Zmiana zezwolenia na wykonywanie regularnych lub regularnych specjalnych przewozów osób na terenie Krakowa oraz na terenie Krakowa i powiatu sąsiadującego ZTP-5
MJO
Zarząd Transportu Publicznego
Krótki opis usługi
Jeśli chcesz zmienić zezwolenie na wykonywanie regularnych lub regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie Krakowa albo na terenie Krakowa i powiatu sąsiadującego wykonaj poniższe czynności:
wypełnij wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie regularnych lub regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
udaj się do Zarządu Transportu Publicznego w Krakowie (szczegóły w sekcji „Miejsce przyjmowania dokumentów”), zabierając ze sobą wymagane dokumenty (szczegóły w sekcji „Wymagane dokumenty”);
jeśli w Twoim imieniu działa pełnomocnik należy pamiętać o uiszczeniu opłaty skarbowej (szczegóły w sekcji „Opłaty” – opłata skarbowa) i zabraniu upoważnienia oraz dowodu potwierdzającego uiszczenie opłaty skarbowej;
po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku otrzymasz decyzję administracyjną;
prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych – patrz sekcja 20. „Obowiązek informacyjny”.
Kogo dotyczy usługa
Usługa dotyczy każdego przedsiębiorcy posiadającego ważne zezwolenie na wykonywanie regularnych lub regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie Krakowa albo na terenie Krakowa i powiatu sąsiadującego.
Kryteria dla realizacji usług
Aby móc skorzystać z procedury powinnaś/powinieneś posiadać:
zezwolenie na wykonywanie regularnych lub regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na terenie Krakowa albo na terenie Krakowa i powiatu sąsiadującego;
licencję lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego.
Wymagane dokumenty
Do zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób – w przypadku zmiany oznaczenia, siedziby lub adresu przedsiębiorcy:
wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
kserokopia licencji lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy;
obowiązujący rozkład jazdy z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy podlegający weryfikacji i zatwierdzeniu (zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej procedury) w ilości zgodnej z liczbą pojazdów obsługujących linię +2;
schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy;
potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonanego z ich właścicielami lub zarządzającymi z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy;
zobowiązanie do zamieszczania informacji o godzinach odjazdów na tabliczkach przystankowych na przystankach z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy, przygotowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy;
cennik opłat uwzględniający ceny biletów normalnych i ulgowych, jak również wykaz osób uprawnionych do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy;
wykaz pojazdów, z określeniem ich liczby oraz ilości miejsc, którymi będą realizowane przewozy z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy.
Do zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób – w przypadku zmiany przebiegu linii regularnej:
wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
proponowany rozkład jazdy podlegający weryfikacji i zatwierdzeniu (zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej procedury) w ilości zgodnej z liczbą pojazdów obsługujących linię +2;
schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami;
potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonanego z ich właścicielami lub zarządzającymi – jeśli dotychczasowe dokumenty złożone przez Ciebie do wydania lub zmiany zezwolenia są z datą starszą niż 1 rok wstecz niż data ich wydania;
cennik opłat uwzględniający ceny biletów normalnych i ulgowych, jak również wykaz osób uprawnionych do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego;
ewentualnie inne dokumenty, które składałeś/łaś jako załączniki do wniosku o wydanie zezwolenia jeśli nastąpiła w nich zmiana na tę okoliczność (np. wykaz pojazdów, zobowiązanie).
Do zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób – w przypadku zwiększenia pojemności pojazdów
wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
wykaz pojazdów, z określeniem ich liczby oraz ilości miejsc, którymi będą realizowane przewozy;
rozkład jazdy podlegający weryfikacji i zatwierdzeniu (zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej procedury) w ilości zgodnej z liczbą pojazdów obsługujących linię +2;
potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonanego z ich właścicielami lub zarządzającymi – jeśli dotychczasowe dokumenty złożone przez Ciebie do wydania lub zmiany zezwolenia są z datą starszą niż 1 rok wstecz od daty ich wydania;
ewentualnie inne dokumenty które składałeś/łaś do wniosku o wydanie zezwolenia - jeśli posiadane przez Ciebie zezwolenie zostało wydane lub dokonałeś/łaś w nim ostatniej zmiany co najmniej rok wstecz przed wystąpieniem o wnioskowaną zmianę.
