BIP MJO - Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie
DYREKTOR ZARZĄDU INFRASTRUKTURY KOMUNALNEJ I TRANSPORTU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Podinspektor w Sekcji Oznakowania i Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego - 1 etat
(Nr ref. 13 - 10)


1. Wymagania formalne
a) Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych,
b) Wykształcenie średnie techniczne lub wyższe inżyniersko-magisterskie na Politechnice Krakowskiej lub AGH <--SPROSTOWANIE
c) Staż pracy: minimum 2 lata przy wykształceniu średnim na podobnym stanowisku,
d) prawo jazdy kat. „B"
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.



2. Wymagania dodatkowe
a) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy Prawo o ruchu drogowym,
- ustawy o drogach publicznych,
- rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla
znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego
- KPA,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
b) umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym systemu operacyjnego Windows XP,
pakietu MS Office,
c) umiejętność analitycznego myślenia,
d) umiejętność pracy w zespole,
e) terminowość,
f) dyspozycyjność,
g) operatywność,
h) komunikacja słowna i pisemna,
i) samodzielność,
j) wysoka kultura osobista.
Uwaga: przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku.



3. Zakres obowiązków
a) nadzór nad realizacją umów utrzymaniowych,
b) nadzór nad realizacja zmian organizacji ruchu ,
c) kontrola stanu oznakowania i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.



4. Warunki pracy i płacy:
a) wymiar czasu pracy: pełny etat,
b) pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej,
c) płaca zasadnicza w zależności od stażu z przedziału od 2.000,00 do 2.500,00 zł brutto + premia uznaniowa zgodnie z regulaminem premiowania ZIKiT .



5. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy (do pobrania także w punkcie obsługi klienta ZIKiT),
b) CV z uwzględnieniem przebiegu kariery zawodowej i ze wskazaniem adresu e-mailowego oraz numerem telefonu kontaktowego,
c) dokument potwierdzający tożsamość (kserokopia),
d) dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopia),
e) dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe (kserokopia),
f) oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 roku nr 101, poz. 926 z późn. zm.) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem,
g) oświadczenie o spełnianiu wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
h) informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (osoby, którym zostanie przedstawiona propozycja zatrudnienia).



6. Termin i miejsce składania dokumentów:<--SPROSTOWANIE
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu w Krakowie, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków.
Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko Nr Ref. 13 - 10" - w terminie do dnia 15.10.2010 r. Decyduje data wpływu do ZIKiT. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. O terminie przeprowadzenia testów, rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne (formalne) oraz złożyli wszystkie wymagane dokumenty będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy. Na rozmowę kwalifikacyjną należy zabrać oryginały wszystkich złożonych dokumentów. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.krakow.pl) , na tablicy informacyjnej w siedzibie ZIKiT oraz na stronie internetowej ZIKiT (www.zikit.krakow.pl).
Dodatkowe informacje uzyskać można pod nr tel. (012) 616-74-01

UWAGI:
Osoby, których oferty zostaną odrzucone nie będą powiadamiane.
Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.




7. Ilość etatów
1 etat




Dyrektor Joanna Niedziałkowska

Lista kandydatów spełniających wymogi formalne.

Wyniki naboru na Podinspektor w Sekcji Oznakowania i Urządzeń Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 13-10