowania ogłoszenia, tj. do 17 marca 2008 r.
Na kopercie powinien widnieć dopisek „Dotyczy naboru na stanowisko starszy referent/referent w Referacie Czynszów”.
Ogłoszenie o naborze publikowane jest w Biuletynie Informacji Publicznych Zarządu Budynków Komunalnych oraz na tablicy ogłoszeń Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie.
Dokumenty, które wpłyną do Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie oraz na tablicy informacyjnej Zarządu Budynków Komunalnych w Krakowie, os. Złotej Jesieni 14.
Uwaga: składane dokumenty (list motywacyjny, CV, itp.) powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.).”