Wersja dokumentu z dnia 2012-03-27 11:51:55

Wnioski elektroniczne i karty usług oraz formularze z

 

W związku z nowelizacją ustawy o informatyzacji działalności podmiotów wykonujących zadania publiczne udostępniamy klientom Urzędu możliwość skorzystania z formularzy elektronicznych na platformie ePUAP podzielonych według następujących kategorii:

 

 


Legenda:

- Usługa realizowana w całości drogą elektroniczną

- Usługa realizowana częściowo drogą elektroniczną

 

WAŻNE! Przed wysłaniem wniosku przez platformę ePUAP prosimy zapoznać się z wymaganiami dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Krakowa.

 

Architektura, budownictwo

Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)
Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego
Wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Zaświadczenia o przeznaczeniu terenu w planie miejscowym

Ustalenie warunków zabudowy

Zgłoszenie budowy - wykonania robót budowlanych

Zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego

Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części

Zaświadczenie o samodzielności lokalu mieszkalnego lub lokalu o przeznaczeniu innym niż mieszkalne
Pozwolenie na odbudowę obiektu budowlanego zniszczonego w wyniku działania żywiołu

Pozwolenie na rozbiórkę obiektu zniszczonego w wyniku działania żywiołu

Zgłoszenie odbudowy obiektu budowlanego zniszczonego w wyniku działania żywiołu

Zgłoszenie rozbiórki obiektu budowlanego zniszczonego w wyniku działania żywiołu

Przeniesienie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy na innego inwestora Ustalenie lokalizacji inwestycji celu publicznego

Pozwolenie na budowę, Zmiana pozwolenia na budowę
Przeniesienie pozwolenia na budowę na rzecz innego inwestora

Pozwolenie na rozbiórkę obiektów budolwanych
Wydanie dziennika budowy/rozbiórki

Zgoda na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych

Decyzja o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości

 

Geodezja i kartografia

Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)
Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)

Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Nadanie numeru porządkowego dla budynku

Wydawanie zaświadczenia o położeniu budynku

Wydawanie wyrysów i wypisów z operatu ewidencyjnego oraz kopii z map ewidencyjnych

Udostępnianie poświadczonej kopii mapy zasadniczej

Udostępnianie danych z operatu ewidencyjnego:

1. właścicielom lub władającym,
2. osobom uprawnionym,
3. posiadającym interes prawny,
4. zainteresowanym organom adminsitracji rządowej i jednostkom samorządu terytorialnego,
5. zainteresowanym osobom i instytucjom do celów dydaktycznych.

Koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu

 

Gospodarka i przedsiębiorczość

Postępowanie dotyczące opłat za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Wydawanie zaświadczeń dotyczących własnej działalności gospodarczej przedsiębiorcy oraz poszukiwanych przedsiębiorców

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych o zawartości alkoholu do 4,5% oraz piwa, powyżej 4,5% do 18% oprócz piwa oraz powyżej 18%, przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży (kat. ABC- detal)

Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych, o zawartości alkoholu do 4,5% oraz piwa, powyżej 4,5% do 18% z wyjątkiem piwa oraz powyżej 18% alkoholu, przeznaczonych do spożycia w miejscu sprzedaży (kat. ABC- gastronomia)

 

Infrastruktura, komunikacja i transport

Czasowa rejestracja pojazdu na wniosek właściciela w celu umożliwienia:

1) wywozu pojazdu za granicę,

2) przejazdu z miejsca zakupu lub odbioru pojazdu na terytorium RP,

3) przejazdu związanego z koniecznością dokonania badania technicznego lub naprawy.

Pierwsza rejestracja pojazdu, którego markę określa się jako "SAM"

Pierwsza rejestracja pojazdów nowych zakupionych na terenie RP

Przesłanie dokumentów do wojewódzkiego ośrodka ruchu drogowego w związku z nieukończonym egzaminem na prawo jazdy (pozwolenie do kierowania tramwajem)

Przeprowadzenie egzaminu w zakresie transportu drogowego taksówką

Rejestracja pojazdu sprowadzonego z zagranicy

Rejestracja pojazdów używanych zakupionych na terenie RP

Wydanie wtórnika:

a) prawa jazdy,

b) pozwolenia do kierowania tramwajem.