Do zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób – w przypadku zwiększenia/zmniejszenia częstotliwości kursowania pojazdów lub zmian godzin odjazdów z poszczególnych przystanków:
wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
proponowany rozkład jazdy podlegający weryfikacji i zatwierdzeniu (zgodny z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej procedury) w ilości zgodnej z liczbą pojazdów obsługujących linię +2;
potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonanego z ich właścicielami lub zarządzającymi – jeśli dotychczasowe dokumenty złożone przez Ciebie do wydania lub zmiany zezwolenia są z datą starszą niż 1 rok wstecz niż data ich wydania;
ewentualnie inne dokumenty, które składałeś/łaś do wniosku o wydanie zezwolenia – jeśli zmieniane zezwolenie zostało wydane lub dokonałeś/łaś w nim ostatniej zmiany co najmniej rok wstecz przed wystąpieniem o obecnie wnioskowaną zmianę.
Do zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób – w przypadku zmiany oznaczenia, siedziby lub adresu przedsiębiorcy:
wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
kserokopia licencji lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy;
ogólna informacja określająca grupę osób, która będzie uprawniona do korzystania z przewozu z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy;
obowiązujący na linii rozkład jazdy z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy podlegający weryfikacji i zatwierdzeniu;
schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy;
potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z przystanków położonych w granicach administracyjnych miast i obiektów dworcowych dokonane z ich właścicielami lub zarządzającymi z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy;
wykaz pojazdów z określeniem ich liczby oraz liczby miejsc, którymi zamierzasz wykonywać przewozy z nowym oznaczeniem, siedzibą lub adresem przedsiębiorcy.
Do zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób – w przypadku zmiany przebiegu linii regularnej specjalnej:
wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
proponowany rozkład jazdy podlegający weryfikacji i zatwierdzeniu, w ilości zgodnej z liczbą pojazdów obsługujących linię +2;
schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami;
potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z przystanków położonych w granicach administracyjnych miast i obiektów dworcowych dokonane z ich właścicielami lub zarządzającymi – jeśli dotychczasowe dokumenty, które składałeś/łaś do wydania lub zmiany zezwolenia mają datę starszą niż 1 rok wstecz od daty ich wydania;
ewentualnie inne dokumenty, które składałeś/łaś do wniosku o wydanie zezwolenia – jeśli zmieniane zezwolenie zostało wydane lub dokonałeś/łaś w nim ostatniej zmiany co najmniej rok wstecz przed wystąpieniem o obecnie wnioskowaną zmianę.
Do zmiany zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób – w przypadku zwiększenia/zmniejszenia częstotliwości kursowania pojazdów lub zmian godzin odjazdów z poszczególnych przystanków:
wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
proponowany rozkład jazdy podlegający weryfikacji i zatwierdzeniu w ilości zgodnej z liczbą pojazdów obsługujących linię +2;
potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z przystanków położonych w granicach administracyjnych miast i obiektów dworcowych dokonane z ich właścicielami lub zarządzającymi – jeśli dotychczasowe dokumenty, które składałeś/łaś do wydania lub zmiany zezwolenia mają datę starszą niż 1 rok wstecz od daty ich wydania;
ewentualnie inne dokumenty, które stanowiły załączniki do wniosku o wydanie zezwolenia jeśli nastąpiła w nich zmiana na tę okoliczność ( np. ogólną informację określającą grupę osób, która będzie uprawniona do korzystania z przewozu) lub jeśli zmieniane przez Ciebie zezwolenie zostało wydane lub dokonałeś/łaś w nim ostatniej zmiany co najmniej rok wstecz przed wystąpieniem o obecnie wnioskowaną zmianę.
Opłaty
Opłata za zmianę zezwolenia jest naliczana zgodnie z § 13 oraz § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych.*
Opłaty dokonasz przelewem na rachunek bankowy, w punktach kasowych UMK, na poczcie lub w placówkach banku PKO Bank Polski S.A. na terenie Krakowa bez ponoszenia opłat. Numer rachunku: 54 1020 2892 0000 5102 0688 7501
*Internetowy dowód wpłaty powinien precyzyjnie określać przedmiot tej opłaty oraz w którym urzędzie/jednostce/wydziale ma być dokonana czynność urzędowa.
Tytuł płatność
Kwota
Forma
Nr rachunku bankowego
Opłata skarbowa: dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii (nie dotyczy pełnomocnictw udzielanych małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu albo gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony od opłaty skarbowej).*
17
kasa UMK
; przelew
; poczta
49 1020 2892 2276 3005 0000 0000
Miejsce przyjmowania dokumentów
Dokumenty można złożyć w Zarządzie Transportu Publicznego w Krakowie.
Nazwa
Adres
Godziny otwarcia
Umówienie wizyty
telefon
Dział Kontroli i Obsługi Przewoźników
ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków (Dziennik Podawczy)
Pon.-pt.: 8:30-14:30
brak
12 616 86 00
Sposób realizacji usługi
Po złożeniu kompletu dokumentów, do 30 dni otrzymasz decyzję administracyjną.
