BIP MJO - Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 15 w Krakowie

Jak załatwić sprawę:

 

Podania, wnioski, skargi przyjmowane są w sekretariacie szkoły od poniedziałku do piątku w godzinach: od 7:45 do 14:00

 

Skargi i wnioski mogą być wnoszone:

 

- pisemnie na adres: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi nr 15 ul. Kluczborska 3, 31-271 Kraków

 

- za pomocą faksu na numer: 12 633 74 60 wew. 13

 

- przy użyciu poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@gimnazjum12.krakow.pl lub sp15krakow.sekretariat@gmail.com

 

 

Przyjmowanie stron przez dyrektora odbywa się w następujących terminach:

 

wtorek: od 9.00 - 11.00


środa: od 9.00 - 10.00

 

w dniach konsultacji dla rodziców i spotkań z rodzicami: od 17.00 do 20.00

W innym terminie wcześniej ustalonym przez osoby zainteresowane.