Praca w jednostce
ŻŁOBEK SAMORZĄDOWY NR 25
DYREKTOR OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO
STARSZY SPECJALISTA DS. PŁAC I KADR
(NR REF. 1/2024)
I. Wymagania niezbędne (formalne):
- Spełnianie wymagań określonych w ustawie o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. określonych dla stanowisk urzędniczych (Dz.U. 2022 poz. 530 z późn. zm.)
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne o kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku z minimum trzyletnim stażem pracy na stanowisku bezpośrednio związanym z obsługą wynagrodzeń.
- Doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń i pochodnych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Niekaralność za przestępstwa na tle seksualnym i nie figurowanie w Krajowym Rejestrze Karnym za przestępstwa seksualne.
- Oświadczenie, że stan zdrowia kandydata pozwala na wykonywanie pracy na w/w stanowisku.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
II. Wymagania dodatkowe (będące przedmiotem oceny):
- Znajomość i obsługa programów:
- VULCAN – moduł Płace, Fundusz socjalny, Kadry,
- Program bankowości elektronicznej PKO BP,
- ZUS (PŁATNIK),
- E-doręczenia,
- GUS,
- PPK,
- MS WORD, MS EXCEL,
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz efektywna organizacja pracy własnej, samodyscyplina,
- Odpowiedzialność, dokładność oraz terminowe wykonywanie prac,
- Znajomość przepisów a w szczególności: Ustawy Kodeks pracy, Ustawy o pracownikach samorządowych, Ustawy o świadczeniach z ubezpieczenia społecznego oraz Ustawy o podatku od osób fizycznych, RODO,
- Umiejętność logicznego myślenia, analizy, przewidywania, rozwiązywania problemów i współpracy,
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych,
- Obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie pism, prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej w programie VULCAN i w wersji papierowej.
Uwaga: Wynik postępowania to rozmowa kwalifikacyjna i analiza dokumentów sprawdzająca stopień spełnienia powyższych wymagań.
III. Warunki pracy i płacy:
- Wymiar czasu pracy minimum: ¼ etatu,
- Płaca zasadnicza zgodna z Regulaminem wynagradzania i premiowania Żłobka Samorządowego Nr 25 i Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych,
- Dla osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres do 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej a następna z możliwością zatrudnienia na czas określony lub nieokreślony,
- Miejsce pracy: Żłobek Samorządowy Nr 25 w Krakowie, Ul. Ehrenberga 3, 31-309 Kraków.
IV. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie pełnej dokumentacji dot. obliczania i wypłaty wynagrodzeń pracowniczych wraz z potraceniami oraz pochodnymi wymaganymi prawem. Opracowywanie i przygotowywanie list płac z umów o pracę, umów zleceń i umów o dzieło.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi dla poszczególnych ubezpieczonych.
- Sporządzanie przelewów poborów na konta pracownicze, przelewów potrąceń dla poszczególnych kontrahentów.
- Terminowe sporządzanie comiesięcznej deklaracji ZUS DRA (wysyłka drogą elektroniczną i przekazywanie należnych składek z tego tytułu do ZUS.
- Naliczanie zaliczek na podatek dochodowy oraz terminowa realizacja przelewów do US.
- Sporządzanie zestawień dla księgowości.
- Wystawianie zaświadczeń dotyczących wynagradzania i zatrudnienia na wniosek pracownika.
- Sporządzanie druków RP7 dla pracowników zatrudnionych i byłych pracowników.
- Sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT 11 lub PIT 40 oraz innych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Sporządzanie rocznej deklaracje PIT-4 oraz IWA.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych (GUS)oraz innych.
- Sporządzanie i wydawanie druków RMUA dla pracowników zgodnie z wytycznymi.
- Wypełnienie zaświadczeń dla pracowników.
- Przygotowanie odpowiedzi na pisma dotyczące wynagrodzeń pracowniczych oraz zajęć komorniczych.
- Obliczanie stażu pracy pracowników oraz wyliczanie urlopu macierzyńskiego i rodzicielskiego, przygotowywanie stosownych dokumentów i pism.
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów płacowych.
- Prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy.
- Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z trwaniem stosunku pracy oraz przebiegu zatrudnienia.
- Prowadzenie rejestru emerytów i pracowników wraz z przebiegiem ich zatrudnienia ( np. czas na jaki jest zawarta umowa, staż pracy i rejestr zbliżających się nagród jubileuszowych).
- Przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, nagrodami, jubileuszami, ekwiwalentem, odprawami, informacjami dla pracownika, stażem pracy, rodzicielstwem.
- Prowadzenie rejestru szkoleń BHP, badań lekarskich oraz szkoleń dot. udzielania I pierwszej pomocy oraz informowanie pracowników o zbliżającym się końcu ich ważności.
- Prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie PPK.
- Prowadzenie dokumentacji dot. Grupowych ubezpieczeń pracowniczych.
- Obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Obsługa programów i platform:
- VULCAN – moduł Płace, Fundusz socjalny, Kadry,
- Program bankowości elektronicznej PKO BP,
- ZUS (PŁATNIK),
- E-doręczenia,
- GUS,
- PPK,
- US.
V. Wymagane dokumenty:
- CV,
- Kwestionariusz osobowy,
- Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe uprawnienia, kwalifikacje, dokumenty poświadczające doświadczenie zawodowe,
- Oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ( tylko osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia),
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z praw publicznych,
- Oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych na potrzeby związane z naborem,
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa seksualne.
VI. W przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginały dokumentów.
VII. Komplet dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Specjalista ds. płac w Żłobku Samorządowym w Krakowie należy składać w siedzibie w/w Żłobka ul. Ehrenberga 3, 31-309 Kraków lub na adres mailowy zl25krakow@gmail.com w terminie do dnia 25.01.2024 r., do godz.10.30 liczy się data wpływu do Żłobka Samorządowego Nr 25.
VIII. Aplikacje, które wpłyną do Żłobka Samorządowego Nr 25 niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane. Przesłanych dokumentów nie zwracamy. Po zapoznaniu z przesłanymi ofertami pracodawca zastrzega sobie możliwość kontaktowania się tylko z wybranymi osobami w celu odbycia rozmowy kwalifikacyjnej.
IX. Informacja o wynikach konkursu będzie na stronie BIP Żłobka Samorządowego Nr 25 w Krakowie.
X. Osoby które spełnią wymogi formalne o terminie rozmowy kwalifikacyjnej będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Klauzula informacyjna
Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia nr 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólnego rozporządzenia o ochronie danych) - zwanego dalej RODO informujemy:
- Administratorem Państwa danych osobowych będzie Żłobek Samorządowy Nr 25, ul. Ehrenberga 3, 31-309 Kraków.
- Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: ul. Ehrenberga 3, adres e-mail:
Inspektorem Ochrony Danych w ww. firmie jest Pani Agnieszka Sowa, e-mail inspektor5@mjo.krakow.pl
Dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na wybrane stanowisko – na podstawie Ustawy Kodeks pracy i Ustawy o pracownikach samorządowych.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.
Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane przez okres trwania rekrutacji oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej z rekrutacją.
Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegać zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji lub profilowaniu.
Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Przysługuje Pani/Panu również prawo do złożenia skargi w związku z przetwarzaniem ww. danych do organu właściwego ds. ochrony danych osobowych.
Informacja o liczbie kandydatów spełniających wymogi formalneWynik naboru