spełnienie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
wykształcenie średnie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 6 letni staż pracy
lub wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku i co najmniej 2 letni staż pracy
znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego,
przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych.
znajomość programu ZSZO (moduł majątek)
biegła znajomość pakietu biurowego MS Office
umiejętność redagowania pism urzędowych
doświadczenie w kierowaniu zespołem
komunikatywność i otwartość, umiejętność współpracy, odpowiedzialność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
umiejętność pracy w warunkach okresowego spiętrzenia zadań
prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie placówki,
utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości,
prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego,
dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż i bhp,
organizacja remontów bieżących oraz awarii (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją),
opracowanie rocznego planu remontów budynku szkoły.
dokonywanie stałych uzgodnień dotyczących wydatków na cele gospodarcze z Dyrektorem Zespołu oraz w zakresie planu finansowego w Głównym Księgowym,
przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym
planowanie, zakup sprzętu szkolnego i pomocy dydaktycznych
zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń, wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo – budowlanych, itp.)
prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów,
przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy,
udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej,
prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych,
kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów,
sporządzenie planu udzielania zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane w danym roku budżetowym.
prowadzenie rejestru udzielania zamówień publicznych oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej udzielania zamówień publicznych.
prowadzenie rejestru umów związanych obsługą budynku ( media, proces przygotowawczy zawarcia umów KGZEE i KGZG, usługi telekomunikacyjne ,opłata RTV,
wynajem gabinetu lekarskiego, podatek od nieruchomości, podatek rolny, itp.).
uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji,
opracowanie i aktualizacja regulaminu udzielania zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
sporządzanie zapytań o cenę na zakup towarów, usług i robót budowlanych (wyposażenia, pomocy dydaktycznych, usług remontowych oraz pozostałych usług, itp.)
zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych obowiązującym w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Krakowie oraz obowiązującymi przepisami prawa.
oznakowanie sprzętu, prowadzenie ksiąg inwentarzowych (wprowadzanie do ewidencji środków trwałych , pomocy dydaktycznych, wyposażenia,
wartości niematerialnych i prawnych w programie ZSZO w module – Majątek, ewidencja kasacji sprzętu zużytego, dokumentacja utylizacji sprzętu.
Potwierdzanie pod względem merytorycznym dokumentów zakupu.
odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi,
kart gwarancyjnych, w tym prowadzenie dokumentacji w ZSZO w module majątek,
organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej,
prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku placówki,
organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia placówki oraz ochrony administrowanych budynków i terenu,
organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego,
organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych placówki,
nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska).
dokonywanie kontroli wewnętrznych na stanowiskach obsługi,
Sporządzanie sprawozdań dotyczących zamówień publicznych, inwestycji, remontów oraz innych wynikających z charakteru stanowiska
(F03, EiB IMS, STRADOM, Mienie komunalne, sprawozdanie z remontów, itp.)
wymiar czasu pracy: 1 etat
umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia umowy na czas nieokreślony
wynagrodzenie ustalone na podstawie Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2023r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych
oraz regulaminu wynagradzania w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Krakowie
miejsce pracy: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Ks. Franciszka Blachnickiego 1, 31-535 Kraków
planowany termin zatrudnienia: 18.03.2024 r.
kwestionariusz osobowy
list motywacyjny
życiorys – curriculum vitae
podpisany obowiązek informacyjny RODO
oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje*
kserokopie dokumentów potwierdzające doświadczenie zawodowe i odpowiedni staż pracy*
informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe**
Oświadczenia wymienione w punktach jak wyżej muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem.
* tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu Pracodawcy oryginały powyższych dokumentów
** tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi mniej niż 6%;
Kandydat z orzeczoną niepełnosprawnością jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność jeżeli zamierza
skorzystać z uprawnień o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 08.03.2024 r. drogą elektroniczną na adres: zso1@mjo.krakow.pl
lub osobiście w kopercie w sekretariacie szkoły lub pocztą na adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 ul. Ks. Franciszka Blachnickiego 1, 31-535 Kraków,
z adnotacją „Nabór na stanowisko Kierownik Gospodarczy”. Decyduje data wpływu dokumentów do sekretariatu szkoły.
Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów do dalszego postępowania rekrutacyjnego zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Dyrektor Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Krakowie
Edyta Wójcik
7. Ilość etatów
1 etat
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) – zwanego dalej RODO, podajemy poniższe informacje.
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie ZSO nr 1
- Państwa dane osobowe będą przetwarzane w związku z zatrudnieniem w szczególności w celu realizacji procesu rekrutacji w ZSO nr 1 w Krakowie.
- Podstawa Prawna przetwarzania danych: art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu Pracy oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Dane osoby/osób, w zakresie imienia i nazwiska oraz miejscowości zamieszkania, które wygrają nabór, zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej.
- Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do przeprowadzenia i rozstrzygnięcia naboru oraz przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy o pracę z wybranym kandydatem.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do żądania od administratora:
dostępu (na zasadach określonych w art. 15 RODO),
sprostowania (na zasadach określonych w art. 16 RODO),
ograniczenia przetwarzania (na zasadach określonych w art. 18 RODO),
ograniczenia przetwarzania (na zasadach określonych w art. 20 RODO),
przenoszenia (na zasadach określonych w art. 20 RODO),
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (na zasadach określonych w art. 21 RODO).
- Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony danych osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00 – 193 Warszawa.
- Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie, o których mowa w pkt. 5 ogłoszenie naboru kandydatów,
jest wymogiem ustawowym wynikającym z art. 22 Kodeksu pracy oraz art. 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- Podanie przez Panią/Pana innych danych osobowych niż wskazanych w pkt. 8 jest dobrowolne.