I. Informacje ogólne
II. Tryb udzielenia zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) w oparciu o Regulamin Udzielania Zamówień Publicznych w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie. Realizacja zamówienia będzie możliwa dopiero po otrzymaniu odpowiednich środków finansowych.
III. Terminy i miejsce składania ofert
Ofertę na realizację zadania wymienionego w pkt. 1.2 należy złożyć w formie pisemnej w zamkniętej kopercie z napisem: „montaż wraz drzwiami wewnętrznymi do budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 7 w Krakowie” w terminie do 14 grudnia 2025 r. do godz. 12.00 w sekretariacie Szkoły lub wysłać wymagane dokumenty na adres e-mail: zso7@mjo.krakow.pl – decyduje data wpływu do sekretariatu
Otwarcie i wybór ofert nastąpi 15 grudnia 2025 r. o godz. 13.00.
IV. Sposób obliczenia ceny
Cena ofertowa powinna obejmować koszty wszystkich prac/czynności i materiałów koniecznych do wykonania zamówienia oraz wszelkie inne składniki cenotwórcze niewynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, a powstające w związku z realizacją czynności niezbędnych dla właściwego wykonania zadania objętego zamówieniem.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich PLN z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Oferta powinna zawierać wycenę na:
Szacunkowy wymiar drzwi został określony w załączniku nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego
V. Warunki wymagane od oferentów i dokumenty uwiarygadniające
Oferent powinien legitymować się doświadczeniem w świadczeniu usług podobnych do przedmiotu ogłoszenia.
Oferent zobowiązany jest dostarczyć, jako załącznik do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie w/w warunków:
VI. Informacje dodatkowe
Oferta jest odrzucana jeżeli:
Dyrektor unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, jeżeli:
Informację o unieważnieniu postępowania umieszcza się niezwłocznie w Biuletynie Informacji Publicznej Szkoły oraz przekazuje Wykonawcom, którzy złożyli ofertę lub do których zostało skierowane zapytanie ofertowe.
VII. Warunki realizacji zamówienia
Składając ofertę Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonywania przez niego przedmiotu zamówienia bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów poza kosztem przedstawionej oferty cenowej.
Roboty wykonane będą z materiałów Wykonawcy.
Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wady fizyczne za wykonane prace remontowe. Okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy od daty odbioru końcowego (w przypadku stwierdzenia usterek w trakcie odbioru końcowego od daty odbioru usterek).
Na materiały dostarczone dla wykonania zadania Wykonawca udzieli gwarancji równej gwarancji udzielonej przez producenta, jeżeli udzieli on dłuższego okresu gwarancji, z zastrzeżeniem maksymalnego okresu w przypadku oferowania przez producenta opcjonalnych okresów gwarancji.
VIII. Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Administratorem danych osobowych jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 7 z siedzibą w Krakowie, ul. Złoty Róg 30, e-mail: liceum17@kr.onet.pl, telefon 12 637 08 97
Państwa dane osobowe przetwarzane będą:
W związku z przetwarzaniem danych osobowych w celu wskazanym powyżej Państwa dane osobowe mogą być udostępniane organom państwowym lub przekazywane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych. Odbiorcą Państwa danych osobowych mogą być: organy nadzoru, kontroli, inne organy administracji publicznej upoważnione na mocy przepisu prawa oraz inne podmioty w zakresie niezbędnym do realizacji ustawowych i umownych obowiązków Administratora, zewnętrzna kancelaria prawna, banki prowadzące rachunki bankowe, firma zapewniająca obsługę zintegrowanego systemu komputerowego, odbiorcy strony internetowej ZSO nr 7.
Państwa dane osobowe będą przechowywane nie dużej niż jest to konieczne, tj. przez okres wyznaczony właściwymi przepisami prawa w szczególności Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, również z zachowaniem okresu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z zawarcia umowy. Odbiorcą danych osobowych są: Wydział Edukacji Urzędu Miasta Krakowa oraz Wydział Skarbu Miasta Krakowa. Macie Państwo prawo do żądania od Administratora danych dostępu do ww. danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
W przypadku danych podawanych na podstawie zgody macie Państwo prawo w dowolnym momencie wycofać niniejszą zgodę, przy czym jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tejże zgody przed jej wycofaniem.
Macie Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych z siedzibą ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do rozeznania cenowego rynku w przypadku, gdy rezultatem rozeznania cenowego rynku będzie udzielenie oraz zamówienia publicznego — do przygotowania, zawarcia i wykonania umowy z wybranym podmiotem.
Państwa dane osobowe nie są wykorzystywane przy zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji oraz nie podlegają profilowaniu.
Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich (tj. poza Europejski Obszar Gospodarczy) ani udostępniane organizacjom międzynarodowym
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych — adres e-mail: inspektor5@mjo.krakow.pl.
Niniejsze zapytanie – rozeznanie cenowe nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.) i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.). Przesłana przez Wykonawcę kalkulacja wykorzystana będzie tylko w celu ustalenia wartości szacunkowej zamówienia i nie będzie udostępniana osobom trzecim.
Załączniki:
Załącznik nr 1 – wzór umowy
Załącznik nr 2 –wymiary