1. Wymagania formalne
- wykształcenie: wyższe licencjackie lub magisterskie, preferowane na kierunku administracja, prawo lub ekonomia,
- minimum dwa lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- biegła obsługa programów MS Office oraz urządzeń biurowych,
- dyspozycyjność i punktualność.
2. Wymagania dodatkowe
- mile widziane doświadczenie w pracy w instytucji kultury,
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania i kompetencji administracji publicznej ze szczególnym uwzględnieniem Ustawy o samorządzie gminnym, o dostępie do informacji publicznej, przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego i ustawy Prawo zamówień Publicznych,
- ogólna wiedza o realizowanych zadaniach i strukturze Centrum Kultury Podgórza,
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
- skrupulatność, sumienność, doskonała organizacja pracy własnej.
- umiejętność samodzielnego działania, zdolność analitycznego myślenia.
- umiejętność ustalania priorytetów i zarządzania czasem pracy pod presją czasu.
3. Zakres obowiązków
- dokonywanie zakupów niezbędnych dla funkcjonowania poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych, prowadzenie ewidencji środków trwałych,
- prowadzenie spraw związanych z dostawą mediów do obiektów i budynków Centrum Kultury,
- prowadzenie dokumentacji wymaganej przy bieżącym administrowaniu budynkami i lokalami, nadzór nad utrzymaniem czystości i porządku w pomieszczeniach i wokół siedziby,
- udział w przygotowaniu dokumentacji o udzielenie zamówień publicznych w oparciu i w zakresie przewidzianym w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz zgodnie z regulaminami dotyczącymi prowadzenia postępowań o udzielenie zamówień publicznych obowiązującymi w Centrum Kultury,
- opracowywanie i prowadzenie umów administracyjno-gospodarczych,
- współpraca z Archiwum,
- weryfikacja zgodności zamówionych usług i dostaw,
- przygotowywanie raportów, zestawień, ewidencji, sprawozdań dla Dyrekcji i Kierownika Działu,
- zamieszczanie i aktualizacja informacji w BIP,
- nadzór nad współpracą z dostawcami i wykonawcami,
- przygotowywanie grafików pracy dla pracowników techniczno-gospodarczych i pozostała obsługa administracyjna spraw prowadzonych przez dział,
- koordynowanie spraw urzędowych,
- realizacja innych zadań wyznaczonych przez Kierownika Działu.
4. Warunki pracy i płacy:
- rodzaj umowy – umowa o pracę 1 etat
- miejsce pracy – Centrum Kultury Podgórza Kraków, ul. Sokolska 13
5. Wymagane dokumenty:
- życiorys (CV)
- list motywacyjny
- własne oświadczenie o niekaralności pod rygorem odpowiedzialności z par. 1 art. 233 Kodeksu Karnego (Dz. U. z 1997 nr 88 poz. 553 z późn. zm.)
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonych dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Centrum Kultury Podgórza, ul. Sokolska 13, Kraków, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.).
- Klauzula Rodo: https://www.bip.krakow.pl/zalaczniki/dokumenty/n/222165/karta
- Dane osobowe podane w dokumentach aplikacyjnych, a wykraczające poza zakres danych ujętych w art. 22 (1) kodeksu pracy kandydat zamieszcza dobrowolnie i na własną odpowiedzialność, upoważniając jednocześnie Administratora Danych osobowych do ich przetwarzania w celach rekrutacyjnych
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
- Wymagane dokumenty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.10.2023 r. do godziny 15.00 na adres dzial.personalny@ckpodgorza.pl lub w sekretariacie przy ul. Sokolskiej 13 w Krakowie, w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Specjalista ds. organizacyjnych”
Proces rekrutacji składa się z II etapów:
I etap: analiza tylko kompletnych aplikacji
II etap: rozmowa kwalifikacyjna
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych wybrani kandydaci będą informowani telefonicznie.
Centrum Kultury Podgórza zastrzega sobie prawo do zamknięcia procesu rekrutacji w dowolnym czasie,
jak również nie wybrania żadnego kandydata.
Informujemy, że odpowiadamy tylko na wybrane oferty i nie zwracamy przesłanych dokumentów. Dane osobowe będą przetwarzane do momentu zakończenia prowadzenia procesu rekrutacji i nie dłużej niż przez okres trzech miesięcy od zakończenia rekrutacji, następnie ulegną komisyjnemu zniszczeniu.
7. Ilość etatów
1 etat