Wydanie wtórnika nalepki kontrolnej

Wydanie zgody na wjazd i postój pojazdu na drogach wewnętrznych Rynku Głównego, Małego Rynku, Placu Szczepańskiego oraz Placu Wolnica

Wydanie kolejnych wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub osób

Wygaszenie licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub osób

Wygaszenie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką

Wyrejestrowanie pojazdu

Zawiadomienie o zbyciu pojazdu zarejestrowanego

Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy lub osób

Zmiana zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne, wykonywane w krajowym niezarobkowym przewozie drogowym osób lub rzeczy

Inne sprawy urzędowe

Wydanie zgody na udostępnienie/wykorzystanie herbu Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa

Przyjmowanie i wydawanie rzeczy znalezionych na terenie Gminy Kraków, Udzielanie informacji na temat rzeczy znalezionych na terenie Gminy Kraków

Kultura

Nadawanie przez Prezydenta Miasta Krakowa Odznaki „Honoris gratia" osobom szczególnie zasłużonym dla Miasta Krakowa

Mieszkalnictwo, nieruchomości

Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)

Przyjmowanie wniosków i uwag do sporządzanego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego według przepisów ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717, z późn. zm.)

Wnioski o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

Ochrona środowiska

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów usuwanych w związku z inwestycją prowadzoną przez osoby prawne i inne jednostki organizacyjne oraz osoby fizyczne na cele związane z prowadzeniem działalności gospodarczej - z wyjątkiem inwestycji związanych z budową lub przebudową dróg

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów dla osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych oraz osób fizycznych usuwanych z przyczyn nie związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów w związku z przebudową lub budową dróg publicznych i linii kolejowych

Zezwolenie na usunięcie drzew lub krzewów zagrażających funkcjonowaniu sieci uzbrojenia terenu oraz usuwanych w związku z modernizacją sieci

Wniosek o wydanie decyzji o legalizacji urządzenia wodnego

Wniosek o wydanie pozwolenia wodno prawnego

Pozwolenie wodnoprawne na gromadzenie ścieków oraz odpadów w obrębie obszarów górniczych utworzonych dla wód leczniczych

Pozwolenie wodnoprawne na:

a. długotrwałe obniżenie poziomu zwierciadła wody podziemnej,

b. piętrzenie wody podziemnej,

c. odwodnienie obiektów lub wykopów budowlanych jeżeli zasięg leja depresji wykracza poza granice terenu, którego zakład jest właścicielem oraz odwodnienie zakładów górniczych.

Pozwolenie wodnoprawne na wykonanie urządzeń wodnych. Dotyczy w szczególności:

a. budowli: piętrzących, upustowych, przeciwpowodziowych i regulacyjnych, a także polderów przeciwpowodziowych, kanałów i rowów,

b. zbiorników, obiektów zbiorników i stopni wodnych,

c. stawów rybnych oraz stawów przeznaczonych do oczyszczania ścieków, rekreacji lub innych celów,

d. obiektów służących do ujmowania wód powierzchniowych oraz podziemnych,

e. obiektów energetyki wodnej,

f. wylotów urządzeń kanalizacyjnych służących do wprowadzania ścieków do wód lub urządzeń wodnych oraz wylotów urządzeń służących do wprowadzania wody lub wód do urządzeń wodnych,

g. stałych urządzeń służących do połowu ryb lub do pozyskiwania innych organizmów wodnych,

h. murów oporowych, bulwarów, nabrzeży, pomostów, przystani, kąpielisk,

i. stałych urządzeń służących do dokonywania przewozów międzybrzegowych.

Pozwolenie wodnoprawne na regulację wód oraz zmianę ukształtowania terenu na gruntach przylegających do wód, mającą wpływ na warunki przepływu wody

Pozwolenie wodnoprawne na szczególne korzystanie z wód. Dotyczy w szczególności:

a. poboru oraz odprowadzenia wód powierzchniowych lub podziemnych,

b. wprowadzania ścieków do wód lub do ziemi,

c. sztucznego zasilania wód podziemnych,

d. piętrzenia oraz retencjonowania śródlądowych wód powierzchniowych,

e. korzystania z wód do celów energetycznych,

f. wydobywania z wód kamienia, żwiru, piasku oraz innych materiałów a także wycinania roślin z wód lub z brzegów – z wyjątkiem obszarów bezpośredniego zagrożenia powodzią.

Zgłoszenie eksploatacji instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko – przydomowa oczyszczalnia ścieków

Postępowanie kompensacyjne - wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza dla nowo wybudowanej instalacji lub zmienionej w sposób istotny, lokalizowanej na obszarze, na którym zostały przekroczone standardy jakości powietrza

Wydawanie pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza

Zgłoszenie eksploatacji instalacji mogącej negatywnie oddziaływać na środowisko, z której emisja na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza nie wymaga pozwolenia

Wydawanie pozwolenia zintegrowanego na prowadzenie instalacji, której funkcjonowanie, ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności, może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych albo środowiska jako całości

Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego zawsze znacząco oddziaływać na środowisko

Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego zawsze znacząco oddziaływać na środowisko w przypadku wniosku o ustalenie zakresu raportu

Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach dla planowanego przedsięwzięcia mogącego potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko.

