- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (brak wymogu stażu pracy) lub średnie i 2 lata stażu pracy
- spełnienie wymagań art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
- znajomość procedur ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych i wydanych do tej ustawy aktów wykonawczych,
- podstawowa znajomość wybranych przepisów prawa cywilnego w kontekście zawieranych umów,
- kursy lub szkolenia z prawa zamówień publicznych,
- udział w realizacji procesu zakupu towarów i usług, przeprowadzaniu rozeznania rynku,
- samodzielność,
- dyspozycyjność,
- dobra organizacja pracy,
- staranność,
- dokładność,
- podstawowa znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania administracji publicznej, w tym samorządu terytorialnego,
- podstawowa znajomość: ustawy Kodeksu postępowania administracyjnego, w zakresie umożliwiającym realizację zadań na stanowisku pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów dotyczących samorządu terytorialnego, ustawy o strażach gminnych i znajomość struktury organizacyjnej Straży Miejskiej Miasta Krakowa (informacje na stronie internetowej).
- przygotowywanie i przeprowadzanie pod względem formalno – prawnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod nadzorem głównego specjalisty,
- udział w pracach komisji przetargowej,
- przygotowywanie projektów korespondencji z wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o zamówienie publiczne (odpowiedzi na zapytania, zawiadomienia, pisma związane z procedurą odwoławczą),
- udział w postępowaniach o udzielenie zamówień poniżej 130 tys. zł netto zgodnie z regulacjami wewnętrznymi w tym zakresie,
- prowadzenie dokumentacji udzielonych zamówień publicznych pod nadzorem głównego specjalisty,
- prowadzenie rejestru zapotrzebowań na zakup materiałów i usług dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa,
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Straży Miejskiej Miasta Krakowa i z podmiotami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań i wykonywanych czynności.
- teren miasta Krakowa,
- pierwsza umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy,
- 8 lub 12 godzin dziennie w równoważnym systemie czasu pracy,
- praca na I zmianę,
- przeciętnie 40 godzin w pięciodniowym tygodniu pracy,
- wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 5 000 zł brutto,
- dodatek za staż pracy,
- premia regulaminowa,
- pracodawca zapewnia udział i finansowanie dokształcania w ramach specjalistycznych szkoleń.
- CV,
- kwestionariusz personalny kandydata,
- dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie, oryginały do wglądu),
- w przypadku posiadania przez kandydata wykształcenia średniego - dokumenty poświadczające staż pracy (kserokopie, oryginały do wglądu).
wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.
Aplikacje można składać osobiście lub za pośrednictwem poczty pod adresem:
Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
oraz w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@strazmiejska.krakow.pl
w terminie od dnia 8 stycznia 2024 r. do dnia 19 stycznia 2024 r.
Dla zachowania terminu decydująca jest data doręczenia dokumentów do Straży Miejskiej Miasta Krakowa.
Szczegółowe informacje są dostępne w Referacie Kadr, tel. 12 68 82 205.
Pod wskazanym wyżej adresem kandydaci otrzymują pełną informację na temat naboru oraz kwestionariusz personalny kandydata.
KWESTIONARIUSZ PERSONALNY KANDYDATA (do pobrania)