1. Wymagania formalne
- ukończone studia wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, administracja, filologia polska, dziennikarstwo, prawo),
- doświadczenie zawodowe co najmniej 2 lata, w tym doświadczenie zawodowe w obszarze ochrony danych osobowych,
- bardzo dobre posługiwanie się językiem polskim w mowie i piśmie, w tym umiejętność pisania i redagowania tekstów,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office oraz arkuszy Google,
- znajomość, umiejętność interpretacji i stosowania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz innych przepisów prawnych Unii Europejskiej i polskich w tym zakresie,
- wysokie umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej,
- dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność, komunikatywność, samodzielność, umiejętność analitycznego myślenia,, efektywnej pracy pod presją czasu,
- doświadczenie we współpracy z grafikami, drukarniami i innymi usługodawcami w kontekście realizacji działań promocyjnych,
- umiejętność planowania i realizacji wydarzeń oraz konkursów.
2. Wymagania dodatkowe
- dobra znajomość języka angielskiego,
- ukończone kursy/szkolenia z zakresu ochrony danych osobowych
3. Zakres obowiązków
- Monitorowanie przestrzegania przepisów rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – „RODO”), innych przepisów Unii Europejskiej i prawa polskiego o ochronie danych osobowych oraz Polityki bezpieczeństwa obowiązującej w Centrum Młodzieży,
- tworzenie, prowadzenie i aktualizacja dokumentacji wymaganej w przepisach RODO, w tym m. in. sporządzanie upoważnień do przetwarzania danych osobowych w Centrum Młodzieży oraz aktualizowanie Polityki bezpieczeństwa,
- wsparcie administracji Centrum Młodzieży oraz działu promocji i organizacji imprez w zakresie przygotowania, organizacji oraz realizacji imprez, akcji, projektów prowadzonych przez Centrum Młodzieży – w razie potrzeby.
4. Warunki pracy i płacy:
- miejsce wykonywania pracy: Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana, Kraków, ul. Krupnicza 38
- podstawa zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1 etatu
- wynagrodzenie: zasadnicze zgodnie z rozp.RM w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (3800,00 – 4900,00) + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę - rozpoczęcie zatrudnienia: od 1 lutego 2024r.
5. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny
- CV
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe
- oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego
- oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 2007 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) na potrzeby związane z ogłoszonym naborem
- inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
6. Termin i miejsce składania dokumentów:
Powyższe dokumenty należy złożyć w sekretariacie lub przesłać na adres:
Centrum Młodzieży im. dr. H. Jordana, ul. Krupnicza 38, 31-123 Kraków
Koperta powinna zawierać adnotację:
„Nabór: SAMODZIELNY REFERENT DS. ADMINISTRACJI”
Zgłoszenia należy składać do dnia 26.01.2024 do godz.15:00
Oferty, które wpłyną po określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną poinformowani kandydaci
wytypowani w wyniku wstępnej selekcji. Informacja o wyniku naboru będzie
umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
www.bip.krakow.pl
7. Ilość etatów
1 etat