1. Wymagania formalne
- Obywatelstwo państwa członkowskiego UE.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Wykształcenie średnie lub wyższe, minimum 2 lata doświadczenia pracy na oferowanym stanowisku.
- Znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o zamówieniach publicznych, przepisów dot. podatków dochodowych, podatku od towarów i usług, ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy.
Uwaga: osoby, które nie spełnią wszystkich wymagań niezbędnych (formalnych) nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe
- Znajomość obsługi programów: Comarch ERP Optima, Płatnik, program sprawozdawczy GUS, znajomość pakietu MS Office, Word i Excel.
- Znajomość zagadnień płacowych oraz ubezpieczeniowych w jednostkach budżetowych
- Umiejętność organizowania pracy, dyspozycyjność
- Samodzielność, jak i umiejętność pracy w zespole.
- Dokładność, terminowość, rzetelność i odpowiedzialność.
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista.
3. Zakres obowiązków
- Znajomość przepisów związanych z zajmowanym stanowiskiem oraz bieżące śledzenie przepisów prawa związanych z zajmowanym stanowiskiem i stosowania ich w praktyce.
- Przestrzeganie tajemnicy służbowej, ochronę danych zawartych w dokumentacji kadrowej oraz ochronę danych osobowych uzyskanych w związku z wykonywaną pracą.
- Naliczanie wynagrodzeń wynikających z umów o pracę, zasiłków z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i fundusz pracy, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
- Prowadzenie płac w programie Comarch ERP Optima i sporządzanie listy płac pracowników. Dokonywanie wszelkich potrąceń na liście płac zgodnie z przepisami i dokumentacją.
- Obliczanie nagród jubileuszowych, odpraw emerytalnych i rentowych, dodatkowego wynagrodzenia rocznego.
- Obliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych – pracowników.
- Ewidencjonowanie, sporządzanie i przekazywanie do ZUS zgłoszeń oraz deklaracji pracowników.
- Współpraca z Głównym Księgowym w zakresie dotyczącym wynagrodzeń pracowników.
- Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS w zakresie płac.
- Terminowe i systematyczne zgłaszanie do ZUS wszelkich zmian związanych z zatrudnieniem oraz rejestrowanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS.
- Sporządzanie deklaracji podatkowej PIT dla pracowników i pracodawcy.
- Sporządzanie zaświadczeń dotyczących zatrudnienia i wysokości zarobków.
- Prowadzenie elektronicznych zwolnień lekarskich na PUE ZUS.
- Sporządzanie list wypłat dla pracowników z ZFŚS.
- Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów płacowych.
- Wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb placówki określonych odpowiednimi przepisami lub zleconych przez przełożonego.
4. Warunki pracy i płacy:
- Miejsce pracy – Integracyjny Żłobek Samorządowy Nr 20 „Pluszowy Miś” w Krakowie ul. Okólna 6 30-684 Kraków
- Wynagrodzenie zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2021 poz. 1960 z późn. zm.) oraz regulaminu wynagradzania i premiowania pracowników Integracyjnego Żłobka Samorządowego nr 20 „Pluszowy Miś”
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę.
- Wymiar: 1/4 etatu.
- Praca przy monitorze ekranowym.
- Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 miesięcy. W przypadku pracowników/pracowniczek podejmujących pracę po raz pierwszy w jednostce samorządu terytorialnego pracownik/pracowniczka zobowiązany/a jest od odbycia służby przygotowawczej. Po tym okresie możliwe jest zawarcie kolejnej umowy o pracę na czas nieokreślony.
Zatrudnienie od luty/marzec 2024r.
5. Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny i CV.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe, dodatkowe uprawnienia i odpowiedni staż pracy (oryginały wymaganych dokumentów należy przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej).
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych:
- Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (tylko osoba, której zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z praw publicznych.
- Orzeczenie o posiadanym stopniu niepełnosprawności lub dokument potwierdzający przyznanie renty.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać poczta na adres:
Integracyjny Żłobek Samorządowy Nr 20 30-684 Kraków ul. Okólna 6 w terminie do dnia 19.01.2024r
Komplet dokumentów winien być w zamkniętej kopercie z adnotacją „Nabór – Referent ds. płac”.
Decyduje data wpływu.
Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie lub nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.
Osoby, które spełnią wymagania niezbędne (formalne) o terminie rozmowy kwalifikacyjnej będą informowane telefonicznie lub droga elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie BIP Kraków Integracyjnego Żłobka Samorządowego nr 20 „Pluszowy Miś” w Krakowie.
7. Ilość etatów
¼ etatu
Dominika Rapacz-Dziadosz - dyrektor
Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez nas w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.
Administratorem Państwa danych jest Integracyjny Żłobek Samorządowy nr 20 ”Pluszowy Miś”
Informujemy, że:
Mają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do danych, ich usunięcia, sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a w przypadku danych przetwarzanych na podstawie wyrażonej zgody, mają Państwo prawo do jej odwołania w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, której dokonano na podstawie udzielonej wcześniej zgody.
Dane osobowe będą przechowywane przez okres maksymalnie roku od zakończenia rekrutacji, a następnie zostaną zniszczone. W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 2 lata .
Mają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych (imię, nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, umiejętności, przebieg dotychczasowego nauczania, PESEL) stanowi ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, tzw. RODO). Pozostałe dane, w tym dane do kontaktu, będą przetwarzane na podstawie udzielonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Podstawę prawną stanowi art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Agnieszka Sowa, e-mail: inspektor5@mjo.krakow.pl