Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania oraz analizować ruch na stronie. Szczegółowe informacje w
polityce prywatności. Klikając "Tak", akceptujesz te warunki.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu Miasta Krakowa
Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES, XMLsig, PAdES, CAdES, ASiC lub podpisem potwierdzonym Profilem Zaufanym.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 września 2011 roku w sprawie sporządzania i doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 180) oraz rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 2247), akceptowalne formaty załączników to:
Maksymalny rozmiar załącznika dołączanego z dysku do formularza (dokumentu elektronicznego) wynosi 3,5 MB. Załączanie do formularza (dokumentu elektronicznego) większych plików, których rozmiar przekracza 3,5 MB, powinno następować przy użyciu repozytorium ePUAP: „Moje pliki”. Formularz może określać inny maksymalny rozmiar załączników dołącznych plików.
Jeśli formularz nie określa maksymalnego rozmiaru dołączanych plików to maksymalny rozmiar dokumentu elektronicznego wraz z załącznikami możliwy do doręczenia za pomocą elektronicznej skrzynki podawczejej wynosi 3,5MB. Załączanie do formularza (dokumentu elektronicznego) plików, których rozmiar przekracza3,5 MB, powinno następowaćprzy użyciu repozytorium ePUAP: „Moje pliki”.