Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Krakowa
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Krakowa
- Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie Xades-Bes, lub Profilem Zaufanym ePUAP.
- Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (Dz.U. 2011 nr 206 poz. 1216) akceptowalne formaty załączników to:
- DOC, DOCX, RTF, ODT,
- XML, XLS, XLSX, ODS,
- CSV,
- TXT,
- GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, SVG,
- PDF,
- ZIP, RAR, TAR, GZ.
- Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3,5MB. W przypadku większych załączników zaleca się skorzystanie z repozytorium "dużych plików" dostępnego na platformie ePUAP.
- Dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.
Powrót do strony głównej e-Urzędu