1. Wymagania formalne
Do konkursu na kandydata na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. organizacyjno - finansowych może przystąpić osoba, która spełnia następujące warunki:
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
- jest niekarana,
- korzysta w pełni z praw publicznych,
- posiada ukończone studia wyższe magisterskie - preferowane z zakresu ekonomii, prawa lub zarządzania, mile widziane będzie dodatkowe wykształcenie muzyczne, artystyczne lub humanistyczne,
- posiada udokumentowany co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach kierowniczych (preferowane: instytucje kultury, przedsiębiorstwo lub organizacja pozarządowa ze szczególnym uwzględnieniem profilu muzycznego),
- posiada dobry stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym,
- posiada znajomość w mowie i piśmie co najmniej jednego języka obcego (preferowana znajomość języka angielskiego),
- posiada znajomość przepisów prawa w zakresie organizowania i prowadzenia działalności kulturalnej, finansów publicznych, zamówień publicznych w zakresie kultury.
2. Zakres obowiązków
- nadzorowanie realizacji planów strategicznych instytucji oraz ich organizowanie według wytycznych Dyrektora;
- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie opracowywania planów oraz sprawozdań finansowych;
- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie planowanie rocznych i bieżących przychodów i kosztów dla realizacji zadań statutowych instytucji oraz nadzór nad realizacją zadań i ich efektami, w tym funduszami wynagrodzeń;
- sprawowanie stałego nadzoru nad stanem mienia oraz nad racjonalnością jego wykorzystywania;
- realizowanie zadań związanych z rozwojem instytucji, kompetencjami kadr oraz adekwatnością działalności do potrzeb otoczenia;
- sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem ustawowych i wewnętrznych procedur prawno – organizacyjnych oraz zarządzania zasobami ludzkimi;
- koordynowanie działań dotyczących zakresów organizacyjnego i programowego dla Krakowskiego Centrum Muzyki;
- koordynowanie systemu zarządzania projektowego w instytucji;
- utrzymywanie komunikacji z organizatorem instytucji w zakresie właściwym dla realizacji uprawnień obu stron;
- zapewnienie funkcjonowania systemów informatycznych;
- prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań statutowych instytucji;
- nadzorowanie spraw w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz zabezpieczenia przeciwpożarowego oraz kontrolowanie przestrzegania przez pracowników obowiązujących regulacji prawnych;
- koordynowanie i nadzorowanie działań związanych z udzielaniem zamówień publicznych;
- nadzorowanie prawidłowości treści publikowanych w BIP i www instytucji,
- nadzór nad przestrzeganiem regulacji w zakresie polityki bezpieczeństwa danych osobowych (RODO);
- reprezentowanie instytucji na zewnątrz w ramach udzielonych upoważnień;
- zastępowanie Dyrektora podczas jego nieobecności oraz w ramach udzielonych pełnomocnictw.
3. Warunki pracy i płacy:
4. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV,
- odpisy dyplomów oraz zaświadczeń o posiadanych kwalifikacjach,
- kserokopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
- oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na stanowisku kierowniczym,
- oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, w tym dotyczące niekaralności za przestępstwa przeciwko wolności seksualnej i obyczajności oraz przestępstwa na szkodę małoletniego, oraz o toczących się względem niego postępowaniach karnych;
- oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych oraz że aktualnie nie toczy się przeciwko niemu postępowanie w sprawie o naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV wraz z klauzulą zawierającą zgodę na przetwarzanie danych osobowych na adres mailowy office@sinfonietta.pl do dn. 05 kwietnia 2024 r.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani mailowo bądź telefonicznie.
Dyrektorka zastrzega sobie prawo do zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną tylko wybranych kandydatów.
UWAGA:
Zatrudnienie wybranej osoby na wolne stanowisko pracy nastąpi po spełnieniu wymogów przewidzianych w § 5 Statutu Orkiestry Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa Sinfonietta Cracovia nadanego uchwałą Nr LIV/1500/21 Rady Miasta Krakowa z dnia 24 marca 2021 r.: Dyrektor powołuje i odwołuje zastępcę dyrektora w uzgodnieniu z Prezydentem Miasta Krakowa.
6. Ilość etatów:
7. Dodatkowe informacje:
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Orkiestrę Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa "Sinfonietta Cracovia" z siedzibą w Krakowie, przy ul. Łokietka 14 zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Informujemy, że Administratorem danych jest Orkiestra Stołecznego Królewskiego Miasta Krakowa "Sinfonietta Cracovia" z siedzibą w Krakowie przy ul. Łokietka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe.
Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.