Informacje dodatkowe
W związku z wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy,aktualizacji rozkładu jazdy w transporcie drogowym w przypadku planowanego wprowadzenia zmian w rozkładzie jazdy (nie dotyczy przewozów linii regularnej specjalnej) dokonasz od:
dnia 1 marca albo
najbliższej niedzieli po zakończeniu rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych w publicznych szkołach i placówkach artystycznych, albo
dnia 1 października, albo
drugiej niedzieli grudnia.
W uzasadnionych przypadkach, aktualizacji rozkładu jazdy dokonasz w innych terminach niż określone w pkt. I, w szczególności w przypadku planowanego ograniczenia zakresu wykonywanych przewozów oraz w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od przewoźnika, wymagających zmiany rozkładu jazdy.
Wypełniony wniosek wraz z kompletem dokumentów składasz na Dzienniku Podawczym w siedzibie ZTP.
Potwierdzenie uzgodnienia zasad korzystania z obiektów dworcowych i przystanków, dokonanego z ich właścicielami lub zarządzającymi (dla przewozów regularnych), jak również potwierdzenia uzgodnienia zasad korzystania z przystanków położonych w granicach administracyjnych miast i obiektów dworcowych dokonane z ich właścicielami lub zarządzającymi (dla przewozów regularnych specjalnych) nie powinny być wydane później niż 1 rok wcześniej od daty składania wniosku.
Wydanie decyzji dotyczącej przewozu regularnego poprzedzone jest opracowaniem analizy sytuacji rynkowej.
Warunkiem odbioru zezwolenia jest uprzednie uregulowanie wymaganej opłaty (zgodnie z treścią sekcji „Opłaty”) i dostarczeniu dowodu jej wniesienia w terminie do 7 dni od dnia otrzymania od Ciebie informacji o jej wysokości.
Zgodnie z §17 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy, ponoszenie kosztów związanych z zamieszczaniem informacji dotyczących rozkładów jazdy na przystankach komunikacyjnych i dworcach (wywieszania rozkładów jazdy) będziesz ponosił/ła na podstawie umowy. Przedmiotową umowę podpisujesz z MPK S.A. w Krakowie (31-060, ul. Św. Wawrzyńca 13), która to spółka w imieniu organizatora publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Miejskiej Kraków wykonuje czynności związane z wywieszaniem rozkładów jazdy. Wszelkie informacje dotyczące rozkładów jazdy, formy ich przekazania, rozliczeń etc. możesz uzyskać w siedzibie MPK S.A. pod numerem tel. (12) 254 13 21.
Tłumaczenie informacji o usłudze w polskim języku migowym
Loading the player...
Dodatkowe dokumenty uzyskiwane w postępowaniu przez komórkę organizacyjną poza formalnym wnioskiem i załącznikami
Uzupełniające informacje od zarządcy drogi – w przypadku braku danych lub informacji niezbędnych do dokonania weryfikacji (nie dotyczy wydania zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym).
Uzgodnienie starosty właściwego ze względu na planowany przebieg linii komunikacyjnej.
Tryb odwoławczy
Od wydanej decyzji przysługuje Ci odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem Dyrektora ZTP, w terminie 14 dni od dnia jej doręczenia.
Podstawa prawna
Art. 18 ust. 1, pkt 1 lit. b i d1, ust. 4, art. 21 ust. 1 i 2, art. 22 ust. 1 i 4, art. 22a, art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym
§ 13 oraz § 14 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem przewozu drogowego oraz za egzaminowanie i wydanie certyfikatu kompetencji zawodowych
§ 1 pkt 1 i 2 oraz § 2 pkt 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 6 marca 2014 r. w sprawie wzorów zezwoleń na wykonywanie krajowych i międzynarodowych przewozów drogowych osób oraz wypisów z zezwoleń
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego
Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej
Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 kwietnia 2012 r. w sprawie rozkładów jazdy
Obowiązek informacyjny
Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Mając na uwadze zapisy art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”, poniżej przedstawiamy informacje i zasady przetwarzania Państwa danych osobowych.
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Państwa dane osobowe jest Zarząd Transportu Publicznego w Krakowie (zwany dalej: ZTP) z siedzibą ul. Wielopole 1, 31-072 Kraków, nr tel.: (12) 616 86 00, adres e-mail: sekretariat@ztp.krakow.pl, elektroniczna skrzynka podawcza: /ZTPK/SkrytkaESP.
We wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez ZTP można kontaktować się z wyznaczonym w tym celu Inspektorem Ochrony Danych, adres e-mail: iodo@ztp.krakow.pl, listownie na adres siedziby ZTP wskazany wyżej lub osobiście w siedzibie ZTP.
