Praca w jednostce
DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 12 W KRAKOWIE
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:
specjalista ds. BHP
nr ref.: SPzOInr12 NABORY nr 01-11/10/2023
Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy lub studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy,
- bardzo dobra znajomość przepisów BHP i p. poż.,
- niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- znajomość obsługi komputera /Windows, pakiet Office, Internet/
Wymagania dodatkowe
- Ukończone szkolenia w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy pracowników służby bhp.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność współpracy w zespole.
- Komunikatywność, samodzielność w działaniu, odporność na stres, zdolności negocjacyjne.
- Znajomość wybranych zagadnień prawa oświatowego, dotyczących warunków bhp w szkole.
- Znajomość i przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zakres zadań na stanowisku referenta ds. BHP
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp,
- nadzór w zakresie bhp nad uczniami i pracownikami szkoły oraz doradztwo
- w zakresie przepisów oraz zasad bhp
- sporządzanie i przedstawianie pracodawcy rocznych sprawozdań i półrocznych analiz dotyczących wypadków uczniów i pracowników szkoły oraz stanu bhp,
- opracowywanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy,
- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy pracowników szkoły a także sporządzanie dokumentacji powypadkowej, oraz opracowywanie wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe,
- ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków uczniów szkoły, sporządzanie dokumentacji powypadkowej oraz prowadzenie rejestru wypadków
- prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dotyczących wypadków przy pracy pracowników szkoły oraz stwierdzonych chorób zawodowych,
- uczestniczenie w pracach powołanej przez pracodawcę komisji bhp oraz innych komisjach zakładowych zajmujących się problematyką bhp sporządzanie protokołów z prac komisji bhp,
- udział w opracowaniu planów modernizacji i rozwoju szkoły oraz przedstawianie propozycji rozwiązań zapewniających poprawę stanu bhp
- prowadzenie wewnętrznych szkoleń z zakresu BHP,
- dokonywanie oceny ryzyka zawodowego,
- współpraca z zewnętrznymi organami kontroli (Inspekcja Pracy, Inspekcja Sanitarna, Straż Pożarna, itp.),
- realizację wymagań wynikających z rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. Nr 109, poz. 704, z 2004 r. Nr 246, poz. 2468),
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez dyrektora szkoły.
4. Warunki pracy na danym stanowisku
- wymiar zatrudnienia 0,25 etatu -10h
- czas pracy: w uzgodnieniu z dyrektorem
- stanowisko i wynagrodzenie: Specjalista ds. BHP, zgodnie z grupą zaszeregowania
- miejsce pracy: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 12, al. Kijowska 3, 30-079 Kraków
5.Informacja o wskaźniku osób niepełnosprawnych zatrudnionych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze – 0 osób
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV),
- list motywacyjny,
- kopie świadectw pracy
- kopia dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- kwestionariusz personalny kandydata
- kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe,
- kandydat z orzeczoną niepełnosprawnością jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
- informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„NABÓR NA STANOWISKO: ................................ w Szkole Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 12 w Krakowie” należy składać osobiście w siedzibie Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 12 w Krakowie (sekretariat) lub drogą pocztową na adres:
Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 12 w Krakowie
Al. Kijowska 3, 30-079 Kraków
w terminie do dnia (nie krótszym niż 10 dni od dnia opublikowania ogłoszenia w BIP) tj. 21 października 2023 r. (liczy się data wpływu do Szkoły)
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne (formalne) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e mailowy
Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Ogłoszeń Szkoły Podstawowej z oddziałami Integracyjnymi nr 12 w Krakowie także na stronie internetowej Szkoły i w Biuletynie Informacji Publicznej szkoły.