Uzgodnienie w zakresie ochrony środowiska, pod kątem ochrony zieleni (dotyczy inwestycji)

Decyzja o przeniesieniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach na rzecz innego podmiotu

Ustalenie linii brzegu dla wód, z wyłączeniem śródlądowych dróg wodnych

Przyjmowanie zgłoszeń od wykonawców prac geologicznych zamierzających przystąpić do wykonywania robót geologicznych

Zatwierdzanie projektów prac geologicznych, których wykonanie nie wymaga uzyskania koncesji

Przyjęcie bez zastrzeżeń dokumentacji geologicznej oraz jej zmian (w formie dodatku)

Przyjęcie innej dokumentacji geologicznej sporządzonej w przypadku:

1. wykonywania prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasobów złoża kopaliny lub zasobów podziemnych,

2. wykonywania prac geologicznych w celu wykorzystania ciepła Ziemi,

3. likwidacji otworu wiertniczego.

Udostępnianie informacji geologicznej, do której prawa przysługują Skarbowi Państwa, podlegającej nieodpłatnemu wykorzystaniu

Wpis do rejestru:

1. posiadaczy odpadów prowadzących zbieranie odpadów lub

2.prowadzących transport odpadów, którzy są zwolnieni z obowiązku uzyskiwania zezwolenia na zbieranie lub transport odpadów

Wydawanie pozwolenia na wytwarzanie odpadów, jeżeli wytwórca odpadów wytwarza w związku z eksploatacją instalacji powyżej 1 Mg odpadów niebezpiecznych rocznie lub powyżej 5 tysięcy Mg odpadów innych niż niebezpieczne rocznie, uwzględniającego odzysk, unieszkodliwianie, zbieranie lub transport odpadów

Wydawanie zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie odpadów

Wydawanie zezwolenia na odzysk lub unieszkodliwianie oraz zbieranie lub transport odpadów

Wydawanie zezwolenia na zbieranie odpadów

Wydawanie zezwolenia na zbieranie i transport odpadów

Wydawanie decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi dla wytwórcy odpadów wytwarzającego powyżej 0,1 Mg odpadów niebezpiecznych rocznie, uwzględniającej odzysk, unieszkodliwianie, zbieranie lub transport odpadów

Wpis (skreślenie wpisu), zmiana danych w rejestrze zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej

Organizacja imprez

Udzielanie przez Prezydenta Miasta Krakowa wsparcia (patronat honorowy, członkostwo w komitecie honorowym) przedsięwzięciom i wydarzeniom

Wydawanie gadżetów promocyjnych

Zgromadzenia publiczne

Pisma ogólne

Udostępnianie informacji publicznej na wniosek przez Urząd Miasta Krakowa

Złożenie skargi lub wniosku do Urzędu Miasta Krakowa

Sprawy obywatelskie, ewidencja ludności, meldunki

Sprostowanie aktów stanu cywilnego

Uzupełnienia aktów stanu cywilnego

Wydawanie odpisów i zaświadczeń z ksiąg stanu cywilnego

Wydawanie zezwolenia na sprowadzanie zwłok lub szczątków ludzkich z obcego państwa

Turystyka i sport

Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie, nie będących obiektami hotelarskimi oraz pól biwakowych na terenie Gminy Miejskiej Kraków

Wybory i referenda

Dopisanie do spisu wyborców

Zwierzęta

Wpis (skreślenie wpisu), zmiana danych w rejestrze zwierząt podlegających ograniczeniom przewożenia przez granicę państwa na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej

 

Dziennik zmian dokumentu:


