- Dyrektor Przedszkola
- Pracownicy pedagogiczni
- Pracownicy administracyjno - obsługowi
- Wychowankowie - w przedszkolu funkcjonują 4 oddziały do których uczęszczają dzieci w wieku od 3 do 6 lat.
Przedszkole jest czynne codziennie od 6:30 do 17:00.
6:15- 8:20 - Schodzenie się dzieci. Swobodna aktywność w kącikach zainteresowań – zgodnie z potrzebami dzieci. Praca z zespołem lub indywidualna o charakterze obserwacyjnym, stymulująco – kompensacyjnym i wychowawczym. Zabawy integracyjne. Ćwiczenia i zabawy poranne. Przygotowanie do śniadania. Czynności higieniczne i samoobsługowe, pełnienie dyżurów.
8:20- 8:40 - Śniadanie gr I i II
8:40- 9:00 - Śniadanie gr III i IV
Utrwalanie nawyków zdrowego i kulturalnego spożywania posiłków, czynności higieniczne.
9:00- 10:00 - Zintegrowana działalność edukacyjna zgodna z podstawą programową, zajęcia i zabawy edukacyjne z całą grupą. Sytuacje edukacyjne dostosowane do indywidualnych potrzeb i możliwości dziecka, wspierające jego rozwój emocjonalny, poznawczy i fizyczny.
10:00-11:00 - Zabawy, gry sportowe oraz ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze, prace gospodarcze, porządkowe, ogrodnicze: tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania, odkrywania, spacery, wycieczki. Czynności higieniczne, przygotowanie do II śniadania.
11:20-11:40 - II Śniadanie gr I i II
11:40-12:00 - II Śniadanie gr III i IV
11:40-14:00 - Odpoczynek, relaksacja, słuchanie bajek literackich i muzycznych.
Grupy starsze: gry i zabawy ruchowe w ogrodzie. Zabawy badawcze, konstrukcyjno – techniczne. Ćwiczenia utrwalające wiadomości z zajęć edukacyjnych, zajęcia wyrównawcze, ćwiczenia mowy, artykulacyjne, oddechowe, zabawy rozwijające percepcję wzrokową, słuchową. Zabawy kołowe, rysowanie na tematy dowolne. Czynności samoobsługowe i higieniczne.
13:30-14:00 - Obiad gr III i IV
14:00-14:30 - Obiad gr I i II
13:30-17:00 - Zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe. Zabawy kreatywne (malowanie, rysowanie, wycinanie, majsterkowanie). Zajęcia w małych zespołach, praca indywidualna: kompensacyjno – wyrównawcza oraz z dzieckiem zdolnym. Zabawy dowolne wg zainteresowań, czynności porządkowe. Rozchodzenie się dzieci.