Kraków, dnia 23-03-2018
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego
o wartości poniżej 30 000 euro
I. INFORMACJE OGÓLNE.
1. Przedmiotem zamówienia są usługi.
2. Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszego zaproszenia.
II. OPIS PRRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
1. Wykonanie metodą skanowania laserowego 3D inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej dla całego budynku głównego oraz sali gimnastycznej w standardzie BIM (model wirtualny 3D połączony z bazą danych), położonych w Krakowie, ul. Studencka 12.
Kod CPV: 71246000-4.
2. Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 niniejszego zaproszenia.
3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 07.lipca 1994 r. – Prawo budowlane(t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy.
III. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie 8 do 12 tygodni od dnia podpisania umowy.
2. Faktyczny czas realizacji zadania zależny będzie od zaproponowanego przez Wykonawcę terminu opracowania inwentaryzacji.
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają
obowiązek ich posiadania - załącznik nr 3.
2. Posiadania wiedzy i doświadczenia
Zamawiający uzna spełnienie przedmiotowego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ostatnich
3 lat minimum trzech zamówień, obejmujących swym zakresem wykonanie inwentaryzacji budowlanych
budynków w standardzie BIM (model wirtualny, z obmiarem wykonanym za pomocą skanowania
laserowego o powierzchni minimum 5000m2 każdy, które zostały wpisane do rejestru zabytków - załącznik
nr 4
3. Ponadto wykonawca winien przedłożyć:
1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2
2) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy:
- ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba.
4. Dokumenty, o których jest mowa w podpunktach 1,2 muszą być złożone w formie oryginału.
V. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest:
- Tadeusz Kamiński – Kierownik gospodarczy V LO; tel. 12/422 92 31 w.19
adres e- mail: administracja@v-lo.krakow.pl
VI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć zgodnie z treścią formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego
zaproszenia.
2. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
3. Ofertę należy, pod rygorem nieważności, złożyć w formie pisemnej.
4. Do oferty należy dołączyć poświadczenie spełnienia warunków określonych w rozdziale IV pkt. 1,2
VII. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1.Termin związania ofertą wynosi 15 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania
ofert.
VIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętym opakowaniu/kopercie w V Liceum Ogólnokształcącym im. Augusta
Witkowskiego w Krakowie, ul. Studencka 12, 31-116 Kraków, do dnia 04.04.2018, do godz.1200
w sekretariacie Szkoły.
1) Opakowanie/kopertę należy zaadresować następująco:
V Liceum Ogólnokształcące im. Augusta Witkowskiego w Krakowie,
ul. Studencka 12, 31-116 Kraków.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 30 000 euro – „Inwentaryzacja
architektoniczno - budowlana w standardzie BIM, z obmiarem wykonanym metodą skanowania
laserowego 3D dla budynku głównego wraz z budynkiem sali gimnastycznej, V Liceum
Ogólnokształcącego im. Augusta Witkowskiego w Krakowie, ul. Studencka 12, 31-116 Kraków” oraz
opatrzyć nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
2) Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
3) Wykonawca na życzenie otrzyma pisemne potwierdzenie złożenia oferty.
4) Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy.
5) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną lub za pomocą faksu, jednak w
takim przypadku nie zapewnia nie ujawnienia treści oferty przed oficjalnym terminem otwarcia ofert.
2. Otwarcie ofert nastąpi dnia 04.04.2018 o godz. 1300 w siedzibie Zamawiającego pok. nr 8
3. Wykonawcy mogą uczestniczyć w otwarciu ofert. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu
ofert, Zamawiający prześle informację z otwarcia ofert na jego wniosek.
IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Wykonawca w złożonej ofercie winien zaproponować kompletną i jednoznaczną cenę oraz udzielenie
ewentualnych upustów.
2. Cena oferty powinna być wyrażona cyfrowo w złotych polskich (zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku)
z uwzględnieniem należnego podatku VAT oraz określona słownie w oznaczonym miejscu formularza
ofertowego.
X. OPIS KRYTERIÓW Z PODANIEM ICH ZNACZENIA I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
-- C – Cena – 80%
-- T – Wyrażony w tygodniach termin wykonania inwentaryzacji od dnia podpisania umowy – 20%
gdzie 1% = 1 pkt.
Zamawiający nie dopuszcza zaproponowania przez Wykonawcę terminu wyrażonego w inny sposób niż
określony przez Zamawiającego.
Maksymalny, wymagany przez Zamawiającego termin wykonania inwentaryzacji wynosi 12 tygodni.
Ocena ofert w zakresie przedmiotowych kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
Cena najniższa spośród złożonych ofert
C =-----------------------------------------------------------x 80 pkt.
Cena oferty
Najkrótszy termin wykonania inwentaryzacji spośród złożonych ofert
T=-----------------------------------------------------------------------------------------x 20 pkt.
Termin wykonania inwentaryzacji zaproponowany w badanej ofercie
2. Uzyskana punktacja w przedmiotowych kryteriach, stanowić będzie łącznie sumę punktacji, liczonej wg
wzoru: O (ocena) = C + T
3. Oferta, która otrzyma największą liczbę punktów w oparciu o ustalone kryteria zostanie uznana za
najkorzystniejszą.
4. W sytuacji gdy oferty przedstawią taki sam bilans wskazanych kryteriów decydującym czynnikiem będzie
cena przedstawiona w ofercie.
5. Zamawiający poprawia w ofercie:
- oczywiste omyłki pisarskie,
- oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
niezwłocznie powiadamiając o tym fakcie Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
6. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom
przedstawionym w zaproszeniu, a także zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o kryteria
wskazane w ust. 1 kryteria.
ZAŁĄCZNIKI
1. Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy
3. Załącznik nr 3 - Oświadczenie
4. Załącznik nr 4 - Wykaz usług
5. Załącznik nr 5 - WZÓR-UMOWA-inwentaryzacja