Materiały archiwalne (projekty uzgodnione przez ZUDP) udostępniane są tylko do wglądu na wniosek OR-2
Referat Uzgadniania Dokumentacji Projektowej, ul. Grunwaldzka 8, Kierownik Referatu - Beata Słomka-Szczygieł, pok. 327, tel. 12-616-9767
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 i Nr 27, poz. 140), art. 40 ust. 3 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 1629), Zarządzenie Nr 1409/2016 Prezydenta Miasta Krakowa z dnia 1 czerwca 2016 r. w sprawie podziału na wewnętrzne komórki organizacyjne oraz szczegółowego zakresu działania Wydziału Geodezji.