Uzgodnienie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego drogi publicznej w zakresie włączenia do drogi zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych
Rozpatrzenie sprawy zgodnie z tą procedurą wymaga podania danych osobowych wnioskodawcy oraz pełnomocnika (jeśli występuje), w zakresie: imienia, nazwiska, numeru ewidencyjnego PESEL, adresu do korespondencji/ adresu zamieszkania, adresu e-mail, numeru telefonu, a także osób na rzecz których zostały wydane decyzje o warunkach zabudowy w zakresie: imienia i nazwiska, adresu zamieszkania/do korespondencji Zarządowi Dróg Miasta Krakowa z siedzibą ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, który będzie ich administratorem. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja związana z rozpatrzeniem sprawy, w oparciu o obowiązujące przepisy prawa.
Informujemy Panią/Pana, że podane dane osobowe są przetwarzane w celu wydania uzgodnienia zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego drogi publicznej w zakresie włączenia do drogi zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693).
Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny. Konsekwencją niepodania danych jest odmowa wydania wnioskowanego uzgodnienia Administrator nie przewiduje profilowania na podstawie Pani/Pana danych osobowych. Informujemy, że ma Pani / Pan prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Ponadto ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do krajowego organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,. w zakresie ochrony danych osobowych. Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych nie powoduje cofnięcia skutków ich dotychczasowego przetwarzania. Pani/Pana dane będą
przechowywane zgodnie z wynikających przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 ze zm.) w związku z Instrukcją Kancelaryjną, Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt, Instrukcją Archiwalną, stanowiącymi załącznik do Zarządzenia Nr 130/2017 Dyrektora Zarządu Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia przepisów kancelaryjnych i archiwalnych. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych:
e-mail: iod@zdmk.krakow.pl
Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią art. 6 ust. 1 lit. c) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) w związku z art. 16, 20 pkt 1 i 7, art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693) art. 55 § 1, art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz.735 ze zm.), § 18 pkt 1 do 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r. nr 14 poz. 67).
Sprawa administracyjna może zostać załatwiona za pomocą środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą organu administracji publicznej utworzoną na podstawie ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020, poz. 346). Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
1. być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP, lub uwierzytelniane w sposób zapewniający możliwość potwierdzenia pochodzenia i integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej,
2. zawierać dane w ustalonym formacie, zawartym we wzorze podania określonym w odrębnych przepisach, jeżeli te przepisy nakazują wnoszenie podań według określonego wzoru;
3. zawierać adres elektroniczny wnoszącego podanie.
Zarząd Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31 586 Kraków, Dział Warunków.
Nie dotyczy.
1. Wniosek o wydanie uzgodnienia zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogowego w zakresie włączenia do drogi ruchu drogowego zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy o drogach publicznych (na druku według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej procedury).
2. Załączniki do wniosku:
1) opis planowanego zamierzenia inwestycyjnego (tytuł planowanej inwestycji, powierzchnia użytkowa z wyszczególnieniem dla zabudowy mieszkaniowej i/lub usług, lokalizacja (numer działki, obręb, jednostka ewidencyjna), program inwestycyjny, wielkość i struktura ruchu generowanego przez obiekt), ilość lokali, ilości miejsc postojowych z wyszczególnieniem dla zabudowy mieszkaniowej i/lub usług wraz ze wskazaniem sposobu obsługi komunikacyjnej – od terenu inwestycji niedrogowej do drogi publicznej itp.
2) czytelny załącznik graficzny z planem zagospodarowania terenu w skali 1:500 -2 egzemplarze, w przypadku obowiązującego MPZP załącznik winien uwzględniać linie rozgraniczające.
3) w razie ustanowienia pełnomocnika – pełnomocnictwo wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej;
4) ostateczna decyzja o ustaleniu warunków zabudowy dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego (w przypadku braku obowiązującego na tym obszarze miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego) lub uchwała o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej lub inwestycji towarzyszącej w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących;
5) dodatkowe dokumenty lub informacje od Wnioskodawcy (np.: dokonane podziały geodezyjne, zaświadczenie o zgodności planowanej inwestycji z ustaleniami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, itp.).
1) Opłata skarbowa od złożenia dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii wynosi 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, ,lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
2) Wpłat z tytułu opłaty skarbowej można dokonywać na rachunek bankowy Urzędu Miasta Krakowa lub bez ponoszenia dodatkowych opłat w placówkach PKO Bank Polski S.A. na terenie Krakowa, w kasie Zarządu Dróg Miasta Krakowa, w kasach Urzędu Miasta Krakowa. Dowód zapłaty należnej opłaty skarbowej należy załączyć do wniosku.
NUMER KONTA
Opłata skarbowa:
49 1020 2892 2276 3005 0000 0000
Uzgodnienie zmiany zagospodarowania terenu przyległego do pasa drogi w zakresie włączenia do drogi zgodnie z art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych wydane przez Dyrektora Zarządu Dróg Miasta Krakowa w imieniu Prezydenta Miasta Krakowa.
Do 30 dni od dnia złożenia kompletu wymaganych dokumentów.
1) Pisemne wewnętrzne opinie Zarządu Dróg Miasta Krakowa wynikające z zakresu wniosku.
2) Opinie Wydziału Miejskiego Inżyniera Ruchu UMK, Wydziału Gospodarki Komunalnej UMK, Wydziału Architektury i Urbanistyki UMK, Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie, Zarządu Inwestycji Miejskich w Krakowie, Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie, Klimatu-Energii-Gospodarki Wodnej, Wydziału Planowania Przestrzennego UMK, Wydział Strategii, Planowania i Monitorowania Inwestycji UMK, – w zależności od potrzeb.
Nie dotyczy.
1) Art. 35 ust. 3 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1693).
2) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r., poz.735 ze zm.).
3) Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021 r. poz. 1923 ze zm.).
4) Ustawa z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących (Dz.U z 2020 poz. 2019 ze zm.);
5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1518).
Procedura jest dostępna w siedzibie Zarządu Dróg Miasta Krakowa, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków lub na stronach internetowych: www.zdmk.krakow.pl oraz www.bip.krakow.pl.
1) Procedura dotyczy dróg publicznych będących w zarządzie Zarządu Dróg Miasta Krakowa.
2) Zależnie od charakteru zamierzonej inwestycji Zarząd Dróg Miasta Krakowa może żądać dodatkowych dokumentów.
3) Dokumenty urzędowe stanowiące załączniki do wniosku należy składać w oryginale, ewentualnie w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub notarialnie lub przez organ, który go wydał. Dokumenty te mogą być również złożone w kopii, pod warunkiem okazania oryginału przez stronę, z jednoczesnym złożeniem pisemnego oświadczenia strony o ich zgodności z oryginałem (nie dotyczy to dowodu opłaty skarbowej).