2019-05-27 12:09:55
MARCIN PIETRYGA
 Edycja
2019-02-25 14:46:06
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2019-02-25 14:32:05
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2019-01-25 11:31:43
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-11-19 08:16:44
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-10-25 07:38:23
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-06-13 10:45:18
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-06-01 08:35:03
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-05-30 10:23:39
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-05-30 10:21:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-04-19 14:53:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-04-19 14:42:19
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-03-09 13:30:16
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-03-06 08:40:44
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-03-05 14:58:17
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-03-05 14:24:32
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-03-01 11:02:39
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-02-14 11:34:27
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-01-24 11:45:03
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-01-23 08:38:15
ŁUKASZ ROMANISZYN - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-01-17 11:00:00
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2018-01-09 09:27:29
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-12-22 08:33:18
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-12-21 12:22:59
PIOTR BOKSA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-07-28 15:29:51
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-07-28 15:27:00
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-07-05 09:02:26
ŁUKASZ ROMANISZYN
 Edycja
2017-05-12 08:54:00
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-05-04 15:32:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-04-21 14:46:35
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-04-19 10:53:55
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-04-19 10:36:02
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-04-19 10:28:22
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-04-13 15:03:47
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-03-06 09:23:42
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-03-06 09:18:08
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-03-06 09:05:38
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-03-06 08:49:22
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-03-01 09:19:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-03-01 09:17:46
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-02-23 09:20:05
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-02-23 09:19:17
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2017-02-23 09:09:07
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-09-07 09:06:41
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-09-07 08:41:31
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-09-07 08:25:10
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-06-27 12:30:03
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-06-27 10:35:24
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-04-15 12:42:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-03-10 09:17:21
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-03-10 08:13:20
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-03-10 07:55:18
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-02-26 09:43:56
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-02-26 09:40:45
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2016-01-13 09:01:30
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-10-27 09:06:54
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-09-21 12:35:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-07-31 10:13:08
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-06-10 12:26:50
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-06-01 10:39:57
MARIUSZ ŻUREK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-05-11 13:51:19
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-05-08 07:29:44
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-04-21 08:40:12
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-03-05 11:07:21
TOMASZ ŻUREK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2015-02-25 12:34:15
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-10-06 10:13:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-08-01 13:29:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-08-01 13:24:41
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-08-01 11:16:33
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-07-31 07:25:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-07-31 07:24:23
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-07-07 08:26:49
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-07-07 08:11:55
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-06-02 08:09:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-05-27 13:07:01
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-05-27 12:58:17
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-05-21 11:36:53
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-05-02 07:49:15
MARCIN JARMUŻEK - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-04-29 08:42:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-04-29 08:40:05
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-04-29 08:34:25
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-04-29 08:23:14
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-04-28 14:29:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-04-28 14:17:57
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2014-03-10 13:23:46
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-12-02 10:22:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-11-05 13:40:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-10-09 13:28:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-10-09 13:23:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-07-26 09:59:52
RAFAŁ PATYNA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-06-26 13:55:40
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-03-27 08:48:45
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-03-27 08:47:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-03-27 08:35:22
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-02-25 10:44:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-01-31 14:31:46
BEATA PYCH-WALA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-01-31 07:38:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2013-01-28 14:12:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-12-06 13:30:21
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-11-08 14:33:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-10-17 11:55:34
BEATA PYCH-WALA - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-08-24 09:44:16
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-07-03 13:47:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-05-16 07:28:13
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-19 09:38:37
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-19 09:21:58
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-19 09:10:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-19 08:37:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-19 08:24:11
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-17 14:55:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-17 12:34:02
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-16 11:17:01
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-16 11:16:03
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-05 10:54:01
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-02 14:05:34
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-02 14:04:04
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-02 13:51:40
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-02 13:40:35
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-04-02 13:25:57
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-03-30 15:01:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-03-30 13:35:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-03-29 09:29:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-03-29 09:16:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-03-28 07:57:39
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-03-27 11:51:55
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-03-26 07:45:16
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-03-19 13:03:20
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-02-01 14:53:42
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2012-02-01 12:17:38
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-12-08 10:28:14
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-12-08 10:15:36
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-12-05 13:18:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 13:16:07
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 13:14:18
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 13:09:08
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 13:07:23
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 13:02:47
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:46:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:45:29
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:43:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:43:10
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:34:37
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:32:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:27:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:15:06
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:09:52
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-11-22 12:03:10
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-01-25 09:47:36
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2011-01-13 08:31:19
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-12-06 09:46:18
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-12-06 09:37:55
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-12-06 09:29:27
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-12-06 09:28:56
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-12-06 09:18:29
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-09 13:14:44
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-09 11:46:26
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-09 10:04:54
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-09 10:03:25
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-09 10:02:51
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-09 07:58:39
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-09 07:57:32
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-09 07:56:24
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-08 15:12:49
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-05 14:02:00
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-05 14:01:28
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-05 10:56:12
MICHAŁ SŁABICKI - REDAKCJA BIP
 Edycja
2010-11-04 14:00:34
RAFAŁ PATYNA - REDAKCJA BIP
 Publikacja