- spełnienie wymagań określonych w USTAWIE z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
- obywatelstwo polskie
- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe i albo co najmniej wykształcenie średnie oraz 6 lat doświadczenia zawodowego
2. Wymagania dodatkowe- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego oraz przepisów dotyczących finansów publicznych
- znajomość zagadnień dotyczących funkcjonowania szkół samorządowych
- znajomość programów ZSZO, SIO
- znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych,
- biegła obsługa komputera, faxu, kserokopiarki,
- doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- dyspozycyjność, dobra organizacja pracy,
- komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność
3. Zakres obowiązków1. Zapewnianie sprawnej i kulturalnej obsługi kancelaryjno-biurowej szkoły.
2. Prowadzenie ewidencji spełniania obowiązku szkolnego przez uczniów znajdujących się w obwodzie szkoły.
3. Prowadzenie i systematyczne uzupełnianie Księgi Ewidencji Uczniów i Księgi Ewidencji Dzieci.
4. Prowadzenie w ZSZO modułu : ”Majątek"
5. Odpowiedzialność za ewidencjonowanie majątku Szkoły:
- wpisywanie zakupionego lub przekazanego sprzętu do ksiąg inwentarzowych w ZSZO w modelu “ Majątek”
- dokonywanie na bieżąco znakowania nowego sprzętu,
- dokonywanie na bieżąco kasacji zużytego sprzętu,
- uzgadnianie ksiąg inwentarzowych z odpowiednim działem w MCOO.
6. Odpowiedzialność za utylizację majątku szkoły przeznaczonego do kasacji, elektrośmieci, tonerów itp.
7. Dbanie o zapewnienie druków i materiałów kancelaryjnych oraz środków niezbędnych do prowadzenia placówki. Dokonywanie niezbędnych zakupów w szkole.
8. Prowadzenie wymaganych prawem rejestrów, księgę druków ścisłego zarachowania.
9. Zaopatrywanie pracowników w odzież ochronną i środki pracy, prowadzenie kartotek.
10. Prowadzenie dokumentacji związanej w użyczeniem sprzętu komputerowego uczniom oraz prawnikom szkoły.
11. Przygotowywanie umów najmu i faktur za wynajem oraz nadzór nad terminowością rozliczeń należności i zobowiązań, uzgadnianie sald z dłużnikami i wierzycielami oraz z działem księgowości MCOO w Krakowie.
12. Sprawowanie nadzoru nad zawarciem umów z kontrahentami, w tym dostawcami mediów, wszelkimi usługodawcami i dostawcami.
13. Nadzór nad działalnością wynajmów prowadzonych przez Szkołę oraz prowadzenie i kontrola terminarza wynajmów.
14. Dokonywanie wpisów do księgi obiektu budynku.
15. Przygotowywanie danych do sporządzania projektu planu finansowego szkoły w PABS;
16. Analizowanie planu finansowego szkoły, właściwe wydatkowanie środków i realizacja planu finansowego szkoły, przygotowywanie danych do sporządzania powiadomień.
17. Prowadzenie na bieżąco rachunkowości szkoły, uzgadnianie stanu poszczególnych paragrafów finansowych z dyrektorem szkoły oraz działem księgowości MCOO Kraków.
18. Rozliczanie rachunków za media.
19. Obsługiwanie programu EOD i prowadzenie sprawozdawczości rachunkowo – księgowej, współpraca z pracownikami działu księgowości i planowania MCOO.
20. Zaopatrywanie szkoły w sprzęty, pomoce naukowe, środki czystości, artykuły biurowe itp. zapewniające właściwy rytm pracy placówki zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych.
21. Uczestniczenie w procesie ubezpieczenia mienia prowadzonym przez Wydział Edukacji oraz współpraca z MCOO w Krakowie oraz ubezpieczycielem w zakresie ewentualnych szkód i odszkodowań.
22. Stałe monitorowanie stron internetowych portali związanych z edukacją: Kuratorium Oświaty w Krakowie, portal edukacyjny Urzędu Miasta Krakowa, MCOO.
23. Na zlecenie dyrektora, wicedyrektora przygotowywanie projektów pism, przedstawiając uprawnionym osobom do podpisu.
24. Prowadzenie dokumentacji oraz sprowozdawczości Szkoły w zakresie uczestnictwa w różnych programach i projektach.
25. Współpraca z dyrekcją, sekretarzem szkoły oraz MCOO w Krakowie w zakresie prowadzenia rachunkowości szkoły.
26. Terminowe prowadzenie sprawozdawczości w Systemie Informacji Oświatowej, terminowe przekazywania danych do bazy danych SIO w kategorii: „Dane zbiorcze”, “ Uczniowie”.
27. Obsługa Platformy Edukacyjnej https://krakow.pzo.edu.pl/:
- moduł “Universo” – system zarządzania uczniem
- moduł “ Veryfico” – realizacja obowiązku szkolnego
- moduł “ Elemento” – rekruatacja do szkół podstawowych
- moduł “ Omikron” – rekrutacja do szkół pondpodsawowych
28. Obsługa “ Portalu Pracowniczego” w ZSZO
29. Obsługa i prowadzenie portalu https://naszeszkoly.krakow.pl/
30. Prowadzenie sprawozdawczości szkoły: GUS, PFRON, sprawozdania finansowe, sprawozdania dla Wydziału Edukacji oraz MCOO, Kuratorium Oświaty.
31. Organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,
32. Organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,
33. Planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym,
34. Organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły,
35. Zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo – budowlanych, itp.)
36. Prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
37. Przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy, udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych, - udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,
38. Kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,
39. Odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych,
4. Warunki pracy i płacy:1.Rodzaj umowy − umowa o pracę na czas zastępstwa, pierwsza umowa na okres 3 miesięcy.
2.Wymiar czasu pracy − pełny etat, praca w godzinach 7:30- 15:30
3.Miejsce pracy – siedziba szkoły.
4.Wynagrodzenie zasadnicze oraz inne dodatki zgodnie z obowiązującym w Szkole Podstawowej nr 54 w Krakowie Regulaminem wynagradzania.
1. Podanie o pracę,
2. CV z opisem przebiegu pracy zawodowej,
3. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
4. Kserokopie świadectw pracy,
5. Oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska.
6. Oświadczenie o niekaralności
Dokumenty aplikacyjne: podanie o pracę oraz CV należy opatrzyć klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).
Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31 marca 2023 roku do godz. 14:00 w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 54 w Krakowie (w sekretariacie) Kraków, ul. Tyniecka 122 , w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko: kierownik gospodarczy”, lub drogą elektroniczną na adres: sp54@mjo.krakow.pl
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów.