Rejestry, ewidencje, archiwa.
WYKAZ PROWADZONYCH PRZEZ JEDNOSTKĘ EWIDENCJI I REJESTRÓW:
Pytania dotyczące rejestrów proszę kierować do dyrektora na adres mail: sekretariat@dpslanowa43.pl
- Wykaz aktów normatywnych; Zarządzenia wewnętrzne; Polecenia służbowe;
- Rejestr kontroli zewnętrznych we własnej jednostce;
- Rejestr pełnomocnictw i upoważnień;
- Rejestr korespondencji (przychodzącej i wychodzącej);
- Rejestr skarg i wniosków;
- Dzienniki: rachunki, wyciągi bankowe, polecenia księgowania, raporty kasowe;
- Rejestr Obecności;
- Ewidencja czasu pracy wraz z wnioskami o urlopy;
- Rejestr wypadków przy pracy;
- Rejestr szkoleń BHP;
- Rejestr szkoleń pracowników;
- Rejestr zamówień publicznych;
- Rejestr umów i zleceń;
- Rejestr oprogramowania oraz sprzętu komputerowego;
- Rejestr czynności przetwarzania danych osobowych;
- Rejestr kategorii czynności przetwarzania danych osobowych;
- Rejestr upoważnień do przetwarzania danych osobowych w DPS;
- Rejestr uprawnień do przetwarzania danych osobowych w systemach informatycznych;
- Rejestr umów powierzenia przetwarzania danych osobowych przez DPS jako ADO;
- Rejestr zgód na przetwarzanie danych osobowych;
- Rejestr Magazynowy.