Termin: styczeń 2019
Opis: Kampania jest kontynuacją działań promocyjnych prowadzonych od 2017 r. i mających na celu przybliżenie olbrzymiej spuścizny Artysty, a także jego patriotycznej i społecznej postawy. Dodatkowo zależało nam, aby Kraków kojarzył się z Wyspiańskim i jego twórczością, zwłaszcza że był to Artysta niezwykle wszechstronny, którego działalność i realizacje pomysłów można odnaleźć w wielu miejscach w całym Mieście. Z tej okazji, nasze miasto zaplanowało kampanię informacyjno-promocyjną, która ma uświetnić i podkreślić znaczenie wydarzenia, jakim jest 150. Rocznica urodzin Wyspiańskiego.
W oparciu o layout kampanii przygotowano branding miasta obejmujący outdoor (flagi, citylighty,), informacje w mediach - reklama w prasie (Karnet, Krakow.PL), w Internecie oraz komunikacji miejskiej (spoty w telewizji MPK, plansze reklamowe w automatach KKM, naklejki na siedzeniach w tramwajach, a także wydruk 100 000 szt. kolorowanek, które dystrybułowane były w szkołach i podczas imprez organizowanych przez Miasto.