Dane osobowe w ZTP są przetwarzane:
w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na ZTP;
gdy przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej ZTP;
gdy jest to niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
na podstawie udzielonej zgody.
W przypadkach, gdy przepisy prawa tego nie wymagają, nie powinniście Państwo przekazywać ZTP danych osobowych osób trzecich, a jeśli dane takie zostaną jednak przekazane uważa się, że odbyło się to za zgodą tych osób.
Odbiorcami Państwa danych osobowych, w zależności od przesłanki prawnej przetwarzania, są:
strony postępowania, ich pełnomocnicy, przedstawiciele stron (jeśli w danej sprawie występują), uprawnieni na podstawie przepisów prawa do dostępu do akt sprawy zawierających dane osobowe, którym rozstrzygnięcie sprawy ZTP zobowiązany jest doręczyć;
podmioty przetwarzające dane osobowe, w przypadku gdy ZTP powierzył takiemu podmiotowi przetwarzanie danych osobowych na podstawie umowy;
wszystkie osoby, które w związku z przetwarzaniem danych będą mogły się z nimi zapoznać, jeśli ZTP ma obowiązek upubliczniania danych;
wszystkie osoby objęte Państwa zgodą.
W przypadkach określonych przepisami prawa, zobowiązującymi ZTP do przekazywania posiadanych danych osobowych innym organom w ramach prowadzonych postępowań, dane te będą tym organom przekazywane. Organy te nie są jednak uznawane za odbiorców tych danych, a przetwarzanie przez nie Państwa danych osobowych musi być zgodne z przepisami o ochronie danych, mającymi zastosowanie do celów przetwarzania.
ZTP nie przekazuje Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Okres przechowywania przez ZTP Państwa danych osobowych uzależniony jest od:
rodzaju sprawy, jaka została wniesiona do ZTP i nadanej jej kategorii archiwalnej, zgodnej z jednolitym rzeczowym wykazem akt określonym przepisem prawa. Państwa dane osobowe mogą być jednak przechowywane dłużej ze względu na to, że materiały będące we władaniu administracji publicznej mogą być usunięte tylko na podstawie zgody archiwum państwowego;
okresu obowiązywania umowy oraz czasu wygaśnięcia wzajemnych roszczeń wynikających z umowy;
zapisów zawartych w postanowieniach regulaminów określających warunki korzystania z usług realizowanych przez ZTP.
Mają Państwo prawo dostępu do Państwa danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania. ZTP musi mieć pewność, że nie udostępni Państwa danych osobom nieuprawnionym, dlatego w przypadku powzięcia wątpliwości, co do tożsamości osoby, która wnioskuje o dostęp do danych lub żąda ich sprostowania, stosowane są w ZTP procedury autoryzacji, co może wiązać się ze skierowaniem do Państwa prośby o dodatkowe informacje weryfikujące.
W przypadkach określonych przepisami prawa mają Państwo również prawo do:
ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
przeniesienia danych do innego administratora;
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
sprostowania danych osobowych;
usunięcia danych osobowych.
W przypadku przetwarzania danych osobowych wyłącznie na podstawie wyrażania zgody na takie przetwarzanie, można w dowolnym momencie cofnąć zgodę na przetwarzanie danych, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem, z tym że nie dotyczy to danych, które podlegają archiwizacji, zgodnie z obowiązującymi w ZTP przepisami prawa.
Podanie ZTP danych osobowych umożliwiających Państwa identyfikację
uzależnione jest od rodzaju sprawy, w związku z którą dane są przetwarzane. W związku z tym może to być sytuacja, kiedy podanie danych jest:
warunkiem uczestniczenia w czynnościach podejmowanych przez ZTP poprzedzających decyzję w sprawie zawarcia umowy oraz warunkiem zawarcia umowy. Niepodanie ZTP danych osobowych, umożliwiających Państwa identyfikację, oznacza utratę możliwości uczestniczenia w czynnościach podejmowanych przez ZTP, a w konsekwencji utratę możliwości zawarcia umowy;
obowiązkiem wynikających z przepisu prawa; jeśli ZTP tych danych nie będzie posiadał, Państwa sprawa nie będzie mogła zostać rozpatrzona;
niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej ZTP; jeśli ZTP tych danych nie będzie posiadał, realizacja takiego zadania może być utrudniona, jak również Państwa sprawa nie będzie mogła zostać rozpatrzona;
niezbędne do dokonania czynności, na którą wyrażą Państwo zgodę.
Dotyczące Państwa decyzje nie będą oparte na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, w tym ich profilowaniu.
W przypadku uznania, że przetwarzanie przez ZTP Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.